Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ratataj #233895:
Ak sa to takto dá, tak v tom prípade beriem späť, nevedel som, že tá IDS BK appka umožňuje nejakou formou zdieľať lístok inej osobe. V meste, kde som žil posledné dva roky sa z takejto aplikácie nedala spraviť ani fotka obrazovky, vraj z bezpečnostných dôvodov.
Reakcia na: Trammat #233884:
nič nebráni aby lístok takýmto ľuďom kúpil niekto, kto to vie/môže. ja alebo sestra kupujeme mamine lístky či už na bus alebo vlak úplne bežne, lebo hoci má smartfón, tak to jednoducho nevie. a nikdy s tým nebol problém.
Reakcia na: Ike #233892:
Myslím, že sa nechápeme. Toto opatrenie je samozrejme na papieri dobré, ale ako vysledujú, či sa tým všetci vodiči riadia? Keby SL rovno vyhlásili, že sa dočasne povoľuje preprava bez platného CL v opodstatnených prípadoch, tak by nikto nemal žiadne námietky. Ale takto (keď sa vo vyhlásení možnosť cestovať bez CL zatiaľ vôbec nespomína a lajnisti komentáre ľudí na fb ignorujú) skutočne človek nemá záruku, že sa niekam naozaj dostane. Takto si známa musela na vlastné náklady zabezpečiť inú formu dopravy (keďže ďalší spoj išiel o dve hodiny) a aj napriek tomu na ňu v nemocnici po príchode o pár minút neskôr moc radostne nepozerali. Ono je pekné, že človek môže napísať sťažnosť, ale čo mu to v tej chvíli pomôže? A len doplním, že väčšina jej kolegýň a kolegov ktorí bývajú mimo územia mesta do práce dochádzajú verejnou dopravou, takže argument spoznávame svet je naozaj mimo.
Reakcia na: Trammat #233891:
Tiez sa cudujem - vela firiem uz ma dovolenky/home office ale rovnako su firmy (bohuzial aj moja), kde sa este pracuje a nie je moc na vyber...
Reakcia na: Trammat #233891:
Pôjde na čierno a keď z toho bude mať zlý pocit, kúpi si lístok doma cez appku, keď internet mať bude. Bodka.
Reakcia na: N/A #233889:
Takže človek, ktorý pracuje v nemocnici má momentálne zostať sedieť doma na riti, len preto, že nemá internet v mobile a zároveň sa do práce z kraja nemôže dopraviť autom?
Reakcia na: N/A #233889:
A sorry za doublepost, ale reagoval som na Trammat a dávam Ike-mu za pravdu. 👍
Už v príspevku s 801 a jej obmedzením som sa vyjadril, no keď čítam tieto nespokojné komentáre ohľadom cestovného, je mi na zaplakanie. Ja fakt neviem, či žijeme v dobe kamennej, keď sa informácie šíria poštovými holubmi, ale všade odborníci varujú, že treba sedieť doma na zadku a vyhýbať sa kontaktu. Nikomu z nás to nie je príjemné, ale navážať sa do Slovak Lines a tarifného systému odbavovania cestujúcich, je prinajmenšom scestné. Nehovoriac o tom, že teraz ľudia majú sedieť doma a nie začať spoznávať región s dopravcom Slovak Lines. Vďaka takýmto mudrlantom ako ty tu budeme mať koronavírus do haleluja. Gratulujem.
Reakcia na: Trammat #233887:
info@slovaklines.sk
staznosti@slovaklines.sk
Reakcia na: Ike #233885:
No ja teda neviem, známa pracuje v ružinovskej nemocnici, dočasne je bez auta a včera ju lajnista odmietol prepraviť, pretože chcela za lístok zaplatiť v hotovosti.
Reakcia na: Trammat #233884:
Tak asi budú musieť ísť na čierno. Predpokladám, že Slovak Lines bude tolerovať takéto prípady. Navyše..kto by to kontroloval? V Slovak Lines viem len o dvoch revízorkách a pochybujem, že by ich teraz poslali kontrolovať lístky.
Reakcia na: Trammat #233884:
Ja neviem, ty nečítaš médiá? Lebo podobné otázky ("Neviete, prečo dnes nefunguje fitko?") som včera čítal na FB jednej mestskej časti.

Aj dosluhujúca vláda aj nová vláda prízvukuje, že sme de facto vo vojnovom stave. Takže
a) kúpiš si lístok cez appku,
b) pôjdeš na čierno,
c) pôjdeš autom,
d) nepôjdeš nikam lebo #massedietdomanariti.

Bod b) samozrejme rozumny clovek konfrontuje so svojim etickým kódexom, a ak je čestný a vie ovládať appku, kúpi si lístok cez ňu, aj keby mohol povedať, že to nevie. Človek, ktorý appku nemá, alebo nevie ovládať smartfón stále môže zavolať príbuznému, ktorý áno, aby mu aspoň symbolicky kúpil lístok.
Reakcia na: AndyNO #233881:
A ľudia, ktorí nemajú smartphone/internet v mobile? To majú ísť peši/stopom z Bratislavy na Borinku?
Reakcia na: AndyNO #233881:
Preboha, oni asi skrachujú, lebo nebudú registračné potvrdenky! 😱
Reakcia na: AndyNO #233881:
Tak to určite si kúpia ľudia neznalí do aplikácií.
Reakcia na: Jak44 #233880:
Lístky by sa mali kupovať dopredu cez aplikáciu IDS BK.
Reakcia na: AndyNO #233879:
Čiže Slovak Lines nebude vyberať cestovné? 😁
Od utorka 17.3. premáva Slovak Lines len podľa sobotného cestovného poriadku. Má sa nastupovať len cez zadné dvere, je zakázané sedieť na prvých 8 sedadlách za vodičom a cestujúci musí mať ochranné rúško.
Reakcia na: SuchSoft #233876:
Tak by som sa pýtal "ktorého grafikonu" ale rozhodne nie "ktorému grafikonu".
Podľa mňa je správne:
"Vnútroštátna osobná železničná doprava bude od soboty, 14. marca 2020 premávať každý deň podľa grafikonu zodpovedajúcemu sobote."

Toto mi trhá uši:
"Vnútroštátna osobná železničná doprava bude od soboty, 14. marca 2020 premávať každý deň podľa grafikonu zodpovedajúceho sobote."

Ale aj toto druhé je správne, podľa mňa. Ale v každom prípade by som použil prvú vetu.

No, ale nakoniec som došiel k záveru, že predsa len prvá veta je chybná a druhá je správne, a to preto, lebo ak sa opýtaš, podľa vety, nemôžeš sa opýtať "Premávať podľa ktorému grafikonu?", ale môžeš sa opýtať "Premávať podľa ktorého grafikonu?" a odpoveď "Premávať podľa grafikonu zodpovedajúceho sobote." 🙃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.