To je v Urbanoch, ide o tlačidlo oproti druhým dverám pre výstup s detským kočíkom (tlačidlo invalidného vozíka zapípa len raz a rozsvieti sa príslušná kontrolka na prístrojovke). Ľuďom to ale nemôžme mať za zlé, že to stláčajú - tlačidlo je umiestnené veľmi dobre, je po ruke aj pre tých, čo sedia v blízkosti druhých dverí. Za zlé to môžme mať výrobcovi: na kerú onú bolo potrebné priradiť k tomu tlatíčku efekt pípania, blikania výstražných znamení nad všetkými dverami a ešte aj blikanie červenej STOPky hore pri vodičovi?
Áno, v popise vozidla je. Ale stále je to v katalógu ako 1 typ vozidla. Aj 30tr a 30 TrDg mame pod 1 typom všeobecne ako 30tr. Hoc neviem prečo Košice to majú zvlášť pre 15 Tr a 15 TrM
Nie je to tak, sú to dva rôzne typy. Výrobca nepridal to M na koniec typového označenia len tak z nudy.
Napokon, všimol som si, že v minulosti sa v názvoch galérii zvyklo uvádzať 15 TrM, prípadne keď boli v galérii vozidlá oboch uvedených typov, tak 15 Tr(M).
Toto je iba prvá fáza, v budúcnosti z toho má byť komplexná mestská aplikácia cez ktorú sa budú dať vybaviť aj ďalšie veci súvisiace s životom v BA. A vraj sa to konzultovalo aj s imhd.
Chcel by som sa spýtať, či existuje niekde archív starých cestovných poriadkov, ktoré boli publikované na tejto stránke okolo roku 2005? Viem, že v galérii sa nachádzajú niektoré staré cestovné poriadky, ale napríklad linka 17 tam nieje vôbec.
Chcem sa opýtať, nie je garantovaná nadváznosť medzi 4 a x5 v oboch smeroch??
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
http://web.archive.org/web/20071114233257/http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&d=