Nebolo by efektívnejšie, keby teraz medzi napr. Martinským a letiskom chodila horedolu SBSka? Predpokladám, že pri revízoroch momentálne veľa roboty nemajú...
To by museli byť hliadky na Fafrunách, Petovateľskej, Ikei aj Avione ráno od cca 5 do cca 10 hod. A poobede neviem kde, keďže nastupujú random po trase 96 a 61 (aj keď možno nie na úplne všetkých zastávkach, ale nie je ich zopár). Niektoré "socky" sú dokonca vozíčkari, takže vodiči im chodia vyklápať rampu.
Týmto štýlom by 61 nepremávala už od 16. marca, pretože cestujúci sa vytratili, a teda bezdaci majú zlaté obdobie - autobusy komplet od zadu až po šoféra ich, vysmievaju sa ostatným, čo majú rúška, vyhrážajú sa nožom, opijaju sa, postai a posrati sedia na sedačkach (naozaj, videl a cítil som na vlastné oči), jednoducho ta linka je nepoužiteľna a hrozí tam infekcia, avšak rozhodne iného typu, ako koronavirus (hepatitída). Je to zúfalé, a netuším, ako je možné, že sa môžu vyvážať zadarmo bez lístka porušujúc pravidlá aj hygienické opatrenia, a už vonkoncom nechápem, akým režimom teda funguje nocľaháreň pri letisku, keď takisto postati a posrati a podgurazeni nastupujú do 61 aj ráno. Tym pádom tam nie je dodržiavana hygiena.
A nikto tu linku nerieši... Bezdomovci sa už tešia na nové autobusy isto.
Už zasa? Nerobí toto jeden a ten istý človek stále dokola? Ale tá polícia by tiež mohla byť promtnejšia a účinnejšia. Železničná polícia čo? - to už asi neexistuje, či?
To ano, ale teraz to vyzera, ze nevycerpane a nezazmluvnene eurofondy sa reprogramuju primarne na sanaciu nasedkov koronakrizy, najma podporu zamestnanosti, malych a strednych podnikov a investicie do zdravotnickych zariadeni. Pri obnove vozoveho parku sa navyse neda argumentovat ani podporou domaceho priemyslu, kedze u nas ziaden normalny vyrobca neposobi...
E-vozidla su a boli vzdy financovane ci EU fondami alebo inak, takže tam to take tragicke nemusi byt. Len cesty sa nam tu asi neopravia teraz par rokov.
Plne súhlasím, podľa mňa by bolo najlepšie ísť cestou Innsbrucku kde jednosmernú flotilu kompletne nahradili obojsmernými vozmi. Ak by sa tu spolu s tým postupne vybudovali aj koľajové spojky na tratiach, v prípade mimoriadností (auto v koľajisku a pod.) by bol odstavený iba jeden úsek a nie celá radiála.
Podľa info ktoré mám však niekto kompetentný v DPB ďalšie obojsmerné električky zásadne odmieta
Došlo ku poškodeniu časti podvesnej armatúry výhybky, ktorú vrchári "opravili" tak, že ju odstránili.
Keďže na tejto výhybke dochádzalo občas k nechcenému podhodeniu na manipulačnú trať, netrvalo dlho a bola prechádzajúcim vozidlom kompletne aj s vedením strhnutá.
Po tomto incidente už nebola obnovená.
Nebolo by lepšie keby kúpili tie električky obojsmerné? Lebo ak je pri súčasnom stave vozového parku nejaká výluka s potrebou Kaliforňana tak sa hneď musí meniť pomaly celé linkové vedenie. Pretože aj po tejto kúpe by sme mali stále len 30 ks obojsmerných vozidiel, na druhej strane uznávam že ich nebude treba do Petržalky keď sa dokončí 2.etapa.
Môže te mi niekto povedať prečo stará vyhybka zo Záhradníckej na Karadžičovu bola zrušená a teraz sa musí prekladať palice ? Zistil som to až teraz
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023