Práve ma pri navyšovaní kreditu na BČK prekvapilo, že je tam iba možnosť ručne opisovať číslo karty, jej platnosť a CVC kód. To je CardPay Tatrabanky stále tak pozadu?
Pre porovnanie: ZSSK (cez inú platobnú bránu) umožňuje zvoliť aj Masterpass a hlavne aj Google Pay.
Zdá sa mi zvláštne, že toto v IDS BK nie je zjednotené [podobne ako rôzna cena BČK u dopravcov] keď BID spolupracuje s MasterCard pri lístkoch cez mobilnú aplikáciu: https://lacnejsielistky.sk
A veď aj to navyšovanie kreditu na BČK po technickej stránke zabezpečuje TransData (iba samotnú platobnú bránu banka), tak verím, že je to riešiteľný problém. Alebo sa mýlim?
Predovšetkým, riešením liniek v nosných smeroch má byť NS MHD, nie súbežný autobus. Nemôžme sa tváriť, aké úžasné riešenie máme, ak znamená, že budeme vyťahovať ľudí zvyknutých na električku späť na gumy, do pomalšieho a nespoľahlivejšieho módu dopravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
https://www.dpb.sk/sk/dokument/dodatok-c-2-k-zmluve-o-dielo-c-o-81-20118