Takéto linkovanie som aj predpokladal.
Čakal som však aj L7 poobede až do Rače.
Jazdí to veľmi nerovnomerne rozložené.
Ináč v článku je aj kopec jemne povedané "nepresných info".
Chváliť sa posilnením poobednej špičky , keď sa vracia iba predvýlukový stav.
Detto Karlovka mala špičkový int. 2 min. aj predtým...
sú aj lepšie riešenia - postaviť to na cestu vedľa neho, idealne tak aby aspon jedne dvere boli priamo na aute, cestujúci mu to už vysvetlia, nejaký ten škaranček alebo utrhnute zrkadielko ... alebo to postaviť pred neho a zalomiť voz tak, aby nemohol odísť, a to aj s tým rizikom že tam budeme stáť obaja. ja som v robote, mne je to jedno, ale jemu utekajú peniaze
Predpokladám, že je iba otázkou hodín, kým bude článok aj tu, ale zatiaľ hlavné body:
1. Do KV budú jazdiť 4 a 9 (to sa už vlastne vedelo)
2. Interval 4 minúty bude aj v poobednej špičke
3. Do Petržalky napokon L3 kvôli budúcročnej výluke v Rači
4. Vychádza mi z toho, že po skončení výluk sa plánuje návrat k dvojlinkovému vedeniu
nedá .... KDI dostalo podnet, keď na zastáve Drieňová debil vykladal dieťa a blokoval bus linky 98 (vybavený kamerovým záznamom) .... KDI odložil vec a/a
Viete ako. Taxikari vam povedia ze on tam moze stat, lebo TAXI je formou verejnej dopravy, mozu pouzivat aj buspruh a cítia sa ti zakomplexovanci ako krali ciest. Uplne suhlasim s nazorom S499, nalepit sa na kufor, aby sa tam ani nezmestil. Nikdy nezabudnem na takuto situaciu, zda sa mi to bola 63-ka a vtedy s Ikarusom 283 trocha potlacil takehoto somara do zadku, tiez nejaky taxikar to bol co blokoval, bola tiez tma, ale tak bez kamier a zaznamov. Vseobecne sa vodici Bolt spravaju ako telce, ale to je uz na inu diskusiu.
Keby som za volantom toho autobusu sedel ja, tak taxikárovi znepríjemním život viac aj bez trúbenia - nalepil by som sa naňho tak, že by ten kufro neotvoril. A keby potiahol, tak by som sa za ním dotiahol znova.
1. Problém s nimi majú, pozri si ich žiadosti o vysvetlenie v poslednom bratislavskom tendri, kde sa sťažovali práve napr. na požiadavku fotobunky.
2. Prečo by museli do firmy nalievať nemecký kapitál?
Nemyslím si, že by s takýmito prkotinami mali problém, keď z kosačiek nakoniec vyvinuli autobus. Skôr by najprv museli do firmy naliať nemecký kapitál, aby sa tam mohli uchádzať o zákazky.
Jednou z vecí s ktorou mal SOR v tomto tendri problém bola napr. fotobunka, ktorú očividne nemajú vyvinutú. Tým pádom predpokladám že do väčšiny tendrov napr. v Nemecku sa zapájať nemajú záujem (keďže tam je to štandardná výbava).
Však aj Conecto sa vyrába v Turecku, o tom nič.
To o tých licenčných ForCity máš odkiaľ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk