Reakcia na: david1 #233106:
Pri predpoklade obsluhy ZB iba linkou 37, ake by si odporucil spojenie cestujucemu z Krcov na Milana Marecka?Ked odporucas prestup na 23/123 pre cestujucich z relacie ZB - Dubravka/Bory, poznas aj nadvaznosti spojov v spickach a spolahlivost prestupu?
Objasnil by si mi predstavu tvojho trasovania zlucenej 23+123?
To by ma skutocne zaujimalo a rad by som zachoval existujuce spojenie Lamaca s Dubravkou cez Alexyho, ktore existuje uz dlhe roky a je po nom dopyt.
Ako chces riesit obsluhu Borov mimo casu prevadzky 92jky? Prip. Ako by si racionalne nakladovo sekol 92 v tychto casoch?
ddenny
Nesuhlasim s klbmi na 37, radsej by som siel do hustejsieho intervalu s kratkymi vozmi, pokial by 7,5min (7/8min) interval kapacitne nestihal, vtedy by som sahal az na klbove vozy. Ako cestujuci omnoho viac uprednostnim castejsie spojenie s cielom ako menej caste s vacsim vozom, uprimne ani nerozumiem pridanej hodnote takejto obsluhy pre obycajneho cestujuceho.
Co sa tyka 23/123, neviem co si predstavujes presne pod pojmom zlucenie. Mne z toho bud pride, ze zrusis 23 ku VW a Mlake a zachadzky vyriesis trebars 20 16x za den ku Mlake a ponechas len 123 obsluhujucu Lamac a Dubravku cez Bory alebo nechas len 23 posilnenu jazdiacu zachadzkou ku Borom.
Stale nie som presvedceny, ze linka urcena najma na zmeny do VW, cize 92, je vhodnym sposobom obsluhy novej stvrte.