Nakup 29T/30T z EU fondov bol podmieneny vyradenim T3. Ked uz spominas narast. Ano 37cka uz mala byt 2.rok klbova, ale starosta ZB Krupa dostal vtedy odpoved ze dostal by 741CNG od IvoNa.
to su podobne plany ako bolo s vyradovanim T3 po nakupe skodoviek, a ako by sa nam dnes tie T3 zisli.... pokial sa neplanuje len stagnacia vykonov verejnej dopravy, tak nezabudaj ze treba aj nejake vozidla na pokrytie pripadneho narastu....
Úzus je, že trasa cez Šafko je lepšia kvôli obsluhe UK a Eurovei. Za ideálny stav sa teda považuje obojsmerná premávka cez Šafko, ktorá ale nie je možná, tak to tade jazdí iba jednosmerne.
Ja by som takme súhlasil, ale chýba mi na to dobudovanie zastávky Námestie Ľudovíta Štúra smer Šafko (na ktorú tam je ideálne miesto kde by sa bez problémov postaviť dala).
Ved prave. Vrazit peniaze do vrakov, to je v sucasnosti take progresivne a in...
Nie je to nahodou ta ista firma, ktora kedysi prerabala Vrakosy na plynaky?
Za 8-10 rokov ta inflacia riadne stupla-namiesto 68 centov viac alo 1,2 miliona eur...
Zaroven je zaujimava otazka, ci pri 8-rocnej zivotnosti busu ma zmysel davat take sumy do 10-rocnych vozov...
Inak tie namrazovky maju aj presne danu trasu alebo maju proste pobehat vsetky trate a je jedno v akom poradi? Lebo uz parkrat som pocul ist dve namrazovky cca 5 - 10 min po sebe, co sa mi zda trochu nelogicke.
Jasné, každého štvrť roka tam ide meracia T3. Ale len v noci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A