Na to zabudni. Neviem či je namieste tento optimizmus. Ľudia sú a aj budú čoraz pohodlnejší. Počet áut sa bude skôr zvyšovať a jazdné doby autobusov a trolejbusov zväčšovať. Ak, tak budúcnosť je v električkovej doprave. Veď aj tu na fóre sú ľudia čo píšu ako sa im oplatí jazdiť autom, pretože s MHD im to trvá 2x tak dlhšie - paradoxne to je preto že tie autobusy a trolejbusy stoja v nekonečných zápchach medzi autami (toto dotyčný zabudli spomenúť). Teraz síce nie, ale až epidémia pominie tak cesty sa zasa zapchajú.
ktovie, mozno sa to raz zasa vrati, ked bude pokracovat trend v potlacovani individualnej dopravy.. a mozno zas budeme busom z dubravky v raci za 20 min (105), ci na zlatych do polhodky (106), či pod mostom snp za 15 min (101, 112, 115) atd.
momentálne nie... ak tak je to možno od septembra, popravde mne vyhovuje viac súčasný stav, ale nevadila mi ani 4 ani 5ka, len fakt tie spoje sú lepšie rozložené a aj vyťaženosť
Áno, ale za cenu večerného a víkendového intervalu 15 minút. Nikomu nič nevnucujem, ale mne sa pri menšom počte liniek s hustými intervalmi cestuje lepšie. Pociťujem pri cestovaní oveľa väčšiu pružnosť. Prídem na zastávku, a nastupujem do prvého, čo prichádza.
A existuje nejaký dôvod prečo musí mať práve Dúbravka priame spojenie s Račou? Odmysliac si že sa tam dá dostať kombináciou liniek 4 a 3, ktoré teraz jazdia v polovičnom intervale v porovnaní s dobou keď jazdila linka 5, stále je rýchlejšie ísť z Dúbravky najprv autobusom (83/84) a prestúpiť až v centre.
Práve preto, že sú stanovené čakacie časy.
Pokiaľ príde do stanovenej hodnoty, tak sa čaká. Pokiaľ to do stanoveného čakacieho času nestíha, tak nie. Čakací čas je garanciou len do stanovenej minúty.
Pokiaľ sú na 225 stanovené čakacie časy, prečo je v CP napísané, že vzájomné čakanie spojov v prípade meškania nie je garantované?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
AndyNO