Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #230232:
pri všetkej úcte neviem čo chcú toľko robiť, myslím že koniec roka 2022 by bol tiež stíhateľný ale bohvie 🙂
Reakcia na: Andy #230234:
No "neočakávaný problém alebo nejaké šialené odvolávanie" sú podľa mňa dogmaticky zakotvené v slovenskej definícii dopravných projektov. 😐
Reakcia na: david1 #230233:
A v akom štádiu sa momentálne nachádzame?
Reakcia na: N/A #230232:
Ak nebude nejaký neočakávaný problém, alebo nejaké šialené odvolávanie pri stavebnom povolení a súťaži na zhotoviteľa, tak sa to vraj stíha.
Reakcia na: N/A #230232:
Čakalo sa na potvrdenie alebo zamietnutie X pripomienok k projektu predĺženia trate.
Čo sa deje s druhou etapou električkovej trate v Petržalke? 😏 Čas sa kráti, je možné to stihnúť? 🤔
Reakcia na: akela #230230:
Stuttgart s projektom Stuttgart 21.
Reakcia na: Viko #230224:

A ktoré sú to západoeurópske krajiny, Viedeň nespomínaj to je stredoeurópska krajina. Inak tam zbúrali kompletne skoro jednu celú mestskú štvrť a hlavne línie tých dvoch tratí ktoré sa preťali v novej hlavnej stanici boli historicky tak šťastne vedené, že ich priesečník bol v lokalite ktorú bolo možné "obetovať". A obe pôvodné stanice mali koľaje na tej istej výškovej úrovni. Takže na také riešenie mali, ako sa tomu hovorí aj vhodné "geomorfologické" podmienky. Porozmýšľaj trochu. A ak nevieš o čo ide, postav sa na koniec nástupišťa pri kolaji č.1 smerom na Trnavu a pozri sa na Filiálku a prípadne aj na Petržalku a možno pochopíš čo sú vhodné a nevhodné geomorfologické podmienky. A čo je možné a čo je nemožné.
Reakcia na: tr3mp #230227:
To je vďaka súčasným grafikonom. Smer Viedeň čakáš ešte dlhšie.
Reakcia na: Jak44 #230226:
Teraz snívam alebo sa naozaj veci pohli k lepšiemu?

Ešte by to chcelo doriešiť nízkopodlažné prestupy na hrane, keďže chýba spojenie Obchodná - Blumentál - Trnavské mýto. L9 by mohla zastavovať v oboch smeroch na Kamennom námestí aj SNP, aby sa tento smer pokryl aspoň naokolo bližšie.
Reakcia na: david1 #230222:
A keď ideš na Patrónku od Senca napr. na pol deviatu, tak máš na hlavnej stanici 25 minút na prestup. Čo je približne toľko, koľko trvá zvyšok cesty. 🙂
Reakcia na: akela #230220:
Dnes to bolo bez kubacka? 😣😥
Reakcia na: akela #230220:
"Mantra jednej hrany" je možná už teraz, netreba na to žiadne utópie.
A zatiaľ čo západoeurópske krajiny sú do splnenie tohoto cieľa schopné investovať priam megalomanské prostriedky, my by sme sa toho systému čo najradšej vzdali a rozkúskovali si sily do troch rôznych staníc, na ktorých poriadnu rekonštrukciu tak skoro mať nebudeme. Hotový win-win.
Reakcia na: tr3mp #230221:
Ale nemame pre Patronku ZST Zelezna Studnicka/Lamac? Bola by blbost ist az na Hlavnu a potom ist spat 🙂
Reakcia na: tr3mp #230221:
V čom som ich zanedbal? V špičke aj teraz pendlujú min. po Pezinok.
Filiálka sa týka najviac vyťažených východných tratí 120,130 a ak urobia spojku tak aj 131.

Reakcia na: david1 #230219:
Okrem iného si úplne zanedbal dochádzajúcich zo západu smerujúcich na východ 🙂 Pár tisíc pracovných miest je aj na Patrónke.
Reakcia na: david1 #230216:

Konečne jeden z mála rozmýšľajúcich v tejto diskusii, nie pocity ale údaje o zdrojoch a cieľoch objemu potencionálnych cestujúcich sú rozhodujúce pre zmysluplný a ekonomicky efektívny návrh riešenia. Mantra "jednej hrany" je možná len v prípade, že sa bude realizovať dopravný systém na vznikajúcom urbanizovanom území niekde na púšti v Afrike, kde nie sú žiadne geomorfologické obmedzenia a ani obmedzenia vyplývajúce z už urbanizovaného územia. a územia dopravne obsluhovaného vyplývajúcim z historického vývoja.
Reakcia na: S499.1023 #230217:
Hej z tvojho..
Si pozri štúdiu kam sa najviac v BA cestuje za prácou. Škôl je tam minimum.
Jediný silný bod na západe BA je c DNV smenová prevádzka WW . Tam však drvivá väčšina ide podnikovou dopravou.
Reakcia na: david1 #230216:
Veď ale preboha, keď v tej oblasti MHD nestíha už teraz, aký zmysel má naliať tam ďalšie stovky ľudí z vlakov?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.