Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #232644:
Cezhraničné linky majú ten problém, že nemôžu prepravovať cestujúcich v rámci štátu, nedávno vznikla hrozba, že ju budú kraje dotovať, a kľudne sa môže stať, že na licenciu bude podnikateľ čakať 2 roky, ako sa to stalo Radimjetu.

Ten, kto si vidí ďalej od svojho nosa, si môže zistiť, že súkromné regionálne linky majú v našom regióne dlhú tradíciu a produktivita hospodárstva za posledných 100 rokov značne vzrástla. Lenže to by si musel chápať, čo to znamená. 🤔
Reakcia na: N/A #232652:
ako vidím, v tomto prípade sa zišla celá banda diletantov - developkár, žumpa a Žiga&Co. .... tak to je beznádejný prípad 💀 💀 💀 💀
Reakcia na: gejza #232651:
Dopravca robí to, čo si kraj objedná. Ak sa blbo nastavia podmienky pre verejné obstarávanie a nezahrnú sa adekvátne sankcie za ich nedodržanie, je jedno kto tie PAL prevádzkuje. Krásnym príkladom je Arriva, ktorej služby na Slovensku sú na úplne inej úrovni než napr. v Holandsku.

A len pre zaujímavosť, komu vlastne patrí Slovak Lines? Stále platí, že 56% vlastní HB Reavis prostredníctvom cyperskej akciovky a zvyšných 44% má "MH Manažment", ktorého jediným vlastníkom je Ministerstvo hospodárstva?
Reakcia na: D555.3008 #232650:
Len sa opakujem, ale treba si uvedomiť, že Červené Lajná sú len bočným biznisom realitného agenta. Zo strany BSK je nutné čo najskôr získať pre verejnú hromadnú prepravu osôb v regióne niekoho, kto tomu naozaj rozumie.
Reakcia na: Sanos #232630:
Este na doplnenie som prekvapeny a zarazeny z pristupu Slovak Linesu k linke do Hainburgu
1 / nadpis znama trasa vačsí komfort je len hruby vtip ktory sa nehodi ani na 1,aprila
z dovodu zvyšenia ceny a najma zniženia počtu spojov/ postupne zvyšenie ceny by som akceptoval z dovodu dlhodobeho nezvyšovania ceny listkov /
2/ Cestovny poriadok je´´ užasneˇ´´ urobeny😭 😭 v čase špičky je 7 min z Niv pod Most SNP /alebo opačne/ je len iluzia 😂 a obrat na Nivoch/prijazd vystup cestujucich pristavenie vozidla a odbavenie je 8 minut v idealnom čase a bez meškania tiež na hrane a tak len pri bežnom meškani na jednej jazde sa to už neda už vyrovnat / a ak vodič musi ist na WC a pod??. uplne nerealne stihať na čas odchody/
3min. na obrat vHainburgu??
3/Velmi by ma zaujimalo kolko cestujucich na tejto linke prepravi Slovak Lines a ako to už bude rentabilne
4/ V tomto roku DPB prepravil rekordny pocet cestujucich a to v exponovanych časoch a dnoch
sa do autobusu nedostali ludia/z dovodu že sa tam ani fyzicky nedostali nemali kam!/
5/Lutujem najma cestujich ktori pravidelne využivali tuto linku pri cestovanim za pracou povinostami kulturou a uprednostnili autobus pre autom
7/ Cakal som niečo uplne ine najma rozvoj verejnej dopravy v oblasti Bratislavy aj ked to presahuje hranice štatu kde si myslim je velky potencial rozvoja
8/ všetky tieto skusenosti mam z mojho cca 1,5 ročneho kontaktu s touto linkou
Reakcia na: Sanos #232630:
mas uplnu pravdu
Inak čo sa týka situácie s vodičmi, tá sa bude už len zhoršovať. Vek 24 rokov u vodičov autobusov/trolejbusov ešte spôsobí veľa problémov. Na električku stačí len 20 rokov, pteto aj prišlo na nšborový deň veľa ľudí a hádam sa nedostatok vyrieši. Treba sa poďakovať ústrednému automotoklubu a niektorým politikom, vďaka ktorým zníženie veku na autobusy neprešlo. Je tu síce nedostatok vodičov, no my môžeme byť hrdí na bezpečnosť, a na to, že sme "nevyspelé 21-ročné deti" nepustili za volanty. V Česku, kde vek 21 rokov platí sa uberajú opačnou cestou, chcú znížiť vek z 21 na 19. (čo je podľa mňa už asi nízky vek na autobus).
Reakcia na: Kotlár #232645:
V stredu (11.12.) som šiel s 2120 a ten bol zafŕkaný až po strechu, cez okná bolo vidieť len ťažko. Predchádzajúci sneh bol 2.12., čiže v takom stave bol minimálne 9 dní.
Začala nám sezóna solenia a podpísalo sa to aj nad čistotou vozidiel, hlavne A,T, tie autoumyvárky sa používajú ako často? pretože vozidlá majú len umytené najnutnejšie časti a nevyzerajú tak veľmi vábne pre prilákanie ďalších cestujúcich. #mamespolocnuumyvarku
V tejto súvislosti čakám že v ďalších tendroch budú požiadavkou aj kefy pri kolesách, ktoré značne minimalizujú zašpinenie vozidla.
Reakcia na: zakaznik #232643:
Co je to za nezmysel? Ako sa ministerstvo "snazi aby neboli cezhranicne linky vyhodne na podnikanie"?

