momentálne nie... ak tak je to možno od septembra, popravde mne vyhovuje viac súčasný stav, ale nevadila mi ani 4 ani 5ka, len fakt tie spoje sú lepšie rozložené a aj vyťaženosť
Áno, ale za cenu večerného a víkendového intervalu 15 minút. Nikomu nič nevnucujem, ale mne sa pri menšom počte liniek s hustými intervalmi cestuje lepšie. Pociťujem pri cestovaní oveľa väčšiu pružnosť. Prídem na zastávku, a nastupujem do prvého, čo prichádza.
A existuje nejaký dôvod prečo musí mať práve Dúbravka priame spojenie s Račou? Odmysliac si že sa tam dá dostať kombináciou liniek 4 a 3, ktoré teraz jazdia v polovičnom intervale v porovnaní s dobou keď jazdila linka 5, stále je rýchlejšie ísť z Dúbravky najprv autobusom (83/84) a prestúpiť až v centre.
Práve preto, že sú stanovené čakacie časy.
Pokiaľ príde do stanovenej hodnoty, tak sa čaká. Pokiaľ to do stanoveného čakacieho času nestíha, tak nie. Čakací čas je garanciou len do stanovenej minúty.
Na 225 sú stanovené čakacie časy a tie sa dodržiavajú a dispečeri SL na to v rámci možností dozerajú.Minimálne raz už dokonca čakal aj vlak na bus od Vysokej. Niekedy v lete bude vybudovaný dispečing a ten ich bude nadväznosti strážiť na 100%.
Na 220 sa nevozili ľudia ani k vlaku, kde bus nemá prečo meškať a ľudia by ho teda stíhali. Problém je, že ak nie je nejaká mimoriadna situácia na I/2, tak do BA sa rýchlejšie dostaneš tým autobusom (aj prestupy na MHD sú výhodnejšie) ako vlakom.
Áno, skratka je z nemčiny, a garantujem ti, že každý, čo už v živote šoféroval niečo väčšie ako bielu dodávku, porozumie tej skratke, nech je z akejkoľvek zeme.
Že čo prosím? Ja ani tej slovenskej vete nerozumiem.
Tým chceli akože povedať, nech napríklad nerobia bezpečnostné prestávky na území SR, pokiaľ to nie je nevyhnutné a nech nezastavujú zbytočne na pumpách a podobne?
Inak, keď už chceli použiť skratku, tak to nie je LKV, ale LKW.
Tak ako nazvať ten symbol "z tejto strany do jednosmerky vchádzať neslobodno" zodpovedajúci dopravnej značke názvu "zákaz vjazdu všetkých vozidiel", ktorý je - chcem veriť, že viacmenej celosvetovo aj nevodičom - intepretovaný ako "tadeto sa nevchádza"?
Čo iné? Ja som sa pýtal, čo je v tomto kontexte nepostačujúce/nevhodné na suchom oznam "mimo prevádzky"? Nič menej, nič viac. Osobne, textácia oznamu na zablokovaných dverách je podľa mňa niekde na konci toho, čo by bratislavská hromadná potrebovala riešiť, ale keď sa to tu už omieľa...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Na 220 sa nevozili ľudia ani k vlaku, kde bus nemá prečo meškať a ľudia by ho teda stíhali. Problém je, že ak nie je nejaká mimoriadna situácia na I/2, tak do BA sa rýchlejšie dostaneš tým autobusom (aj prestupy na MHD sú výhodnejšie) ako vlakom.