Skôr som narážal na toto (foto v prílohe). Je to prakticky tolerovaný stav. Políciu volať môžem 100x. A to sme na zrekonštruovanom chodníku s jednoznačným značením. Ak polícia nedostane jednoznačné pokyny, tak sa bojím o naše vnútrobloky Ale parkovacia politika je IMHO navrhnutá dobre. Len na toto netreba zabudnúť.
Nie sú to 4 centy na deň ale 13, čo na veci nič nemení. Je to vyslovene sociálna cena. Kto si nemôže dovoliť ju zaplatiť, nech predá auto alebo sa odsťahuje do Hornej Marikovej.
Najviac teda škrečia Blahovci.
"Ja osobne by som cenu za jedno auto dal na polovicu, aby sme "odmerali teplotu"."
A nie je už tých 49 tá polovičná cena na odmeranie teploty? Ide každopádne o 4 centy na deň, imho nie je nutné to znižovať.
"V mojej lokalite je ich niekoľko, kde zázrakom ešte nenapadlo parkovať autá. Ak sa spoplatní parkovanie na ulici, dúfam, že nevzniknú takéto živelné parkoviská v blate."
Parkovanie mimo vyznačeného parkovacieho miesta bude rovnako nelegálne ako parkovanie na vyznačenom bez zaplatenia.
Netušíte niekto, kto poznáte situáciu v DP, prečo je to tak nezmyselne, teda e-7 za e-3 a potom za e-5? Veď to, čo píše david1, je tak logické a nad slnko jasné, že naprosto nerozumiem, prečo to v DP nevie nikto pochopiť?!
- v Bratislave je ľudským právom pri ceste do práce zaparkovať niekomu medzi domami, zároveň však pod ich vlastnou bytovkou by mali parkovať len majitelia, ktorí vedia doložiť vlastníctvo 5 generácií dozadu.
Inak veľmi pozorne sledujem diskusiu o parkovacej politike a musím povedať, že v Bratislave sme unikátne miesto na Zemi. Keby ste náhodou nevedeli:
- Bratislava je mesto s najnespoľahlivejšou MHD,
- Bratislava je jediné mesto, v ktorom majú mamičky problém nastúpiť do nízkopodlažného trolejbusu,
- Bratislava má najväčší podiel bezdomovcov na obyvateľa jazdiacich MHD,
- v Bratislave žije najviac chudobných ľudí s troma autami v rodine na svete,
- v Bratislave žije najviac stačekov nad 95 rokov, o ktorých sa treba denne starať, na obyvateľa,
- v Bratislave žije špecifický homo sapiens posoniensis, ktorý je po narodení vo fáze novorodenec až do veku 18 rokov, kedy (okrem navštevovania školy a krúžkov) je bez auta s rodičmi vo verejných priestoroch stratený, pričom dovŕšením 18. roku života sa z neho stáva plnohodnotný vodič vlasného automobilu s ústavným právom parkovať všade,
- v Bratislave sa ľudia ponáhľajú aj za relaxom, meškať napr. na Železnú Studienku s cieľom sám si zabehať je no-no,
- v Bratislave je dopyt po rezidenčnom parkovaní s garantovaným miestom (aj ja chcem garantované sedadlo v MHD za mesačník),
- v Bratislave všetci cestujú z Devínskej Novej Vsi do Slovnaftu, alebo z Čunova do Vajnor,
- v Bratislave sa nedá cestovať bez nutnosti dvoch prestupov s polhodinovým až hodinovým trvaním,
- v Bratislave trvá priemerná jazda MHD v špičke 4 až 6x dlhšie ako autom,
- v Bratislave sa všetci potia už len pri pohľade na bicykel,
- v Bratislave sa nedá chodiť peši.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Linka9