Regionalna doprava na komercnej baze nikde v sirsiom regione nefunguje.
Reakcia na: gejza #232629:
Nechajú pár spojov, aby sa nepovedalo.
Následne budú čakať, kým sa to začne dotovať za verejné peniaze. 😁
Rozhodne lepší plán, ako sa snažiť zvýšiť záujem cestujúcich a potom ešte bojovať s nejakou konkurenciou.
Ministerstvo sa za každú cenu snaží, aby neboli cezhraničné linky výhodné na podnikanie, toto je len dôsledok. 😗 L
Na Záluhách(Damborského) ešte teraz robili.roboši dačo
Reakcia na: birch #232640:
Zrejme je to chyba, na stránke, kde si zvolíš smer/zastávku, Nám. Ľ. Štúra stále je v oboch smeroch, akurát k nej nepatria žiadne časové údaje.
V súvislosti so zmenou cestovných poriadkov k 15.12. rozmýšľam, prečo práve L29 prišla o zastavovanie na Nám. Ľ. Štúra, keď sa linkám 50 (jednosmerne) aj 70 zachovalo. Alebo je to chyba?
Reakcia na: 810zssk #232634:
V špičke by to za 7 minút z Ml. Nív pod most SNP (vrátane odbavenia cestujúcich) nedal, tak radšej medzi 7:30 - 10:00 a 16:30 - 19:00 nepôjde do Rakúska vôbec.

Zároveň vedenie všetkých spojov až na Ml. Nivy pekným príkladom toho, ako predĺžiť interval bez dostatočného úžitku. Najmä v špičke pracovných dní by sa myslím oveľa viac potešili častejším odchodom... jaaaj, veď to v tom čase nejazdí, som zabudol 😛


Inak som prekvapený, myslel som si, že Slovak Lines obsluhu Hainburgu vyrieši takým spôsobom, že tam opäť presmeruje aspoň niektoré autobusy z/do Viedne, ktoré vo vybraných časoch posilní vloženými spojmi iba po Hainburg. Predpokladám, že napr. ráno nechodia autobusy zo Schwechatu do Bratislavy nejaké plné a večer už zase nebudú cestovať davy opačným smerom, takže by sa to dalo efektívne využiť.
Reakcia na: Joyki #232637:
To si ešte stále neuvedomili, že spoje musia najprv jazdiť, aby ich ľudia začali využívať?!!
Pri 90 min. intervale cestujúci aj zabudnú, že taká linka vôbec jazdí.
Reakcia na: MatejBA #232636:
A budú nariekať u Slovak Lines, že veď ale zápchy sú, čo už narobia, keď ich busy furt meškajú ďalšiu hodinu pri intervale hodina a pol fňuk...
Reakcia na: 810zssk #232634:
To bude tak sokantne, ked pribudnu auta v smere od Hainburgu/Kitsee 😃
Reakcia na: 810zssk #232634:
Treba si nejak zabezpecit vytazenost toho posledneho spoja 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.