Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pamätáte sa, ako sme na Slovensku kedysi prerábali Karosy na pohon CNG?
https://imhd.sk/transport/diskusna-tema/12/Vseobecna-diskusia?dfpi=5066#5066
Reakcia na: david1 #232469:
Keď môžu Kaliňákovu trojprúdovkú rýchlokvasku medzi BA - TT volať diaľnicou, tak môže byť aj BUS pruh na nájazdoch na Prístavný most.
Reakcia na: Andy #232470:
Magistrát už toho naplánoval..
Možu ho urobiť max.na Apolle či SNP.
Chyba bola , že Apollo postavili v rámci šetrenia taký úzky.
Reakcia na: Andy #232470:
Kde nájdem ten zoznam? Vďaka.
Reakcia na: david1 #232469:
Magistrát v zozname plánovaných BUS pruhov do roku 2021 uviedol aj Prístavný most. Tiež som sa divil, keď som to tam zbadal.
Reakcia na: N/A #232467:
Prístavný most je dialničný a tam bus pruh určite nebude.
Reakcia na: 3pa3ck3 #232454:
Vsetko sa da na 1 prestup aj bez centralneho prestupoveho bodu.
Reakcia na: 810zssk #232462:
Jeden autobus raz za cca 6-7 minút v každom smere predstavuje pre most hádam menšiu záťaž než keby tam bol ďalší regulérny pruh plný áut a kamiónov. Takže pri troche snahy by ten buspruh mohol byť reálny.
Reakcia na: 810zssk #232462:
Tam bude zakázaná jazda dvoch nákladných vlakov naraz. Osobný s nákladným sa tam stretnúť môžu. Ale je to nelogické, keď mostné konštrukcie sú nezávislé.
Tam sa skôr nikomu nechce vydať po olenie na tretí pruh, lebo tam nikdy nebol.
Keď sa tam doteraz mohli stretnúť napr. dva 2500 tonové vlaky, koľko by na tom moste muselo byť áut.
Reakcia na: 810zssk #232462:
Tak ono mam pocit, ze to v poslednej dobe ide brutalne dole vodou s kvalitou vodicov. Najprv ten fesak, co nepoznal zips v Karlovke pocas rekonstrukcie a skoro sme sa nabrali, a dnes zas fesak na X5 co na Molecke (na krizovatke s Devinom) isiel regulerne na cervenu a slusne obmedzil auta odbacajuce k Devinu 🙂
Reakcia na: 810zssk #232462:
Práve na to som si teraz spomenul, že kvôli statike to nejde, presne ako hovoríš kvôli ŽSR.
Reakcia na: Petto #232461:
Napriklad usek na videu, pre 65-ku, Pristavny most, teoreticky Šancová, tam skôr neviem či je to krajnica, alebo zaprataný jazdný pruh.
Reakcia na: N/A #232460:
Keby na Prístavnom moste bolo možné zriadiť tretí pruh, už tam je. Ale možné to nie je kvôli statike mosta (pár dní dozadu tam dokonca ŽSR boli nútené zakázať jazdu dvoch vlakov naraz).
Reakcia na: N/A #232460:
Napriklad ? 🙂
Reakcia na: Miro #232458:
Myslím že krajnice už dávno mohli slúžiť ako BUS pruhy na mnohých komunikáciach.
Reakcia na: 3pa3ck3 #232454:
Da sa to spravit tak aby sa vsetky zmysluplne elektrickove relacie dali zvladnut na jeden prestup, aj ked to nebude v jednom spolocnom uzle.
Reakcia na: Joyki #232456:
Pri L3 som nenavrhoval vetvenie, ale bola to alternatíva podľa toho, či by do Petržalky jazdila L1 alebo L3
Reakcia na: 3pa3ck3 #232454:
No ak L9 dajú cez Obchodnú a ďalej smer tunel, a L3 cez Špitálsku smer Petržalka, tak Námestiu SNP zostane len L1.

Takto bude možné prestúpiť v uzle, aj na L4 cez Kamenné nám.

Akurát nerozumiem tomu NĽŠ pri L3 - vetvenie by bolo zbytočné, keď pôjde L7 v dnešnej podobe po račianskej radiále, a L4 cez NĽŠ z mesta.
Reakcia na: juraj76 #232453:
4 zatiaľ pôjde po Kútiky, kým neotvoria trať v Dúbravke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.