Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #230493:
Tak staci pozriet parametre:

SOR NB 18 City: 2 x 18 kW (Webasto Santana XL), alebo 2 x 22 kW (Webasto Cool Top 220 RT-C)
Mercedes-Benz CapaCity: 2 x 32 kW (Spheros Aerosphere World)

Vzdy plati ze co si zakaznik objedna (zada do tendra), to aj dostane. Bud mohli zadat:
klimatizacia: ANO
alebo
klimatizacia: minimalny chladiaci vykon: 2 x 32 kW

V trolejbusoch, ak klimatizacia funguje byva, chladnejsie ako v NB SORoch. Myslim ze tam velmi pomoze, ze klimatizacia moze bezat aj pocas prestavky na obratisku, na rozdiel od vypnuteho motora autobusu. Priestor sa predchladi a klima dokaze teplotu udrzat na znesitelnej urovni.
o modernizácii T čo sa hovorilo už dávnejšie /2-3roky dozadu) tak bude sa niečo diať alebo nie?.. riešilo sa či sa bude odstraňovať kabína z druhého voza a podobne
Ja mám strach z toho že tie klímy sa podľa mňa vôbec nečistia - výmena filtrov a dezinfekcia ozónom, maximálne v rámci opravy sa doplní chladiace médium
Reakcia na: luky133 #230493:
Takze nakoniec je mozno aj dobre, ze sa nekupili tie klimy za 50 centov? 😂
Reakcia na: M@trixX #230491:
Zaujímavé, že v tom článku vlastne odborári a DPB potvrdili to čo sa vravelo na imhd.sk už roky, ale staré vedenie o tom mlčalo. Slabé poddimenzované jednotky a zároveň zmanipulovaný tender. Ale páči sa mi to, že tam spomenuli, že sa uvažuje o dovybavení vozidiel klimatizáciou po vzore Brna, ktoré tak spravilo tento rok. 🙂
Reakcia na: M@trixX #230491:
Dôvod je, že klimatizácie na existujúcich autobusoch sú veľmi nespoľahlivé, tým pádom nemôžeš spraviť nejakú garanciu.
https://bratislava.sme.sk/c/22144193/v-bratislavskej-mhd-je-horucava.html

Preto Dopravný podnik podľa hovorkyne Adriany Volfovej nemôže zmeniť výpravu tak, aby sa na jednej linke vystriedali klimatizované a neklimatizované vozidlá. "Nie je možné zabezpečiť spomínanú výpravu," tvrdí.

Co je toto za nezmysel? Vyhovorky neschopnych alebo existuje nejaky skutocny dovod?
Reakcia na: MatejBA #230489:
Možno sa Ostrava ozve,že by odkúpili Vrakosy B741 😂
Reakcia na: kataruna #230487:
Rekonstrukcia, mala by byt hotova cca na zaciatku jula.
Zdravim,
vie niekto nieco o uzatvoreni nadchodu pri shopping apalace? ako patram, tak patram, ale nenašla som o tom žiadne informácie.

Dakujem krasne. Tiez sa ospravedlnuem aj to niekto vo fore uz je, ale nemam cas ho cele prechadzat 🤐
Reakcia na: zakaznik #230478:
Ak je problém dať na kolobežke znamenie o zmene smeru jazdy, vidím len možnosť obmedziť im rýchlosť na 5 km/h a nechať ich na chodníku ALEBO im nariadiť povinnú montáž smeroviek ALEBO ich proste zakázať en bloc.
Reakcia na: MatejBA #230483:
Tak to 1. je ideálne na zabitie, malé kolieska neznesú sebamenšiu fugu na chodníku. Treba aspoň 8 palcové. A to je ešte vyslovene zvrhlosť teraz už aj elektrické "karbónové" s malými kolieskami. To na zámkovej dlažbe ide vytriasť dušu.
2. tie sú veľmi rozšírené Xiaomi, čínska pomsta, lacné, kazové a často aj feiky. Viem o viacerých ich nedostatkoch ale nebudem sa tu o tom rozpisovať.
Kto by chcel niečo kvalitné, nech si nájde predajňu kolobežiek na Šustekovej 10 v Petržke.
Reakcia na: Jojan #230482:
Tak ako je super, ze ty dodrziavas pravidla a jazdis s citom. Ale rovnako ako ludia, co jazdia podla pravidiel a s citom na autach/motorkach, si minorita a dost velka cast jazdi inak.

Plus bez vetra sa listok nepohne. Kebyze su vsetci kolobezkari slusni, tak by tie pravidla nechceli zaviest.
Reakcia na: zakaznik #230481:
Hovorim o niecom takomto (obrazok 1), nie o tri-bezkach - pri hentakej je snad rozum, ze dieta nepojde same na cestu. Okrem toho aj nove, elektricke, su dost podobne (obrazok 2), takze by to nemal byt problem.

A ked to problem je, mozu sa na ne dat blinkre - 4 LEDky toho vela nezozeru 😃
Reakcia na: MatejBA #230480:
Keďže vlastním kvalitnú e twow Booster (alebo sxt Light plus V) v tomto čase denne na nej jazdím, viem, že dávať na ceste znamenie o zmene smeru jazdy je trochu problém, má úzke (a skladacie) riadidlá. Z toho dôvodu je problém riadiť jednou rukou. Neplatí to o všetkých. Na cesty nie je schválená, takže na hlavné ťahy a výpadovky s ňou neleziem. Na chodníku jazdím s citom, aby som nikoho neobmedzoval a to je celá veda. Väčšinou jazdím po cyklotrasách, napr z Centra smer Petržalka alebo z Dúbravky cez Líščie údolie a v centre mesta ako sa dá. V samotnom manuáli sa píše hneď medzi prvým o ohľaduplnosti vodiča kolobežky a o tom, že si je vedomý, že toto približovadlo môže mať za následok všeličo, vrátane ťažkých zranení.
Reakcia na: zakaznik #230478:
Pockaj, co? Co sa zmenilo od mojich detskych cias? Ked prisla prva vlna kolobeziek, tak sme ich vedeli bez problemov ovladat aj jednou rukou, tak ako bicykel, ked sme isli dole z kopca aj viac ako 30km/h. To tie elektricke su teraz nejake ine?
Reakcia na: zakaznik #230477:
*vyskúšal si si to na kolobežke?
Reakcia na: S499.1023 #230475:
Nemám na to jednoznačnú odpoveď.
Ale podľa mňa nie je ok ich poslať na cestu a tváriť sa, že je to vybavené. Kolobežkár nemá ako dať znamenie o zmene smeru jazdy (ak nechce skončiť na zemi).
Čo je dosť problém na frekventovanej ceste

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.