Od pondelku ,alebo uz od piatku su vymlatene dalsie dve skla na zastavke Botanicka zahrada smer Dubravka na tom torze pristreskov na elektrickovej zastavke... Tusim vcera namontovali zase na opacnej zastavke smerom do tunela "automat" na dennik Pravda. Ktovie do kedy tam vydrzi.. Maju vobec nejake povolenie od DP ,ze tam mozu dat takyto automat na zastavku ,alebo ho netreba?
Nehovorte mi tu o posilnovaní 95 a že keby bol preklad tak to 95 nevydrží. 88 je plnohodnotná linka a nie posilová. Dôkazom je nasadenie kĺbaku. Veď zváža celé Ovsište najkratšou cestou do centra. Keby som tam býval, tak nepôjdem 83 na Zochovu a potom trebars na Vianočné trhy, ale 88 na Šafko a odtiaľ. Vždy keď idem v 95 tak 1/5 cestujúcich vystupuje hneď za mostom idú domov či prestupujú na 78, 89, niektorý aj na 84. Preklad 88 z 95 by bol len veľkým PLUSOM a žiaden iný problém v tom nevidím. Rušenie zastavovania na Mlynarovičovej by však nebolo dobré.
Z: 1,1mld od štátu a mesta a 950mil od cestujúcich nie sú ilúzie. Tam len niekto nevie hospodáriť a šetrí tam kde by nemal. To že cestujúci mačká dopyt je vina len a len DP, pretože v niektorých troloch funguje, v elinách funguje v busoch nie. To je však na hovno buď všade alebo nikde. A že to nie je problém prerobiť vieme všetci, bo keby bol tak to nespravia ani na elinách. Ja tiež niekedy zabudnem stlačiť dopyt v eline a v trole sa mi to stáva úplne bežne. Ľudia aj vedia že v busoch (Ik4XX) nič nemusia stláčať ale radšej tak urobia. Pre istotu aby nebol nejaký problém.
hroch: 95 je linka, ktorá spája zdravotnícke zariadenia: polikliniky - Bezručova, Sinekova, AT sanatórium a očnú v Zrkadlovom háji, Fedinova, Strečnianska a nemocnicu Antolská. Takisto dve policajné stanice a to Holíčsku a Nám. Hraničiarov a obsluhuje aj Draždiak. Ide aj kúsok od TESCA. Myslím si že z týchto dôvodov je jej trasa vynikajúca.
Ak ide o súrny prípad, ktorý nie je na sanitku avšak potrebuješ to rýchlo je tu taxík. Ako kvôli pár prípadom denne tvoriť linku, no neviem to zaváňa železnicami a robením si spojov pre zamestnancov.
Dnes sa čistila elinová zastávka Nový most od piesku z pieskovačov
Tusim balky tu mal prispevok o premenovani vlakov, aby nasi rakuski priatelia nemali problemy s makcenmi a dlznami u IC jazdiacich az do Viedne. S hrozou zistujem, ze mal pravdu. My sa vieme kazdemu strcit do ...
zuzi, tu sa este raz nezdrzim a musim ti protirecit. cielom vsetkeho by nemal byt SPOKOJNY PREVADZKOVATEL-SPOKOJNY CESTUJUCI, ale SPOKOJNY CESTUJUCI-EFEKTIVNY PREVADZKOVATEL. pretoze prevadzkovatel by v tomto pripade mohol byt spokojny iba pri ziskovom hospodareni a to v oblasti mhd nie je dosiahnutelny ciel... a v trhovom hospodarstve, ked dopravnym podnikom klientov a tym aj prijmy preberaju auta, by sa dpb mal snazit NAJMA o spokojnost zakaznikov, nie o svoju... pretoze spokojny zakaznik = bubaky...
z, tvoj argument neobstoji. pri ruseni zastavok predsa nesmies mysliet na to, ako si na to niekto bude zvykat. dolezita je iba slusna obsluznost uzemia. ak by sme argumentovali takto, nemohli by sme v ba postavit ani rychlodraznu elektricku, ta totiz bude vyzadovat zrusenie minimalne 33% zastavok na elektrickovych radialach... zmeny v mhd musia byt a ludia si na ne musia a budu musiet zvykat...
no tie zacoy byvaju na safku a takto zacnu vznikat uz aj pri mostovej... asi by bolo vhodne skratit linky 70 a 71 na safko aby tam zbytocne netrcali pravidelne v zacpe...
Re #23190 fobust: no ja neviem, ale moja skusenost je taka, ze ked pride na safku na nastupiste linka 88 a 2 minuty po nej 95, tak ta 95 tak ci tak odchadza daleko plnsia ako 88, ak sa vymenia, tak 88 odchadza takmer prazdna, takze suhlasim so Z, ze ak by si to rozhodil matematicky presne, tak bude vyrazny nepomer medzi vytazenim liniek. Odchod 95 relativne kratko za 88 sa mi preto zda byt vcelku rozumny...
mas pravdu, ono nic nepotesi viac ako ked stojim na Safku, pred nosom mi usli obidva busy a mam na ne cakat dalsiu stvrt hodinu... A verte tomu (vsetci) ze vacsina cestujucich na to nadava, ze je to nahovno ze dve linky idu sucasne a potom diera.
Re #23200 Vladimír: ver tomu ze by to nepomohlo. 75% cestujucich ma maximalnu averziu voci tomu hocico si vo voze precitat (aj trojslovny text). Prikladom mohlo byt Shitaro, ked cestujuci potom co 3 sekundy stali pri zadnych dverach na ktorych bol vycapeny papier "Dopytove otvaranie dveri - stlacte tlacidlo" radsej ako by si to precitat a stlacili cudlik utekali k druhym dveram. A samozrejme za nadavok ze vodic je k***t ze neotvara dvere!
Pekne napisane, spokojny cestujuci. A spokojny budu vtedy, ak nebudu musiet cakat kvoli tomu, ze linky nemaju preklad. 88/95 je prikladom toho, kde by sa to malo spravit. A nie hladat dovody, preco by to nemohlo byt. Vsak to je nezmysel. Linky by mali byt prelozene, v spicke, mimo nej, aj cez vikend. 7/8 min.
Problem vidim v tom, ze kazdy vyrobce tie tlacidla inak oznacil a inak umiestnil. Ja sa necudujem ze cestujuci z toho maju gulas. Takze malo by tob byt jednotne, napr. zelene tlacidlo bude dvere, zlte bude dopyt. Alebo oznacenie. Ale aj to oznacenie nieco stoji namontovat a momentalne niet naozaj penazi nazvys.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ferro