Reakcia na: Mhr1 #232112:
Ruzinov:1. linka - Pribinova - Petrzalka 4/5/5
2. linka - Obchodna - tunel - LV ( byvala 9tka napriklad) 4/5/5
Pribinova obsluha
1.linka - Petrzalka- Pribinova- Ruzinov 4/5/5
2.linka okruzna - KV-nabrezie-Pribinova-Trmy-Spitalska-tunel-KV 8/10/10
3.linka opacny okruh - KV-tunel-Spitalska-Trmy-Pribinova-nabrezie- KV 8/10/10
KV
1.linka ( KV-tunel-Obchodna-Ruzinov) 4/5/5
2. linka (Dubravka - KV - nabrezie - Spitalska - Vajnorsky - ZST NM/ZP 4/5/5
3.linka okruzna - KV-nabrezie-Pribinova-Trmy-Spitalska-tunel-KV 8/10/10
4.linka opacny okruh - KV-tunel-Spitalska-Trmy-Pribinova-nabrezie- KV 8/10/10
Mhr1
1 - Hlavná stanica - Petržalka
2 - Hlavná stanica - Žel.st. NM (a s perspektívou pokračovania po Tomášikovej do Ružinova)
3 - Rača - Petržalka
4 - KARLOVA VES - JESENSKÉHO (obojsmerne, spojenie na Šafko bude realizovať e-9) - Zlaté
Piesky
5 - Dúbravka - tunel - Rača
6 - Petržalka - Štúrova - nám. SNP - tunel - Karlova Ves (špičková linka)
7 - Pdšr Rača - centrum
- Pdšo Vinohrady - centrum
8 - Ružinov - Obchodná - nám. SNP - Štúrova - Eurovea - most Apollo (tu by bolo dobré mať
uprostred trate koľajovú spojku, na ktorej by e-8 s obojsmernými vozmi končila - vtedy už dúfam
v Petržalke obojsmerné vozy nebudú potrebné). A práve táto linka by sa predlžovala pri
postupnej výstavbe trasy do Slovnaftu a Pod. Biskupíc, v 1. fáze asi po Bajkalskú a záchytné
parkovisko (či už sa mesto rozhodne pre trať po Mlynských Nivách - čo ja osobne preferujem -
alebo po Prístavnej).
9 - Ružinov - Košická - Eurovea - obojmerne po Vajanského nábreží - Karlova Ves - Dúbravka
10 - Petržalka - Eurovea - Košická - Ružinov (s perspektívou vedenia po Tomášikovej k Žel.st. NM a
ďalej na Račiansku k Vinohradom)
Na jednolinkový variant mi to nijako nevychádza. A na druhej strane pri výraznom rozšírení električkových trás mi nárast o 1 linku, ktorá je okrem toho namiesto autobusov, vôbec nepripadá neprimeraný.
Čo sa e-7 týka, jej perspektíva závisí aj od nasadenia trojičiek/dlhých električiek na e-5 a aj od toho, či sa po zatrolejovaní Dlhých Dielov ponechá a-133. Podľa mňa je takýto dlhý súbeh autobusov s trolejbusmi i električkami nezmyselný. A kapacitne by ju mohli nahradiť jednak väčšie vozy na e-5 a v Pdšr aj predĺžená e-7, ktorá by s obojsmernými vozmi mohla končiť na spojke, čo bude na Molecovej: e-7: Pdšr Rača - Vinohrady - Obchodná - tunel - Molecova.