61 nemozes zase len tak posilnit halabala, papierovo ma preklad s 39 aj 63. Preto 15 min v sedle je od veci a 12 min poobede tiez. Skor to co pise david1 hoc je to takmer az narast o 100%.
A nebolo by jednoduchšie na 61 šupnúť interval 8/15/12/15 min a prázdninový režim zrušiť? Práve počas prázdnin na letiskových linkách rastie dopyt. To by hádam pomohlo cez deň kvôli neletiskovým cestujúcim, lebo 61 sa plní ku dverám pri Trnavskom mýte smerom na letisko a pri Avione smerom na stanicu. Samotné letisko nenaplní meďák na 100 %, teda som také niečo nikdy nevidel cez deň.
Hej to by mohol.
No priorita v tej oblasti je preplnená L61
Za mňa špičky 7,5 min.
Sedlo a víkend 10 min.
Večer 15 min.
V spolupráci s letiskom dohodnúť posily na nočné prílety..
V špičke iba s L63 samozrejme iba na papieri.
L39 zachovali pre rokmi pre vlnu nevôle pre jej návrh zrušenia. No nechali tam int. 20 min. nonstop.
Babky resp. voliči sú spokojný...
Na nosnom úseku trate je spol. int. 5 min.v špičke L31/39.
Presne toto je problem. To ze je to posilak nepomoze, na 61 sa nechodi podla CP ale proste "pridem na zastavku a za chvilu pojde".
Moja idea bola ina ako prezentovali ostatni a sice ze ked sa na zast. Letisko nakopi prilis vela ludi (teda je zrejme ze dalsi spoj bude plny), vtedy sa vypravi posila cca minutu pred pravidelnym spojom ale az od zast. Fatruny. Teda tesne pred riadnou 61 pojde posilova, ktora bude zbierat neletiskovych ludi a ta riadna bude obsadena takmer vylucne letiskovymi (aj ked samozrejme ze do nej bude mozne nastupit aj inde).
A ako moze fungovat preklad 63 a 39, ked interval (20min) je zosuladeny len mimo spicky ? 39 by prinajlepsom mala ist aspon na 15min int. v poobednej spicke podla mna. 31tka by sa dala na 5/10 pocas sk.roka a mimo sk.roka 15
Električku smer letisko nezaradili do žiadnych rozvojových plánov. Ostalo tam výhľadovo iba zatrolejovanie a predĺženie L205.
Nateraz úplne stačí zlepšiť interval na L61 a prestať sa hrať na preklad s L63 a 39 , ktorý v zápchach aj tak nefunguje.
Lenže tie radoby pravidelné spoje majú tiež skôr charterový charakter (lietajú raz až trikrát týždenne a podobne). Áno, bavíme sa o 1 km trate (skôr o dvoch) stokrát denne, pričom využitých z toho bude dvadsať spojov. Ike to napísal veľmi dobre.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec