Kvôli ranným zápcham väčšina vyskočila už v Rači z Linesov. Ďalej nie každý má potrebu cestovať až do centra. Na nácestné zastávky po Vinohrady to dosť skomplikovali pre ľudí z okolia Karpatského nám.
X3 by tam rozhodne mala byť.
No zrejme sa šetrí. Hlavne , že nám počas korony lietala X6 večne prázdna po nábreží každých 7,5 min.
Jasné, hneď sa mi nezdalo, že by Slovak Lines jazdil podľa intervalu.
A tá šachovnica na zastávkach je skutočne dobrá, 50 odchodov s 50 poznámkami a to všetko ešte malým písmom, pre cestujúcich ideálne. Neviem však, či by pri ceste do centra CP pre jednotlivé linky pomohli, pretože to by snáď museli oblepiť celú zastávku.
Nevycital - vravel som, ze kiez by to tak bolo Tym padom by si mal pripadne nahradu/doplnok ku X3 po Vinohrady/do mesta a mohlo by to v meste fungovat ako bezna linka MHD, kde clovek pride a ide a nemusi riesit 50 roznych odchodov v rozne hodiny a minuty (a tak by to aj malo v dobrom IDS fungovat, nie?)
Kde si to s tými intervalovými spojmi vyčítal (ak to je tak, tak X3 netreba)? Ja som sa riadil len plánovačom ciest, ktorý mi v poslednej dobe nie vždy ukazuje úplne všetky spoje.
Nuz a tu sa ukazuje, ze aj SADky by mali mat intervalove CP minimalne v Bratislave (idealne vsade). Keby jazdili napriklad v Bratislave pravidelne kazdych 5-10 minut z tej Puchovskej tak by nebolo treba rozmyslat nad X3 (napriklad 2 roky dozadu som rad pouzival SAD z PPA Control do "noveho centra" v okoli ASMN - prazdne, casto klimatizovane autobusy a na elektricenku)
V plánovači ciest mi to ukazuje medzeru 5, 7, 8, 10, 11, 14 minút a to v rannej špičke, v sedle to bude asi ešte horšie. Na takýto ,,interval" sa skrátka nedá spoľahnúť, keď môžeš čakať od 2 do 15 minút.
Škoda, že sa nezaviedla NAD. 52,56,65 nemajú úplne zosúladený interval a niekedy idú 2 minúty po sebe a potom 15 minút nič (napr. zo Závadskej ide 65 o 08:02 a potom až opäť 65 o 08:17, potom zase 52 o 08:18), príde mi to trochu nevyvážené. Najspoľahlivejší spôsob bude asi ,,pešibus", čo nie je úplne ideálne pri ceste napr. z Komisárok alebo Púchovskej. Nedala sa urobiť aspoň nejaká X3 v trase Tbiliská - Pri Vinohradoch - Púchovská - Žitná - Stolárska - Čachtická - Detvianska - Púchovská - Pri Vinohradoch - Tbiliská, prípadne nedalo by sa jazdiť (autobusmi) po električkovej trati medzi Púchovskou a Komisárkami? Tam by stačil aj 10,5 metrový Urban a ani by ich nebolo treba tak veľa. Ešte by bolo možno dobré, ak by sa zosúladili linky 52, 56 a 65, ak by sa tým neporušili nejaké iné väzby.
Niektorí - určite nie všetci Tebou menovaní - majú nejaké ochorenie (ochorenia) teraz neviem či kĺbov či svalov, kvôli ktorému sa nemôžu zodvihnúť - nevládzu vstať zo sedačiek na nízkej podlahe. Resp. robí im to objektívne veľké problémy. Kdežto ak sedia na sedačke na vysokej podlahe, iba "spustia nohy na zem" a už stoja - teda pred vystupovaním nevynakladajú temer žiadnu námahu.
Tiež si všímam tento nelogický jav. Napríklad v električkách (škodovkách 29T) sa zásadne budú trepať po schodíkoch za kabínu vodiča, pritom majú nízkopodlažné miesta (pre invalidov) HNEĎ oproti 1.a 2.dverám (väčšinou prázdne). V autobusoch a trolejbusoch sa zásadne trepú na vyvýšené miesto nad predným kolesom (pravým), vedľa kabíny vodiča - zrejme musia stoj čo stoj vidieť dopredu. Niektorí si ešte zanadávajú ako je to vysoko, pritom nízkopodlažných miest dostatok. Teraz musia hrozne trpieť, lebo sa tam nesmie sedieť, momentálne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike