Podľa mňa je toto krok späť, tie červené s logom Bratislavy vyzerali novšie a živšie, príkladom môže byť Tedom 2115 alebo 2117 (nepamätám si ktorý) kde to výrazne oživilo interiér
Trochu áno, DP buduje nejakú firemnú identitu, všetky vozidlá už X rokov majú len červené s logami LBC, a teraz, zrazu buum, úplne nový a taký tmavy. Okrem toho že to dosť stmavilo interiér, ma zaujalo najmä prečo zrovna taký poťah. Náhodný nález v sklade? Nová móda?
Tedomami by som sa neopieral inak, tie sú kapitola sama o sebe, neboli objednané DPB, takže odlišnosti mohli byť.
Dobre ranko, otazka do plena, kolko vozov a od kedy a najma PRECO ma u NB18 komplet precaluneny interier a odstranene cervene sedadla (novy tapacirung?)
Voz 4222
Pamätám si v Ikarusoch námrazu na oknách zvnútra a vydržali sme. Dnes už nevie skoro nikto urobiť pol kroka do autobusu, mamičky s kočíkmi vystupujú prednými kolesami a nechápu, že si tak môžu vykotiť dieťa a pri 12-tich stupňoch je niekomu zima. Kam ten svet speje.
vonku na teba bude este aj fukat a kedze SUNSPINX argumentuje teplotou v case ~4 rano, tak ani nemozes predpokladat ze ti nejake vozidlo pride hned (a naopak cesty su relativne prazdne a jazdi sa podla nocnych chronometrazi, takze v tom vozidle nestravis nejak zasadne vela casu....)
Milujem tento pseudoargument exteriérom. Treba povedať, že je rozdiel, či sa pri tej teplote hýbeš, alebo len staticky nachádzaš v takom priestore a ešte aj držíš niečoho chladného.
12 stupnov je super, konecne su prec tie hnusne tepla z leta....
a predpokladam ze vozidlo MHD ta nevyhodi rovno v obyvacke, takze ak ti je pri 12tich stupnoch zima, tak predpokladam ze aj na tu cestu zo/na zastavku si nieco v com danu teplotu vydrzis aj oblecies a v tom istom mozes byt aj vo vozdle MHD...
Platíš superlacne cestovné. Troch cestujúcich zoženieš pravidelne ťažko a auto ti nepadne z neba. Ak sa ti nechce počítať údržba a chceš to mesačne, tak si predstav operatívny lízing plus pohonné hmoty.
No moj myslienkovy pochod je nasledujuci, platim si nie lacne cestovne, ak to porovnam s autom (3 cestujuci). Tak okrem toho, ze sa dostanem z miesta A na B si myslim, ze je na mieste udrziavat pre cestujucich isty komfort, tym myslim aspon prijatelnu teplotu, ked si odmyslim preplnene busy
Milý chlapče, v "busoch" sa kúri odpadovým teplom, takže nekúrením sa nič neušetrí.
Nepodporujem nekúrenie ale zaujali ma tvoje myšlienkové pochody: Ak je v autobusoch kosa ako vonku a od DPB žiadaš preplatenie liekov, budeš to isté žiadať aj od prírody, že priniesla mráz?
Chcel by som sa spytat, kedy sa zacne kurit v busoch, nocaky a ine busy od 4tej, kosa ako vonku, to clovek aby dostal zapal pluc kvoli mhd, dufam ze dpb preplaca lieky, ked setri na kureni
Ja som bol s oktávkou na STK tento pondelok, trvala takisto cca trištvrte hodinu (aj s emisiami), okrem estetickej závady predného nárazníka (celý dooškieraný, podotýkam ani raz mojou vinou ) bez závad...
Neviem ako na Slovensku ale v CZ som bol na STK práve predvčerom, rozhdone to netrvalo 20 minút ale asi 45 a predtým ešte samostatné merenie emisií a našli mi dve ľahké závady - netesnosť jedného tlimiča a pohnutú geometriu. Ale je fakt, že to nebola STK dopravného podniku.
Ja som raz dávno neprešiel so starým žigulákom, ako vážnu závadu mi dali pokazené otváranie okien. (A to mi ešte pred príjazdom fungovalo, tí chumaji mi ho tam určite pokazili )
v špičke ide častejšie, miestami raz za 10 minút, mimo špičky by sa hodil interval ale 15 minút
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si