Ono nedá sa všetko porovnávať. veľa krát jeden čaká na druhého, stavba nie je pásová výroba. Byť je pravda že lajdáckosť na verejných stavbách dosahuje trúfnem si povedať 50% príčin zdržaní, to že vidím postávať človeka neznamená že nekoná prácu.
Napríklad, ste betonár. Chlapi chystajú rohož, vy zalejete betónom. Kým chystajú, čo robíte? Miešačka sa točí, všetko ide ako má, ale vy aj tak stojíte a fajčíte....Robíte či nerobíte? Spôsobujete zdržanie?
Myslíš že ˝sem-tam˝ stačí na to, aby si dospel k záveru, že polovica pracovníkov tam nič nerobí? Pol hoďku si stál na jednom mieste a pozoroval ich? So zdržaním je to pravda, ale hľadal by som tam primárne iné dôvody.
Prekvapuje ma akou "rychlostou" sa stavia ta nasa nova elektrickova trat... Ako obyvatel Dubravky sem tam idem pozriet do Karlovky, ze ako stavba napreduje, niekedy sa zdrzim aj pol hodku. Ak by som robil takou rychlostou v robote aj ja, tak uz by ma asi vyhodili, no polovica tych pracovnikov tam fajci cigaretu a len sa rozprava a nic nerobi... Ak by zamakali, tak by to aj stihli
Pochvala za úpravu signálneho plánu semaforov pri obrátenej pyramíde. Ľavé odbočenie pre dopravu prichádzajúcu po ulici Imricha Karvaša zdola sa už púšťa aj súčasne s priamym smerom.
Tak trochu som sa prehrabal v dokumentácii a ako som vravel - je to v projekte takto spracované, ide o stožiar na trakčné vedenie: https://i.imgur.com/xJKaeV9.jpg
ked uz spominas verejne osvetlenie, tak v poslednom case mam taky dojem ako keby posunuli vecerne zapinanie neskor a ranne vypinanie skor a v case kedy to zrovna je treba (prechodova cast dna ked je uz/este sero) tak sa nesvieti...
v minulosti uz raz takyto pokus magistrat robol a tusim sa z neho nepoucil....
ked uz, radsej keby to osvetlenie vypli/obmedzili v nocnych hodinach (+- 1:30 - 4:00), to by mohlo prinasat menej problemov....
Nakoľko v projekte nie je riešená ani len obnova asfaltobetónového krytu len kúsky pri nových priecestiach tak na "luxus" vo forme obnovy chodníkov môžeme rovno zabudnúť. Tak isto ako to, že staré stožiare nevymenili všetky len tie, ktoré sú v nevyhovujúcom stave. O tom, že o pár rokov bude potrebné vymeniť aj tie zvyšné nakoľko budú po životnosti je škoda hovoriť... To mi pripomína, že je akosi ticho ohľadom plošnej obnovy verejného osvetlenia, aspoň som nezachytil či už bol vyhlásený opakovaný tender alebo nie.
Na druhú stranu som rád, že mesto aspoň časť pripomienok zapracovalo pri vypracovávaní dokumentácie, ktoré som nielen ja, ale aj iní ľudia pripomienkovali. Možno kebyže sa projekt robí pri aktuálnom vedení by sa podarilo vtedy presadiť aj viacero vecí.
Otázka: Je v projektovej riešená aj obnova chodníkov? Nemalo by zmysel následne po takejto oprave proste odsunúť chodník od cesty ako v minulosti pásom zelene kde budú stožiare a chodník proste o kus ďalej?
Nakoľko je to určite rovnako zakreslené aj v projektovej dokumentácii, ktorú už minulé vedenie mesta prevzalo s reklamáciou by si neuspel. Jedine zmena projektu čo by zrejme znamenalo ďalšie zdržanie projektu a financie navyše.
Zamestnanec pracujúci na čiastočný úväzok, ktorý je v robote 24/7, je snom každého novodobého otrokára. A, samozrejme, aj farmaceutických spoločností. Chlape, neblbni!
Ahoj, určite súhlasím, že marketing by mal fungovať aj inde, než na FB a v médiach. Pracujeme na tom, aktuálne je však zmena komunikácie celá ešte len začiatku.
Treba prosím brať v úvahu, že za posledného 1,5 mesiaca sa na marketingovom oddelení zmenilo akurát to, že odišiel bývalý vedúci, ja som bol prijatý na čiastočný úväzok a v auguste sa podarilo na cca 2 hodiny denne vytvoriť miesto pre šikovného 16-ročného študenta (tiež prispieva tu na fórum), ktorý mi pomáha s komunikáciou so zákazníkmi na sociálnych sieťach, mimoriadnosťami v prevádzke atď... (predtým nič také nebolo). Dokopy však nemáme ani HPP, no napriek tomu si myslím, že mnoho zmien je už vidieť.
Okrem sociálnych sietí som mal naviac posledné dni na starosti celú komunikáciu s médiami, organizáciu rozhovorov, spoluprácu pri natáčaní partnerských videí, tvoril prostredník medzi mnohými záležitosťami mesta a DPB, pomáhal s internými vecami, asistoval call centru a snažil sa o realizáciu podnetov od cestujúcich...
Napriek tomu, že by som veľmi chcel, aby sa to čo najskôr posunulo a skutočne pracujem už častokrát aj 30-40 hodín v kuse (a od kedy som v DPB už takmer nespím), zásadne prekopať fungovanie niektorých vecí nie je otázkou pár dní.
Najprv je treba riešiť absolútny základ, ktorý nechápem, ako nemohol nikdy fungovať. Napr. pre mňa najväčší šok bol, keď som zistil, že call centrum nedostáva informácie o novinkách a častokrát až keď volajú zákazníci, hľadajú rýchlo v médiach, čo sa deje, aby o tom mohli informovať... A to sedia na rovnakom poschodí ako marketing... To sa muselo ihneď zmeniť. Teraz dostávajú všetky informácie a vždy keď sa niečo väčšieho deje/mení, im volám, aby vedeli, ako to správne odkomunikovať zákazníkom.
Tempo marketingu by sa však malo začať postupne zrychlovať. Zajtra nastupuje nový vedúci, ktorý bude podľa môjho názoru absolútne skvelý. Roky sa marketingu venuje profesionálne, doprave rozumie, baví ho a už od detstva pôsobí pri imhd. Oproti minulosti to bude obrovská zmena a všetci do neho vkladáme veľké nádeje.
Zároveň by som bol veľmi rád, aby nebol marketing robený “od stola” a poznal čo najviac prevádzku a mal medzi sebou aj človeka, ktorý reálne v prevádzke roky pracoval, pozná všetkých zamestnancov, interné procesy… no stále sa vie na všetko pozrieť s nadhľadom a navrhovať kreatívne veci. Už teraz s nami veľmi úzko spolupracuje a bol by som veľmi rád, ak by sa pre neho podarilo tiež vytvoriť miesto.
Ešte najať grafika a myslím si, že marketing bude naozaj reorganizovaný a naozaj pripravený zásadne meniť komunikáciu MHD všetkými spôsobmi a formami, aké sú. Vieme o nich, len na to musíme mať priestor a kapacitu.
A k tým ľajkom, nejde ani tak o ich počet, ako o to, ku koľkým ľuďom vieme informáciu rýchlo dostať. Čím viac sledovateľov, tým väčší dosah informácie.
IMHO, marketing inštitúcie akou je DPB by nemal byť len o postovaní príspevkov a počítaní lajkov na FB.
Chce to mať základnú stratégiu, ktorá by definovala aký DPB má byť počas a na konci jej plnenia, čo chce dosiahnuť a akým spôsobom. Každopádne, marketing DPB by mal fungovať nielen na sociálnych sieťach, ale aj vo vozidlách, na zastávkach i mimo nich a kombinovať prezentáciu výhod MHD - vizuálne príťažlivo, najmä jazykom mladých (ale nielen ich!) so štipkou humoru, ale najmä "múdro".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
stanod