v tom pripade ale hlavne nech s tym zacne v tomto obdobi - takze napriklad dnes rano nechcem vidiet ziadne vozidlo v ktorom bude viac ako 5 stupnov celzia (rano mi teplomer ukazoval 2 + teda nejaka tolerancia)
asi tak nejak si to myslel ?
PS na tych dnesnych 5 stupnov celzia rano sa viem patricne obliect, na tych 35 v tieni a 50 v konzerve vozidla bez klimy v lete neviem spravit vobec nic
Špina, svinčík, prach, hríby vo vozoch - zle je.
Podnik sa snaží niečo proti tomu robiť - zle je. Tebe človek aj vyhovie?
Inak, odkedy je vo vozidlách VHD čistota a klimatizačný systém NADŠTANDARD?
A kde pán nakupuje? Pretože obchody bežne "ohrozujú zdravie verejnosti" klimatizáciou, a začali dávno pred tým ako nejaký DPB vôbec začal snívať o nejakej klimatizácii.
Povedal by som, že v lete ohrozuje zdravie verejnosti v oveľa viacej prehriate (obzvlášť v plechovici ktorá je celý deň na slnku) ako podchladenie. Preto je logické že je s ohľadom na to nastavená klimatizácia.
V prípade ak ste náchylný na podchladenie nieje nič jednoduchšie ako sa viacej obliecť, prípadne so sebou nosiť nejaký zvršok, ktorý si podľa potreby môžete obliecť/vyzliecť.
Chobotiny rieši tento náš DP. Najprv nech zabezpečí základné veci, a potom nech rieši takéto nadštandardy.
Mám jeden tip.
Ak chce DPB prispieť k zdraviu cestujúcej verejnosti, nech zruší klimatizáciu vo všetkých vozoch.
Alebo, ale to sa nestane, nech "nastavia" klimatizáciu tak, aby nefúkala priamo na ľudí, a nech nie je väčší teplotný rozdiel medzi teplotou vonku a vnútri 2 °C. Aj by prestal DPB ohrozovať zdravie cestujúcej verejnosti, aj by ešte ušetril.
Este lepsia ako Zochova by bol Blumental, aspon poobede. Z Petrzalky byva v odpoludnajsej spicke obsadena tak polovica miest na sedenie a hoci na Racku par cestujucich pristupi, miesta je tam stale dost.
To nebolo po zrušení 105, ale až po úpravách linkového vedenia v Petržalke po otvorení Apolla. Do 9/2005 stávala (už ako linka 59) na Račku vždy len v jednom smere. Až po zriedení intervalu tam začala stávať vždy a pridala sa jej na krátky čas aj Mladá Garda.
A oproti minulosti, teda oproti svojej predchodkyni 117, zastavuje na Račianskom mýte obojsmerne v oboch špičkách. Ak si pamätám správne, 117 zastavovala na Račianskom mýte v smere do Petržalky len ráno, a v smere do Rače len poobede, teda proti hlavnému prepravnému prúdu.
Neviem či , len tipuješ alebo si ich jednoducho nezažil.
Expresné linky mali väčšinou max.10 min.int.
Väčšinou 8 min. Fungovali skvelo na rýchle presuny medzi opačnými koncami BA do práce či školy.
Pokiaľ sa nevybudujú vo väčšej miere bus pruhy nemá ich význam obnovovať.
Dnes ich premáva minimum.
L21,25,59,63,91/191
L75,92 (týmto však pridali dosť zastávok a sú už skôr obslužné)
Je to účelovka. Bez nej by sa cestovalo vyše hodinu.
Na Pántoch sú dve stredné školy preto ráno zdvojené spoje od Smolenickej do Rače. Ďalej veľa logistických centier vrátane centrály DM. Tá má aj večernú ZD po 22:00 na stanicu.
Oproti minulosti je riadne osekaná čo sa týka intervalu.
Preto aj napriek X sťažnostiam či žiadostiam sa nezaviedlo zastavovanie v centre a dokonca aj zrušilo zastavovanie pri Auparku .
Poobede si však viem predstaviť obsluhu uvedených zastávok. Dopyt je viac rozdelený a je tam kapacitný priestor.
59 je veľmi zvláštna linka. Verím, že je nejaká hodina dňa, kedy sa aj v tejto podobe vie naplniť, ale aj tak sa mi vidí nezmyselné úplne preskakovať centrum. Výborne to vyzerá, keď sa okolo teba na Zochovej preženie takmer prázdny autobus, miesto toho, čo by aspoň kozmeticky odľahčoval 93+94.
Esteze mame zavedeny ten prestupny system...
Ochvilu sa dostaneme do 1980s, ked budu chodit expresy odsadial vsade s atraktivnym nezapamatatelnym intervalom 27-42 minut.
Pravdepodobne ide o omyl - ludsky faktor. Bezne sa stava, ze vyvesene CP na zastavke su sice zo spravnej zastavky ale opacny smer ( smer stanica Nivy). Co je aj tento pripad.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch