Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #233341:
Ja som pred cca 45 rokmi zažil v okolí Berlína hybridný S-bahn Stromschiene / Dampf 😁
Reakcia na: S499.1023 #233342:
Ja by som povedal, že prísne vzaté ešus je tiež súprava, každé vozidlo je samostatné, má svoje číslo a dajú sa medzi jednotlivými súpravami prehadzovať. Alebo nie?
Reakcia na: 810zssk #233340:
Nakoniec aj ZSSK pullpully sú, na rozdiel od Jánošíkových Ešusov, klasické súpravy.
Reakcia na: ufo #233334:
Tak máš aj klasicky napájané S-Bahny s Oberleitungom, kde jazdia výhradne dedikované ucelené jednotky (Mníchov, Stuttgart) a k tomu hybridný Hamburg, kde je časť S-Bahnu Stromschiene a časť Oberleitung.
Reakcia na: S499.1023 #233339:
Ano. Drazdany az tak nepoznam, nevedel som ze to tam na Skach jazdi.
Reakcia na: 810zssk #233317:
Domnievam sa, že aj typická drážďanská súprava S-Bahnu vo forme loko + x poschoďákov + riadiaci vozeň je absolútne klasická súprava.
Reakcia na: gejza #233314:
S dopravcom.
A dopravca, zastúpený nejakým antiodevelopkárskym Gejzom, by mu odpovedal v duchu najlepších slovenských tradícií: "Nie sme povinní".
Reakcia na: ufo #233310:
To je ale rozhodne to nie je pravidlom.
Reakcia na: 3pa3ck3 #233308:
Čo si predstavuješ pod klasickou súpravou?
Teraz pozeram sankcie a prekvapilo ma ze nie je ziadna sankcia za nedodrzanie pripoja.
Reakcia na: Majo #233325:
Tak to je logické, že prevádzka s treťou koľajou nebude klasická železničná prevádzka.
Reakcia na: mathre #233331:
Od blaťákov.
Reakcia na: mathre #233331:
To už si aj ja dlhšie všímam, tiež nechápem.
Chlapci otázka. Prečo je toľko električiek, najmä 29/30T na predkoch aj bokoch zašpinených od nejakej malty alebo čo to na sebe majú? Vie sa nejaký dôvod?
Reakcia na: Ike #233324:
To bola "rečnícka" otázka, ktorou som chcel toho, komu patrila odpoveď navodiť k tejto odpovedi. IČV reálne fakt zaujíma len šotoušstvo a podnik interne. ľudia sa stále riadia časom odchodov, resp časom, kedy a kde sa daná situácia stala = SL doteraz nemalo ičv a bezproblémov, dpb malo ičv, a mimo šotoušov v sťažnostiach zbytok aj tak identifikoval maximálne spoj.... Iba raz, som do skupiny (automaticky, neuvedomujúc si neznalosť ľudí) revízori v BA dal údaj "3ja, Malá scéna smer MSNP, 70/3, 1844"..... Musel som to následne zmazať keď sa zbehla diskusia 😃
Reakcia na: Valec #233326:
Tých servisných vozov bude viac, minimálne viem že boli tri pojazdné dielne (renaulty?)a minimálne jedna servisná ávia (čím nespochybňujem princíp, lebo stále je tých vozov minimum.
Reakcia na: Valec #233326:
Ešte som zabudol 3 električky, aké nemyslím že by si ich niekto plietol s autobusmi SL.
Reakcia na: Joyki #233315:
Trnava je nový región, preto má 400, a tým že má stovkové číslo sa jej zároveň prikladá na dôležitosti (ako krajskému mestu). Číslovanie od BA by navyše tak či tak nestačilo po koniec Tranvského kraja (niekde za Pieštanmi).
Súčasne číslovanie od BA bude končiť ba úrovni trate 116 a diaľnice R1, ďalej budú 400vky. Na Senicku a Skalicku 3xx, južný smer vystačí s číslami 6xx a 7xx.
Reakcia na: Mhr1 #233313:
Môžem ťa ubezpečiť, že ten šlendrián si uvedomuje, že v DPB existuje aj rada technologických vozidiel číslovaná 8xxx. Oprav(te) ak sa myslím, nachádza sa v nej:
- 5 autobusov autoškoly,
- 2 trolejbusy autoškoly
- 2 servisné LIAZky

Naproti tomu existuje X technologických vozidiel, ktoré majú čísla z inej rady (dispečerské, trolejové bežky), nemajú žiadne čísla (traťovácka Karosa, pluh, zametacie, dodávky na vysypanej košov), alebo im zostali pôvodné čísla (zimná hotovosť, Soka údržby električiek).

IČV slúžia okrem internej evidencie aj na dispečerské riadenie a žiadne z týchto vozidiel centrálny dispečing sledovať nebude, takže či im čísla zostanú, alebo sa zmenia ( už cez víkend som písal, že rada 1xxx bude pre minibus a špeciálne vozidlá) je pre potreby IDS BK úplne jedno.
Mimochodom, návrh tohto číslovania DPB videl a odsúhlasil ho, následkom čoho vznikol aj nový systém číslovania v ktorom sú už zaradené MANy a berlínske Solarisy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.