Jednotka má výmeny hlavne na Šafku a SNP.
Smer stanica sa dotlačí na Obchodnej.
Jedine , kde bude jazdiť skoro prázdna je SND až Šafko. Podobne ako všetky linky čo mali obrat cez N.Ľ.Štúra.
Nie je pravda, ze na tom Hodzovom nema kde vyzdvihnut Bolt zakaznika, elegantne ma taku moznost zozadu z Panenskej a je priamo na zastavke zozadu a nikoho neobmedzuje. Len nie, takto z predu je to jednoduchsie a co ked obmedzim xyz ludi v buse, mam zakaznika a ich v.....
Tiež rozmýšľam, či je lepšie mať súpravy na linke 1 alebo 7. Linka 1 jazdí dosť plná, no keď nepôjde z Petržalky, tak možno počet cestujúcich klesne. Navyše, pred pár rokmi rovnakú reláciu zvládala linka 13 s kačicami a 12 min intervalom, takže pri 4 min intervale by možno tie kačice aj stačili. Len aby to nedopadlo tak, že na HLST budú jazdiť len vysokopodlažné električky.
Mozno je to taka blbosticka, ale na tej novej elektrickovej mapke mohli byt tie linky 2x hrubsie. Zvyraznilo by to ze budu jazdit 2x castejsie. Na mapke dennych liniek to tak je .
CP budú zverejnené do pár dní, takže sa ukáže. Ale v princípe vidíš to optimisticky.
55 zo 60 škodoviek nevypravíš. a 57 zo 60 už duplom nie. Počet porúch, plánovaných periodických či neplánovných opráv bude len a len narastať. A to ešte nerátam nehody, ktoré sú random faktor.
L3 mala v celej trase pred výlukou 11 poradí, teda obežná doba 88 min. Teraz to bude tým pádom 22, možno teoreticky 21, ale nie 20 (20 keď bude výluka Rača, vtedy možno aj menej). Zo súprav napr. nerátaj ani 7901+02, kvôli Vianočnej električke A zo súprav je tiež vždy určitý počet na VP v ústredných dielňach, potom nejaké na SP, KP, atď ... Takže výprava 33 zo 43 je OK, ale o moc viac už nie ...
Iná otázka je, čo má mať pri duplákoch(škodovkách) vyššiu prioritu. Či linka 7, alebo 1.
Pri 30 vozoch na linke 4 s int. 4min by sa museli točiť každé 2hodiny z jednej konečnej. Pred vylukou to bolo cca každé 2h 8min a víkendy 2h15. Zrejme budú aj nejaké špičkové poradia lebo pri int. 5min by sa už točili každých 2h 30min z konecnej.
Možno by nemuseli byť K2S nikde okrem linky 7. Berme to takto:
L1 - 12 poradí (6 x 29T/30T + 6 x T3/T6)
L3 - 20 poradí (20 x 30T)
L4 - 30 poradí (16 x 29T/30T + 14 x T3/T6)
L9 - 26 poradí (13 x 29T/30T + 13 x T3/T6)
Pri linke 4 rátam s počtom poradí už po predĺžení do Dúbravky. Vychádza to na 55 Škodoviek a 33 súprav. Súprav máme 44 (7733+34 a 7303+04 radšej nerátam). To znamená, že 11 by bolo v zálohe, čo je myslím vcelku dosť. Škodoviek by zostalo len 5 a keď zarátam 2 ZV, tak len 3, čo je málo, ale mohli by sa presunúť nejaké tri súpravy T3P na Jurák a pár Juráckych poradí by bolo negarantovaných pre prípad ich nasadenia. Ak by súpravy v Krasňanoch nestačili, mohli by ísť na linku 1 kačice (ale inak by som tam prednostne vypravoval súpravy). Ostatné ZV by mohli byť tiež kačice.
Slubene doplnene aktualne informacie k 2.etape Elektricky Petrzalka a dopravy - elektrickove trate Tabula c. 6 v materiali BA na 8rokov schvalen vladou SR.
Spravanie teliat odkukali od tych klasickych taxi-károv.Akurát ze tych teliat je dnes na BA cestach tolko,ze si zacali mysliet ze mozu vsetko.Klasicka situacia od prijatia noveho taxi zakona.Apani ktorej sa to nepacilo......radsej bez komentara.
Ak zoberieme Petržalku, tak tam dôjde ráno k zriedeniu intervalu o 50%, keďže tam zostane len 3-ka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto