Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #231719:
Ja som bol s oktávkou na STK tento pondelok, trvala takisto cca trištvrte hodinu (aj s emisiami), okrem estetickej závady predného nárazníka (celý dooškieraný, podotýkam ani raz mojou vinou 🙂 ) bez závad...
Reakcia na: mku81 #231717:
Neviem ako na Slovensku ale v CZ som bol na STK práve predvčerom, rozhdone to netrvalo 20 minút ale asi 45 a predtým ešte samostatné merenie emisií a našli mi dve ľahké závady - netesnosť jedného tlimiča a pohnutú geometriu. Ale je fakt, že to nebola STK dopravného podniku.
Reakcia na: mku81 #231717:
Ja som raz dávno neprešiel so starým žigulákom, ako vážnu závadu mi dali pokazené otváranie okien. (A to mi ešte pred príjazdom fungovalo, tí chumaji mi ho tam určite pokazili 😁 )
Reakcia na: ufo #231710:
tomu sa mi nechce verit, ze za tych 20 minut co auto stravi na STK skontroluju naozaj vsetko vratane elektrickych okien
Reakcia na: Gyzen #231712:
v špičke ide častejšie, miestami raz za 10 minút, mimo špičky by sa hodil interval ale 15 minút 😕
Reakcia na: Gyzen #231712:
Linka 32 je v cakacke na nove vozidla. Na stanicu sa da dostat aj inymi spojmi z Kramarov, ci od univerzit a nemusis ani cakat 20minut
Reakcia na: All1111 #231707:
Ak to stalo tak, ako je to popísané v článku, je to jednoznačne chyba vodiča a fakt sa divím, že to neohlásil na dispečing, ktorý mal privolať RZP. Celý kurz na palice nám inštruktor (zdravím MZ) prízvukoval "privrieť môžeš, potiahnuť nesmieš" a ak to urobíš, máš jednoducho smolu, chyba je na Tvojej strane. A v mojej dobe boli poriadne zrkadlá len na Sanosoch, skleníky a 9tr-ky mali len tie malé rovné zrkadlá a každý "normálny" vodič si nosil parabolické na gumičkách, aby niečo videl...
Reakcia na: rosomak44 #231711:
Takáto vec sa v BA stane v priemere snáď každý rok.
Prečo ide autobus číslo 32 už minimálne štyri roky ide každých 20 minút a to poobede kedy idú deti zo škôl na Kramáre ďalej študenti idú na stanicu, lekári idú z nemocnice domov a to vždy ide iba solaris urbino 15 ktorý je starý špinavý a malý na toľko ľudí a to niekedy ide aj malý sor autobus. Sú to najstaršie hromadne jazdiace autobusy ak nepočítam karosu b 741 a k tomu tieto solaris hnusne smrdia 32 ktorá vyzerá tak ze je to odpad avšak vozí študentov z prírodovedeckej fakulty a tiež z medicíny taktiež veľa ľudí z nemocnice je to preťažené spoj a keď ide každých 20 minút tak sa snažím aby som ju stihol a keď ne tak je zle. A tie piatky kedy je plná študentov co idú domov žiakov ľudí lekárov a ľudí cestujúcich tak potom je tak plná že som sa raz z nej nedostal a vystúpil som až na ďalšej zastávke hrozne meskal som kvôli tomu. Dovidenia pozdrav DPB👎 😷
Reakcia na: All1111 #231707:
Novému času nezvyknem veriť, ale toto mi nepríde nereálne. Vodič musí pred odjazdom skontrolovať, že môže bezpečne odísť zo zastávky a v okolí autobusu nie je nič podozrivé, čo by mohlo tomu zabrániť. Ak to neurobil a ešte ho nezaujímalo zranenie cestujúceho (hoci ten spravil, čo nemal), treba vyvodiť zodpovednosť a nie pchať hlavu do piesku...
Reakcia na: mku81 #231709:
Všetko, čo bolo v autobuse z výroby, je súčasťou kontroly. Osobné auto riešia, aj keď ti nejde elektrické otváranie okien. Takáto podstatná vec, ako je núdzové otvorenie dverí je dôvod na neudelenie TK.
Reakcia na: ufo #231708:
nudzove tlacidla su sucastou STK?
Reakcia na: All1111 #231707:
Denná realita. PZ by sa mal zamerať na STK realizované v DPB, nefunkčné núdzové tlačítka nikto nerieši. Foto z 2249:
Reakcia na: kolenic.martin #231704:
Daco mas aj tu
https://imhd.sk/ba/doc/sk/12875/II-etapa-vystavby-elektricky-do-Petrzalky

Alebo si pogugli clanky na nete. Uzemne rozhodnutie uz jestvuje.
Reakcia na: kolenic.martin #231702:
Však akurát práve to,že aby to stihli.Ďaľšia možnosť čerpať EU fondy už nemusí byť.Bola by škoda o to prísť,ale toto si ľuďia neuvedomujú,že každou jednou pripomienkou sa to iba predlžuje vlastne zbytočne.
Pamätám si pôvodné vyhlásenia p.Nesrovnala,že 2020 bude trať dokončená.Stihnúť sa to mohlo 1.etapa bola sprevádzkovaná v roku 2016.Lenže v polovici volebného obdobia sa nikto nemal záujem zaoberať 2.etapou.Dúfajme teda,že ak začnú fyzické práce v roku 3Q/2020 alebo 4Q/2020 do 2023 by sa to s odretými ušami mohlo stihnúť.Pomohlo by to najmä Petržalčanom.
Reakcia na: Petto #231703:
Je to možné. Zdroj?
Reakcia na: kolenic.martin #231702:
2020 sa bude akurát tak hľadať zhotoviteľ
Reakcia na: N/A #231700:
Zo stránky spoločnosti Metro Bratislava: predpokladaný termín začatia stavby je r. 2020, ukončenie stavby sa predpokladá v r. 2023. Presnejšie údaje som nenašiel, ale ten 2023 je hraničný termín aj preto, lebo v opačnom prípade nebude možné financovať projekt z európskych fondov.
Reakcia na: MatejBA #231696:
Ak ma pamäť neklame, v starších vyjadreniach mesta aj developera sa spomínala "územná rezerva" priamo na Mlynských nivách, no pod ňou sa podľa neskorších vysvetlení mysleli práve tie bus pruhy po krajoch cesty, ktoré developer prezentoval ako vhodné pre neskoršiu ET. Vedenie trate od križovatky s Košickou sa nejako nespomínalo, ale má sa za to, že by sa ďalej ťahala cez Mlynské nivy a potom podjazdom popod Bajkalskú (príprava tam už na to je, spomínalo sa to aj na tomto fóre). Zrejme by tiež došlo k výrazným úpravám parkovísk, ktoré sú pri sídle plynární a bývalej administratívnej budove Gumonky. Ak má ale niekto lepšie informácie, budem vďačný, keď ma opravíte.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.