Čo sa týka stláčania tlačidiel na dopyt, riešením by podľa mňa bolo zreteľné odlíšenie vozidiel s dopytom a bez dopytu. Prečo nemôže pri dverách zvonku aj zvnútra nejaká unifikovaná nálepka s dvoma variantmi:
a) DVERE OTVORÍTE TLAČIDLOM
b) DVERE OTVÁRA VODIČ
Prípadne nejaký piktogram k tomu. Ak by to bolo zreteľne označené, prípady neporozumenia cestujúcimi by sa začne zredukovali.
Každopádne úplne najlepšie by bolo jednorazové zavedenie dopytu v celej sieti MHD na všetkých typoch vozidiel.
a) DVERE OTVORÍTE TLAČIDLOM
b) DVERE OTVÁRA VODIČ
Prípadne nejaký piktogram k tomu. Ak by to bolo zreteľne označené, prípady neporozumenia cestujúcimi by sa začne zredukovali.
Každopádne úplne najlepšie by bolo jednorazové zavedenie dopytu v celej sieti MHD na všetkých typoch vozidiel.
Dupe
Takze najlepsi by bol normalny preklad, najma cez vikendy. Cestujem linkami 88/95 dost casto a napriklad v smere z mesta len na zastavkach Farskeho + Mlynarovicova vystupi z vozidla priblizne 1/5 - 1/3 vsetkych cestujucich, co nie je zanedbatelne mnozstvo.
V smere z mesta je preklad este celkom dostatocny - sice len cez vikendy a skolske prazdniny ked je preklad 5/10 min resp. 6/9min. Horsie je to v sedle cez pracovne dni ked je 2/13 - to je hroza!
Najhorsie je to vsak v smere do mesta ked je celodenny vikendovy preklad 1/14 minut!!! :-((