Reakcia na: Valec #233282:
Odpovede síce viem vyňuchať, ale problém je u nejednoznačne určených vecí resp vecí vyplývajúcich či sú chápané správne. Napríklad pri tých tlačidlách, celý dokument rozlišuje v mnohých bodoch staré a nové vozidlá, ale u tlačidiel nie. Znamená to podľa toho že napr nejaký Bdteer na osobáku byť nemôže....nehovoriac o starších vozoch ktoré jazdia tiež bežne (bavím sa teraz o zločineckej)..810: Preto som sa pýtal či by nemalo zmysel pre služobné/technické a výcvikové a iné špeciálne vozidla priradiť číslovanie 0xxx. Mne osobne nepripadá logický krok aby dopravca mal vozidlá označené časť podla IDS systému, časť podľa seba, pričom to podľa seba zrazu môže byť v konflikte s ďalším dopravcom v IDS....
fanatikmhd
Inak, čo služobé, výcvikové a podobné vozy ktoré zaberali 8xxx? Čo s nimi? pôjdu do série s ostatnými? Alebo nebudú musieť mat evč?
V rámcidokumentu som však všimol zaujímavú vec: Technické požiadavky na vlaky (Zaujímavé, že tu už farebný variant celočervených vlakov nie je potrebných.....kto vie prečo....
5.2.2.5 Tlačidlá a ich funkčnosť
Vlaky jazdiace na tratiach so zastávkou na znamenie musia mať tlačítko stop (škoda, dúfal som že všetky)
Nie je písane že by to bolo na výnimku, takžde VŠETKY vlaky musia mať tlačítko na otvorenie dverí. Znamená to definitívne zbohom starým Bčkam, Bdtmee a iným srandám na Skových linkách? (Rovnako aj bod o výstrahe zatvárania, či dokonca kamerovom systéme ktorý vylučuje väčšinu vozoparku)
Súpravy na pravidelných vlakoch liniek S skrátka nevyhovujú takmer žiadne.....Len PP/671 a RJSK myslím všetko... Ale aj tu dosť pochybujem to zapojenie tlačidiel stop/invalid a ich prenos signálu k rušňovodičovi aby ešte aj vedel ktoré tlačítko bolo stlačené