Reakcia na: Martin Fundárek #23027:
Myšlienka využiť železničné trate je dobrá, návrh ale nerieši niektoré najviac zaťažené smery (napr. Petržalka - cetrum). Na druhej strane, spojenie mesto - Viedeň vedené (trebárs aj cez hrádzu plánovanej priehrady) do Wolfsthalu je podľa mňa drahé v porovnaní s možným využítím trate. A to tu už máme dve železničné spojenia do Rakúska. Trať Viedeň - Wolfsthal by som s BA spojil, ale po novej trase: Wolfsthal - Berg - Kittsee - Petržalka. Trasa by bola sice nepatrne dlhšia ako pôvodná električka Wolfsthal - Petržalka, ale obslúžila by aj Berg a Kittsee - zdržanie by nebolo viac ako cca 5 minút aj so zastávkami ...
fobust
No co, prilepis zrychlovac. Potom bude mat voz dobre rozjazdy. Osobna skusenost. Taky prud by nikdy na jazdu nezobral... Ampermeter niekde na 800 + uplne trhanie. Hehe... V 12/8 pred dlhsim casom...