Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #23183:

Som do toho trochu osobne zainteresovany, kedze denne nastupujem prave na zastavke Mlynarovicova.(to asi vies - len tak na pripomenutie 😉
Ked si aj pozries mapu, zistis ze je umiestnena v spere do mesta celkom dobre, pretoze je prave na konci jednej casti sidliska. Potom je uz len koridor pre metro. Nasledujuca zastavke zas obsluhuje ulice Farskeho, Jungmannova, Vavilovova a Muchovo nam.

Myslim si ze zastavky by ani nebolo treba menit, stacilo by zmenit trochu interval, resp. preklad s linkou 95...
Na momentalnu situaciu v Petrzalke je myslim obsluha MHD optimalna - vysvetlim: osadenstvo Petrzalky sa v momentalnej dobe "sklada" z dvoch hlavnych casti: z dlhorocnych obyvatelov, ktori pamataju sucasnu Petrzalku od jej vzniku - MHD a dopravu nevynimajuc + dost velka cast ich potomkov. Druhu cast tvoria obyvatelia uplne novi, ktori mali moznost najst ci zakupit si tu byvanie v navaznosti na kratsiu vzdialenost k pracovisku, ci k dostupnosti "lacnejsieho" byvania, ci ubytovania. Pre tychto bude Petrzalka este hodny cas spanielskou dedinou, kde sa budu orientovat len podla urcitych pre nich zachytnych bodov - a MHD. Cize - sumarom - "starnuca" cast a "pristahovalci". Ked sa dajme tomu zrusi zastavka Mlynarovicova pre 95, co urobia zastupcovia tychto dvoch casti obyvatelstva? Gro prvej si so znacnou namahou doslape k poliklinike, salezianom, na postu ci trhovisko. A gro druhej si bude tazko na novom zvykat - pretoze ked v zaciatkoch bude zakazdym cestou domov ci inam bludit, nemoct sa orientovat...a...co dalsi?...matky s malymi detmi, invalidi, rodicia s kocikmi ci "iba" turisti? Je to vsetko na dlhodobe riesenie - a doprava tomu moze vo velkej miere velmi prospiet - je tu predsa pre vsetkych...
Reakcia na: Vladimír #23152:
Zas z Kosic na zapad mas o 9.20 Ex 120 Kosican Kosice-Cadca-Praha.

Zeleznice ma potesili. V novom CP CD mam aj tieto vlaky:
IC 120/121 Kosican - v trati Cadca-Kosice jede jako Ex
EC 130/131 Polonia - v useku Kuty-Rajka jede jako Ex

Vzhladom k tomu, ze v usekoch Cadca-C.Tesin a Kuty-Breclav je mozne EC pouzit aj bez priplatku a v Cechach EC priplatok neplatim (bo mam kilometricku banku), vznikaju mi dve rychle a lacne spojenia na Slovensko 🙂
Reakcia na: Dupe #23182:

Vsak prave preto navrhujem, aby 95 smerom z mesta stala na zastavke Bosakova miesto Mlynarovicova, smerom do mesta vy na Mlynarovicovej nestala vobec. A mozeme prelozit interval, nie?
Reakcia na: DuPe #23181:

A keby si uplne zrusil zastavku Mlynarovicova (smer Petrzalka) tak by 88 a 95 stali spolu len na zastavke Farskeho, pricom v smere do mesta by stali na zastavkach Bosakovea, Mlynarovicova a Farskeho 😉
Reakcia na: fobust #23179:


Skor by som sa priklonil k tomu zrusit zastavku Mlynarovicova (v smere do Petrzalky) a presunut linky na zastavku Bosakova (86) - je to aj blizsie k poliklinike, poste, trhu, salezianom..., len potom by tam nemohla stat linka 88, pretoze ta ma zastaku hned za rohom - Sustekova
Reakcia na: fobust #23179:

Teda myslel som to tak, ze 95 stala tam.
Reakcia na: tr3mp #23178:

Nie je tam tak nahodou este jedna zastavka s nazovom Bosakova pre linku 86 v smere z mesta? A ta je tiez pri poliklinike aj poste. Tak v com je problem? Dokonca je este blizsie pri poste ako Mlynarovicova, od polikliniky je to cca rovnako ako z Mlynarovicovej.
Reakcia na: fobust #23174:
Nesúhlasím. Pre polikliniku, trhovisko a čiastočne aj poštu sa najbližšie v smere do Petržalky nachádza zastávka Mlynarovičova - 95ka nestojí pri jazde do Petržalky na Bosákovej, teda keby si ju zrušil 95 by stála na Farského a potom až na Lachovej. Iste, v smere z mesta sa dá použiť 88 (ale za cenu väčších intervalov) alebo pri jazde Petržalky 97 a 86 (ale nie všade bez prestupu) a takéto opatrenie by prinieslo viac škody ako úžitku - to už môžeš presmerovať 95 rovno cez Nám. hraničiarov - bude to kratšie a tí čo nastupujú na Lachovej tých pár min. ešte dôjdu aj na ďalšiu zastávku ...
Reakcia na: Z #23176:

