+ #232529, #232523
Vďaka za upresnenie, chalani. Už som sa medzitým aj ja dočítal, že tvar ktorý som použil ja, je nespisovný. A ostatným sorry za OT...
Ale kvôli technológií, alebo telmaxáckej implementácií? To sú dve rôzne veci.
Ak je to o tom že systém preferencie je predpotopný z čias keď sa používala dráha a ťažko sa do toho implementuje GPS riešenie, tak to si viem predstaviť.
Ale v prípade ak by sme sa bavili o technológií ako takej (pri vývoji systému od nuly), tak mi rozum neberie ako môžu presnejšie údaje viesť k tomu že systém bude fungovať horšie. Napokon, údaje o prejdenej dráhe sa dajú získavať aj cez to GPS.
Prečo hodnotis vek a plasty na neviem akej fotke Otokaru? Keď naše nešpecifikované klbove vozy budú v uplne inej VÝBAVE ( od neznámeho výrobcu). Nezabúdaj, že sú to len stále polemiky o víťaznom/prihlásenom uchádzačovi. Nemusí to byť pravda o Otokare, kedze sa do 2,3.casti ani neprihlásil. Pričom práve tá 2.cast na 10kusov je odlišná len v stojanoch na batožiny,cize už by sa aj tam asi dotyčný prihlásil.
Nechcem byt zly ale... Tento tender je tak transparenty ze sa na to doplatilo. Super ze to nie je Sor. Ale takato sranda z Turecka s interierom ktory vyzera ako keby mal 10 rokov to nie je ok. Interier je to co s cim prichadzaju cestujuci do styku. Mal by byt moderny ale tie plasty tam to ma iba prva generacia Soru. Ten intrier by mal byt o dost lepsi. Aj ten vonakajsok nevyzera dobre. Uplna Cina. Samozrejme pokrok oproti Soru ale stale to nie je ok. Na tych autobusoch vidno ich vek. Preco v Bratislave nemoze vyhrat niekto normalny ako to bolo pri Second handoch alebo predtym pri kupe Capacity.
Trochu to pripomína staršie MAN Lions ( nie ten 2019 model). Motor DAF 271kw v ňom by "schoval" aj naše Capacity. A mimoriadne priestranné vozidlo - ideál pre nás, nie stiesnene sorky nb, NS18 s nulovým priestorom na státie.
Otokar Kent C je vykradnuty Lions alebo Citaro?
Inak why not, to ze to vyraba turek neznamena predsa az taku pohromu. Cina ma skodovacku ForCity v licencii a myslim ze dopadla vo vsetkom lepsie ako prazska 15T
Otokar jazdi aj na zapade EU, tak az taky zly nemoze byt. Nemci si davaju pozor co kupuju, ked tak nekvalitu posielaju len k nam. Len SORke sa nejako moc na tom zapade nedari., kto vie preco.
Ak by SOR mohol, určite by sa bol prihlásil aj do 2. a 3. časti. Skôr to vidím tak, že kvôli mechanickým tlačidlám (alebo inej drobnosti) sa do tendru nemôže zapojiť vôbec.
Ten Otokar by bol logický, teoreticky ešte môže ísť aj o BMC. No radšej než toto by som už fakt bral aj SORky.
Precitaj si najnovsie spravy o 2.etape elektricky v danej sekcii ,kde som dal info zo zastupitelstva.
Dna 12.12.2019 bude zverejneny novy material na schvalenie,ktory uz prerokovala meska rada a zverejni ich pod nazvami:
a) Návrh na vysporiadanie pozemkov v Bratislave, k. ú. Petržalka, v prospech verejnoprospešnej stavby „Nosný systém MHD, prevádzkový úsek Janíkov dvor-Šafárikovo námestie v Bratislave, 2. časť Bosákova ulica-Janíkov dvor“ – pokračovanie
b Informácia o stave realizácie Nosného systému MHD v Bratislave
Potom si ich mozes precitat
Tak chyba dát nemá nič s technológiou, ale s tým človekom čo tie dáta pripravuje. Rovnako chybné by sa dali pripraviť aj dáta o dráhe, akurát tam to asi robil nejaky zodpovednejší zamestnanec.
Bývalá zastávka Tunel predsa tiež bola pred tunelom, nie? Na mieste kde je dnes pamätník.
Každopádne mi dnes nenapadá miesto kde by zastávka MHD bola mimo pokrytie GPS. Navyše existujú GPS repeatre ktoré dúfam že sa začnú čoskoro stávať štandardom pri podzemných dopravných stavbách.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023