Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V Petrzalke prave prebieha velky umyvaci den, takze konecne aspon na niektorych vozoch bude vidno aj cislo linky. Aspon na par dni.
Reakcia na: Solider #233160:
Presne ako napísali Ike a 810zssk - áno aj ja viem o prípadoch, keď sa tam točili rôzne kĺbaky počas MS v hokeji ale tiež aj 15m. voz. Ale narážal som na to, že napr. aj pri Technopole najmä ešte keď chodili IK 435 či karosy, keď voz nemal dobrý rajd na ľavé odbočenie, tak voz na L83 pri otáčaní vyšiel na obrubník (nie úplne najnižší), lebo sa v rámci rozmerov pruhov neotočil. Teraz u sorov to možno už nebude problém.
Reakcia na: 810zssk #233162:
Pokiaľ viem, tak sa to už testovalo a výsledky boli OK, ale preverím si to. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #233156:
Obom veľká vďaka 👍
Reakcia na: Solider #233160:
Všimni si slovo "každý". Išiel si tade na MBCC, alebo SORke?
Reakcia na: Solider #233160:
Zdôraznil by som slovo "bezpečne". Vybočenie do priebežného jazdného pruhu v kombinácii s odparkovaným provinčným shareholderom pred Širokého hotelom v BUS pruhu a vrešťadlom zalomenia kĺbu nepovažujem úplne za definíciu "bezpečne".
Reakcia na: Mike #233140:
Prečo by sa na U-turne za zimákom nemal otočiť kĺbak? Ja som sa tam s kĺbakom otočil v pohode.
Reakcia na: Petto #233151:
Podstatná je šírka stredového ostrovčeka, autobus sa nebude točiť naprieč jazdnými pruhmi ako drôtolez na Trenčianskej.
Reakcia na: Ričard #233155:
To by aj prešli (trolejbusy sa tam v prípade mimoriadnosti obehnú, keď ten odstavený vylezie na chodník) ale najmä tvar obratiska neumožňuje otáčanie od Trnavskej.
Reakcia na: S499.1023 #233156:
Dík za upresnenie.
Reakcia na: Andy #233153:
No tak koľajnice samozrejme nie sú pevne zabetónované, tie sú pružne uchytené. Pevná jazdná dráha nahrádza pražce (podvaly), takže sa to nemusí podbíjať, je to náročnejšie na presnosť a dodržiavanie technologických postupov pri stavbe ale potom sa to zasa nemusí podbíjať.
Reakcia na: gejza #233142:
Skôr nie ako áno. Pochybujem, že tam prejdú dva vozy okolo seba.
Reakcia na: Andy #233153:
Formou meskania a technologiou vyhovoriek Ftacnikom pocnuc a Vallom konciac 🙂
Reakcia na: FFF13 #233152:
V Karlovke na novej trati je pevná jazdná dráha (koľajnice sú pevne zabetónované do jedného celku) a ďalej je otvorený zvršok (koľajnice sú pružne uložené v kamennom násype). To druhé si vyžaduje viac údržby (podbíjanie).
Mám jednu takú laickú otázku: akou formou/technológiou/... je robená nová trať v Karlovke a Dúbravke? Myslím niečo ako pevná jazdná dráha atď. Viem že od Segnerovej po obratisko KV je niečo a od obratiska po Damborského je niečo iné.
Reakcia na: henko151 #233141:
Ak sa otoci pri hoteli, su tam potencialne az 4 pruhy , 3 pruhy + odstavny pruh .. To klbak da v pohode. Na Bajkalskej su len 3.
Reakcia na: Adam3 #233149:
Pozeram ze mi to zhorsilo kvalitu tak skusim iba takto
Trochu som to trochu upravil a dal do mapy. Ostalo zachovane spojenie VW sidlisko - Dubravka linkou 23 aj Bory - Lamac linkou 130.
Reakcia na: B@rdi #233146:
Dospel som k tomuto názoru tak, že poznám viacerých ľudí zo SOŠ a keď som sa s nimi bavil o doprave k tomuto areálu, tak celkom slušne kritizovali súčasné riešenie 23-kou kvôli neatraktívnej trase na prípoje a zriedkavým zachádzkam k Mláke, keďže väčšina spojov končí na VW. Idéalne považovali spoj Bory Rázcestie-Mláka mimo sídliska priamo po ceste II/505, no ísť okolo sídliska DNV je nezmysel. Veľa ľudí tam chodí najmä z Dúbravky a keby sa splnila podmienka z môjho príspevku, že 23 je uzavretý okruh Lamač - Bory - Lamač, tak 23 tam už nechodí a suplovala by ju 20-ka. Nehovoriac o tom, že v Dúbravke je ubytovňa pre SOŠ. S tou 20 s tebou určite súhlasím, mám kamarátov z tej oblasti a je pravda, že oslabenie 20-ky by bolo tragické, avšak riešiť 1-2 spoje za hodinu zachádzkou k Mláke by bolo dobré riešenie pre tých, čo chodia na Mláku. Čo sa týka obratiska Mláka, máš pravdu s vytočením, tie kríky v obratisku do toho zasahujú nekontrolovane viac a viac, no 12m na 20 sa tam vytočí, aj keď viem, že už tam mali problémy s Tedomami na 23-ke, čiže tu je skôr otázka, či nie je lepšie riešiť principiálny problém daného obratiska, ktorému by návšteva krovinorezu neublížila.
Reakcia na: henko151 #233136:
Skúste si konečne navrhnúť minimum liniek no s atraktívnym intervalom.
62 by bola ďalšia linka pod drátmi k L204.. dosť blbý návrh.


Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.