Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.
Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
L50 jazdi rano po 7,5 minutach. Tam vzdy bude nejaky spoj ktory sa nebude stihat a dalsi ktory to cele poberie. Pri volatilite realneho prichodu vlakov sa to nacasovat nijak neda.
Riesenie je ked tak to co pise Joyki, teda vypravovat operativne posilove spoje (jak sa na zastavke nakopia ludia, tak pojde posilova 50 napr. po ASMN. Kedysi to tak fungovalo na Vinohradoch s trojkou.
S55 vždy prichádza tesne pred S65, takže vždy je problém odviezť dav ľudí. Ak do toho príde aj S70, tak ten dav naozaj nie je možné odviezť od stanice. Ideálne by bolo zaviesť nejaké kyvadlové odchody napríklad linky 196 (skrátený úsek) v čase príchodov vlakov ráno.
Každopádne dobiehajúci a nedostatočná kapacita zastávky aj autobusov spôsobuje zdržanie liniek na tejto zastávke aj o 3 minúty.
A v rámci integrovanej dopravy nebolo by možné nejaké iné riešenie? Nakoľko je na zastávke žel. stanica Nové Mesto veľmi veľký časový interval aj linky č. 196. Ak by bolo možné aspoň nejaké riešenie týchto liniek v ranných hodinách (č. 50 a č. 196 - smer ŽST Nové mesto - Maximiliána Hella), bolo by to super. Každé ráno je tu katastrofálna situácia.
Pani Dagmar, linky bratislavskej MHD jazdia v pevných intervaloch, preto nie je možné ad hoc presúvať konkrétny spoj hoci len o dve minúty (z pohľadu systému by to narobilo väčšiu škodu ako je súčasný stav). A posunutie všetkých taktových odchodov by mohlo znamenať nutnosť prerobenia cestovných poriadkov v celom meste (kvôli nadväznostiam liniek).
tak zdá sa že tento týždeň sa už takmer skončila éra Ikarusov 415 v Soproni, posledné 4 kusy dojazdili, v premávke by mal byť ešte IK 415 s ŠPZ EVL 422 ešte asi do mája (?), mám to ako info len z originál správy v maďarčine, neviem to doslovne preložiť, ale podstatu som tu asi zhrnul ak by to niekoho zaujímalo
Chcem upozorniť na problém zle nastaveného času príchodu linky č. 50 na zastávku železnica Nové Mesto v ranných hodinách o 7:12 h, kedy v tomto čase prichádzajú až tri vlaky na stanicu a ľudia nestíhajú dobehnúť na autobus a potom tu na zastávke čaká cca 100 ľudí a ďalšia linka ich nestačí zobrať. Bolo by super, keby sa čas odchodu linky č.50 posunul aspoň o dve minútky na 7:14h, lebo každé ráno je to zúfalá situácia. Ďakujem za pochopenie.
Predpokladajú, že cestujúci prestupujú z regionálnych autobusov s platnými lístkami IDS
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3