Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #233060:
podmieneny tak bol preto, lebo sa tak napisal projekt, keby ludia ktori ho tvorili rozmyslali inak, mohol byt aj vysledok iny....
Reakcia na: 810zssk #233061:
Presne tak. "User friendly" (teda v prospech cestujúcich) je hustejší interval. A až tam, kde by ani 10 (8-6) min. interval nepostačoval, má zmysel ísť cestou väčších vozidiel. Pre mňa ako pre cestujúceho bola výhodnejšia a-50 s krátkymi vozmi, ale hustejšia. I keď chápem, že je to kvôli nedostatku vodičov. Na a-95 by tiež stačili kĺbáky v intervale 8 min. Ale to by bolo zhoršenie! Preto zaplať pánboh za hustú a-95. Lenže bohužiaľ cestujúci vidí často "zlepšenie" v podobe kĺbových vozov ale nevšimne si horší interval a naopak...
Reakcia na: Petto #233060:
Klbova linka s intervalom 20 minut je volovina par excellence. Tam treba ist cestou zlepsovania intervalu (plati aj pre niektore ine linky v BA).
Reakcia na: si #233059:
Nakup 29T/30T z EU fondov bol podmieneny vyradenim T3. Ked uz spominas narast. Ano 37cka uz mala byt 2.rok klbova, ale starosta ZB Krupa dostal vtedy odpoved ze dostal by 741CNG od IvoNa.
Reakcia na: Petto #233058:
to su podobne plany ako bolo s vyradovanim T3 po nakupe skodoviek, a ako by sa nam dnes tie T3 zisli.... pokial sa neplanuje len stagnacia vykonov verejnej dopravy, tak nezabudaj ze treba aj nejake vozidla na pokrytie pripadneho narastu....
Reakcia na: 810zssk #233057:
2020 je plan nakupovat 50ks 12M busy, 2021 bol plan 100ks klbakov - tym padom je tento tender dost otazny ak ideme inovovat stare SORky.
Reakcia na: MatejBA #233046:
Ano a budeme tu dalsich 5 rokov jazdit v neklimatizovanych vozidlach...

Klimatizacia sa instaluje do vozidiel o ktorych je predpoklad ze este nejaky ten piatok budu premavat.
Reakcia na: N/A #233048:
Úzus je, že trasa cez Šafko je lepšia kvôli obsluhe UK a Eurovei. Za ideálny stav sa teda považuje obojsmerná premávka cez Šafko, ktorá ale nie je možná, tak to tade jazdí iba jednosmerne.

Ja by som takme súhlasil, ale chýba mi na to dobudovanie zastávky Námestie Ľudovíta Štúra smer Šafko (na ktorú tam je ideálne miesto kde by sa bez problémov postaviť dala).
Reakcia na: Petto #233054:
Dik za doplnenie.
Reakcia na: N/A #233053:
ZLINER robil GO vsetkych nasich 741 CNG. Starko robil GO 732 CNG tie so zltymi madlami a DPB robil GO 732 CNG s cervenymi madlami. 😃
Reakcia na: kecho #233047:
Zliner robil modernizácie a GO 14/15Tr. Karosy neviem či robili.
Reakcia na: Petto #233050:
Nie som taký znalý, preto sa Vás to tu pýtam.😐
Reakcia na: S499.1023 #233049:
Ďakujem za ozrejmenie.
Reakcia na: N/A #233048:
A aka elektricka by mala ist Jesenskeho po tej nevyuzitej kolaji ? Po nabrezi chodi aktualne len L4 a ta ide cez Safko
Reakcia na: N/A #233048:
Thank you for discovering America.
Odkedy a prečo električky jazdia po Jesenského jednosmerne?
Keď už nič, v opačnom smere pri divadle je na zastávke aj prístrešok. 😁
Reakcia na: MatejBA #233046:
Ved prave. Vrazit peniaze do vrakov, to je v sucasnosti take progresivne a in...
Nie je to nahodou ta ista firma, ktora kedysi prerabala Vrakosy na plynaky?
Reakcia na: kecho #233045:
Ako tiez by radsej mohli usetrit peniaze a kupit viac novych autobusov, nech okrem klimy tam mame aj novy info system ci vybavu 🤪
Za 8-10 rokov ta inflacia riadne stupla-namiesto 68 centov viac alo 1,2 miliona eur...
Zaroven je zaujimava otazka, ci pri 8-rocnej zivotnosti busu ma zmysel davat take sumy do 10-rocnych vozov...

https://www.cas.sk/clanok/932474/novinka-v-bratislavskej-mhd-do-starsich-klbovych-autobusov-namontuju-klimatizaciu/
Keby ešte niekomu ušla táto “zlomená” koľajnica 😂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.