84 Stoji aj na Farskeho, tak nevidim problem. Hadam mi nechces tvrdit, ze niekto bude prestupovat smerom z petrzalky na 84 preve na Mlynarovicovej. To skor pojde na 83 na Lachovej. Smerom zo Safka je prestup na jednej hrane, tam problem nie je. A tych par ludi, co chcu prestupit z 95 na 84 v zastavke Mlynarovicova prestupia na Farskeho s tym, ze si prejdu kusok na opacny koniec krizovatky, v com vobec nevidim problem, lebo su blby a robia si aj tak zachadzku jak hrom.
Reakcia na: Z #23173:
Hop...84 myslim..na Lachovej ten prestup na 83 :o)
Reakcia na: Z #23173:

Prestup 95 - 83 sa da spravit v zastavke Lachova.
Ked tak kukam na tu mapku, tak vidim, ze zastavka Mlynarovicova by sa aspon pre linku 95 mala naozaj zrusit! Vsak ak mi na Lachovej zdrhne 95, tak ju na Mlynarovicovej s prehladom stiham. Osobne to tam trosku poznam, naozaj je to blizko. Vobec by to neznizilo obsluhu uzemia tak dramaticky ako sa mozno zda, ludi by miest chodenia na zastavku Mlynarovicova pouzili zastavku Lachova, resp. Bosakova. Velmi by pomohla priama cesta medzi zastavkami Lachova a Farskeho, ale potom by sa neobsluzila Bosakova a tam je aj poliklinika.
Reakcia na: fobust #23160:
Mlynarovicova, Farskeho, 95

Hmm...neslo by to...zabudol si na prestup na 83? Na trase 95 na zastavke Mlynarovicova jediny mozny?
Reakcia na: tr3mp #23169:

Vsak o to ide. Zrusit zbytocny preklad, ktory sposobuje iba nezmyselne spolocne odchody. Myslim ze aj cestuuci 95 by to privitali, lebo by sa aj trochu skratila jazdna doba. Aj nafta by sa usetrila, vies co je to litrov a litrov, tie rozjazdy?
Reakcia na: hroch #23163:
Buď rád, že tá vyhliadková linka má aspoň rozumný interval. Čo by za to dali pacienti Tehelnej s linkou 51 s takým pseudointervalom, že bez CP ani netušíš, kedy pôjde, a pri prestupoch sa nachodíš ako pako.
Reakcia na: fobust #23162:
Vikendova prevadzka je uplne na inej baze ako cez pracovne dni. Pracovne dni maju sedlo, co pri vikendovej prevadzke takmer odpada - a takisto linky maju menej poradi. Napriklad Petrzalke sa "usla" vikendova "specialita" - totiz vikendova prevadzka 92. Je vypravenych len niekolko spojov za cely den, na ktore su pouzite uz vypravene vozidla z inych obsluhujucich liniek, ktore sa po ukonceni 92 vracaju znovu na svoju pôvodnu trat. Ma to dvojaku vyhodu - jedna dopravna prevadzka tak naraz zabezpeci vypravu 92ky vozidlom, ktore v danom intervale - laicky povedane - nebude domacej linke chybat. Pretoze KAZDA z tychto domacich liniek ma za vikend "hluche" miesto, to jest vezie sa v urcitu dennu hodinu mensi balik ludi, ktory pojmu ostatne "domajsie" poradia. Navyse miesta vo vikendovej prevadzke, ktore su v tyzdni "sedlove", cez vikend pokryva este jedno posilove poradie na takmer kazdej linke, ktore nastupuje sluzbu nezavisle na ostatnych poradiach.
Reakcia na: fobust #23160:
Keby si zrušil zastávku Mlynarovičova v smere z mesta, tak by si takmer úplne zrušil dôvod na preklad 88 a 95 - pretože by mali spoločnú už len jednu zastávku 😉

Mne keď zdrhne 95ka na Lachovej, idem pešo na Farského, cez víkend radšej rovno do mesta, keďže pešo sa to dá spraviť pod 20 minút a teda tam som skôr ako najbižšia 95ka 🙂
Reakcia na: fobust #23160:
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.

:o)
Reakcia na: J #23134:
A na Filiálku nezabudni!
Čo sa týka nábrežia, magistrát priznáva, že odbočovací pruh je chyba, presnejšie, že je to nedokončené riešenie. Pôvodne to malo byť tak, že mala byť rozšírená cesta vpravo smerom do chodníka a parčíka - lenže dodatočne vznikol nejaký problém a nebolo to možné uskutočniť. V prípade, že vjazd do garáží bude cez Mostovú, ďalšie (a omnoho nevhodnejšie) riešenie by bolo spraviť odbočovací pruh na koľajách - možné blokovanie elín.
Podľa mňa je zavádzajúce, keď sa poukazuje na to, že pri križovatke s Mostovou je nábrežie zúžené a v Podhradí sa má cesta rozširovať. Pretože najväčšie množstvo aút prúdi od PKO a delí sa na dve pomerne rovnaké časti - rovno po nábreží a hore na Staromestskú a niečo aj na Nový most. Množstvo aút vidno na pravidelných zápchach. Ale na Vajanského nábreží zápchy, aspoň podľa mojich náhodných pozorovaní nebývajú.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.