Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mirec240 #233669:
A na #6840 už viac týždňov nefungujúci ľavý bočný displej, ktorý nemá kto opraviť.
Reakcia na: kecho #233670:
To je jedno, aj keď neprší tak parkovanie v bus pruhoch poväčšine ignorujú.
Reakcia na: mirec240 #233669:
Esteze mame kopec policajtov oromptne riesiacich dopravne problemy... Aha, vlastne teraz prsi... 😴
Vďaka dodávke parkujúcej v BUS pruhu je preferenčný signál k ničomu...
Reakcia na: Valec #233661:
Alebo na trieskanie dverí 😋 .
Reakcia na: jsk #233660:
Do Business centier sa chodí na 7:00 či 7:30?
Silno pochybujem.
Najväčšie balíky to tam vozí po 8:00.
Aj to hlavne L61.
Veď aj ja som myslel zachádzku z Rožnavskej k N.Mestu.
Reakcia na: jsk #233660:
Ked spominate Avion a centra. Neuvazuje sa s vyuzitim D1 a zjazdu pri Avione? Ako bol kedysi Ikea bus.
Reakcia na: pressburger #233654:
Viem, ze bola. Len aku logiku ma subeh 96/98 od Baumaxu do Ovsista? Mozno by 96 bola lepsia ako vymetak Prievozskej a cez Apollo.
Ved povodne bola planovana 96 cez Sustekovu a 68 cez Bosakovu, len niekto za 15 rokov nedokaze vybudovat tu odbocku z mosta na Bosakovu.
Reakcia na: TomJ #233662:
Po príchode vlakov väčšina ide prvým busom, čo príde. V mojom prípade 196 o 6:25, a veru väčšina nastúpi tam. Takisto medzi 7:15 a 7:35 vidím, že 196 je full zo stanice, takže nie, väčšina nečaká na 50.
Reakcia na: TomJ #233662:
Tak ja osobne si myslim, ze najvacsi problem L50 je ten, ze jazdi taku trasu, kde by sa regulerne uzivila elektrickova trat.
Reakcia na: Technopol #233647:
Pardon, neviem prečo som vychádzal z toho, že ráno je už teraz na oboch interval 20 min, preto som si myslel, že zmena intervalu 196 z 20 na 10 min by bola posilnenie o 100 %.

Je to trošku problematické práve kvôli tým business centrám pri Avione by sa 96 nemala moc osekávať. Už 15 min interval je v rannej špičke neatraktívny. Navyše, koľko ľudí reálne ide na 196? Vypisujeme tu všeličo, ale možno by bolo zbytočné posilňovať 196, ak väčšina ľudí čaká na linku 50.
Reakcia na: TeBeCe #233652:
Beladič Miloš
Bytom Karloveská 26
0903221800

By som čakal, že v Bytomi sa bude skôr vŕzganie Konstalov sťažovať.
Reakcia na: david1 #233655:
Áno, na L96 je potrebný ráno 15 min. int. smer Letisko. Oproti Avionu je množstvo business centier kam dochádza ráno do práce množstvo ľudí.
Zachádzka L96 ráno na ŽST NM by nemusela byť riešená cez Bojnickú a Vajnorskú ale jednoduchým odbočením pri KAMO doprava, následne obslúžiť zastávku ŽST NM a späť po Tomášikovej napojiť sa na svoju trasu. Tak ako to navrhol TomJ v #233646.
Reakcia na: Mhr1 #233639:
Aj TIOP Ružinov by pomohol
Reakcia na: Viko #233650:
Ale v mojom návrhu ide 96 v rannej špičke z 15 na 20 min, preto je menej poradí. Aj tak v tom čase je Avion zatvorený, takže Letisko-Max. Hella nepredpokladám ako nezvládnuteľný dopyt v tomto čase. Vyrovnávačky vychádzajú 25 min na kolo, rozloženie je už vecou potreby.
Reakcia na: pressburger #233654:
Najsilnejší ide smer Ružinov v trase L50.
Kopec personálu k nemocnici.
Smer CMO vybaví dosť aj Predmestie a teraz presmerovaná L4.
Reakcia na: pressburger #233654:
Dav sa delí na pomer 40 (električka smer Trnavské mýto) : 60 (autobusy smer Ružinovská).

Stanica je vyťažená od 6:20 (prvé vyťažené vlaky S55+S65) do 7:50 (posledné vyťažené vlaky S65+S70)
Reakcia na: fanatikmhd #233651:
Vajnorská stojí už pred križovatkou s Odborárskou. Každý deň ináč no tendencia je vzrastajúca bežne po križovatku s Magnetovou.
Z Odborárskej sa tlačí silný prúd od Rače a obrátka smer von z mesta je až na ďalšom prejazde čo tiež spomaluje plynulosť.
L58 už boli dvakrát posunuté odchody lebo decká nestíhali nástup do školy na Odborárskej.

Najviac sa mi pozdáva zavedenie zachádzok L96 od letiska cez žst Nové Mesto ak je teda potrebné skoro ráno držať int. 15 min.na letisko.
Ideal by bolo posilniť aj L50 na problémovú hodinu.
Reakcia na: kecho #233653:
L96 v Ovsišti bol pokus už v roku 2011, kedy to vydržalo od augusta do začiatku septembra...
Tam by sa zišla posilová linka (na spôsob L131) v rannej špičke po príchodoch vlakov tým najvyťaženejším smerom (neviem teda či je to smer Trnavské mýto alebo smer Ružinovská/Tomášikova)
Reakcia na: fanatikmhd #233651:
To by sa ti na Bosakovej podakovali za zrusenie zastavky 🙂 Ked ako jeden bonus by mali chodit 10 minut pesi a ako extra bonus by mali podchod k Euba.
To ju uz mozes rovno ukoncit na Muchovom ako 95...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.