Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Všechny autobusové zastávky v Praze by v budoucnu měly fungovat ve stejném režimu.

Rádi bychom proto sjednotili charakter autobusových zastávek tak, že již cestující nebudou muset řešit, která zastávka je "na znamení" a která nikoliv, a to následovně:
pro nástup: stačí viditelně stát na zastávce, autobus musí zastavit, pokud na zastávce někdo je.
pro výstup: před výstupem zmáčknout tlačítko STOP, výstup s kočárkem, nebo tlačítko na dveřích.

http://data.pid.cz/jednotny-charakter-zastavek-BUS.pdf
Reakcia na: S499.1023 #229788:
Len by som rad pripomenul, ze sa bavime o rovnakom podniku, podla ktoreho nalepka z 2009 zaisti vecnu cistotu vozidla 😂

Takze odpoved na tvoju otazku bude nie.
Reakcia na: Jadran #229785:
Tušia napríklad v DPB, že v tých prevodovkách treba meniť olej aj ich preplachovať? A to dokonca napriek tomu, že návod sa o tom nezmieňuje?
Reakcia na: dupe #229786:
Počuj a tušíš vôbec, ako funguje automatická prevodovka s meničom?
Reakcia na: S499.1023 #229783:
Ano, uz som o tom pocul ze presnost vo vyrobe a teda celkova kvalita ZF je o triedu lepsia nez Voith. Ale potom si predstavim Plynosu, ktora cela rezonuje a maly skriatok pod podlahou tam 50-kilovym kladivom trieska v ZF prevodovke a zaraduje stupne (inac si tie zvuky co z pod podlahy vysvetlit nedokazem 😂 ). Zial casto trafi taky moment, ze motor ma co robit aby neskapal.

Srandy bokom. Pre mna to ziadna trauma nebola. Zatial co pri Karose toto chovanie clovek ocakava, pri zanovnom buse ktory ide celu dobu ticho, prijemne a hladko, takyto moment zobudil vsetkych cestujucich.
Viem ze je to v prvom rade o zladeni s motorom a autobusom. Chapem ze Mercedes si mohol dovolit tento proces ladit dlhsiu dobu nez SOR. No a potom je na rade udrzba DPB, kde mechanici radsej utecu prec za lepsim a nema kto robit.
Naopak, s Voithkami sa preveziem rad a paci sa mi aj zvuk retardera. Je to subjektivne, ale co uz narobim.
Reakcia na: henko151 #229782:
Ako ktorý voz. Pri údržbe DPB sa tie prevodovky kazia jedna radosť, a keď to začne trhať Meďákom, tak to stojí za to. Často sa opakujúci problém druhej série tých vozov (4927 a vyššie).
Ecomaty vedia tiež "prekvapiť", choď sa odviezť so 4229 napríklad.
Reakcia na: henko151 #229782:
Už len očakávam zistenie, že pri rovnakom motore, prevodovke aj nápravách to bude šklbať práve s karosériou SOR.
Reakcia na: dupe #229780:
Zaujímavý názor, keďže prevodovky ZF sú o triedy lepšie, než Fojt. Že by tvoj traumatizujúci zážitok bol spôsobený niečím iným, ako značkou prevodovky, neprichádza do úvahy?
Reakcia na: dupe #229780:
Ecomaty boli ešte vcelku fajn, ale Ecolify strašne šklbú so SORkami. Paradoxne mi príde že s MB tá prevodovka je lepšie zosúladená.
Reakcia na: dupe #229780:
Už u SOR prebieha testovacia prevádzka s Voith. 😎
Nikdy som neobluboval v autobusoch ZF prevodovku, ale dnesny zazitok stal za to.

ZFa v SORke z poslednej serie #4264 na 91 si pri pomalom schadzani po rampe dole na obratisko zmyslela rezim, ze autobusom tak hrklo az sa roztriasli vsetky skla a ludia sa pozerali dozadu ci do nas nieco nenaburalo...
Zdravíme pana řidiče autobusu 61, se kterým jsme jeli v pátek 15.3.2019 z aeroportu v 17:48 hod na hlavní nádraží. Jízda plynulá, perfektní najíždění k zastávkám, vstřícnost k cestujícím - přejeme Vám pane řidiči, i vašim kolegům - hodně šťastných kilometrů, Marešovi z Olomouce.
Reakcia na: SuchSoft #229775:
Minuly tyzden som videl nevidiacu pani s vodiacim psom na Safarikovom namesti, ako spustila hlasenie zo zastavkovej tabule. Musim uznat, ze hlasenie bolo dostatocne hlasne a zretelne. Jedine co by sa systemu dalo vytknut je to, ze vdaka umiestneniu tabuli na Safku sa hlasenie spustilo na oboch tabuliach naraz. Napriek tomu sa dali obe hlasenia od seba bez problemov rozlisit.
Reakcia na: tom.mesaros #229768:
kedysik sa handra dávala cez...😅
Reakcia na: SuchSoft #229775:
Nevidiaci majú diaľkový ovládač, ktorý takéto hlásenie aktivuje.
Chcem sa opýtať, asi pred 10-imi dňami som videl/počul autobus na linke 75, ktorý zastavil na zastávke Toryská, smer Krasňany, a z "ampliónu" som počul informácie pre nevidiacich, že ide o linku 75 smer Krasňany. Tuším to bol voz s #2243, alebo nejaké podobné, už si nepamätám. Bol som milo preqapkaný. 😃
To je nejaký pilotný projekt? Lebo predtým a ani potom som už také nepočul.

Vďaka za odpoveď.
Gratulujem kompetentným, čo sa zaslúžili o novú zastávku Na Einsteinovej. Nielen, že tam chýba nejaké vodorovné značenie, ktoré by informovalo o stopke z vedľajšej cesty, ale ešte je tam výjazdový pruh v úrovni zastávky, takže autisti nielen nemajú tendenciu dávať prednosť autobusu, čo si to šinie na zastávku, ale vo výjazdovom pruhu mu kompletne zablokujú cestu, lebo tam zastavia, aby sa dostali na hlavnú. Tam ešte nebola nehoda? To sa vážne čudujem. Tieto kolízne riešenia sa študujú na vysokej dopravnej v Žiline?!!
Reakcia na: VLK #229772:
Tak potom sa ospravedlňujem. Nevedeli by ste mi prosím povedať aspoň približne odkedy sa teda toto nové nástupište používa?
Reakcia na: 3533 #229771:
neuveríš, ale je to dlhšie ako mesiac...
Len tak pre zaujímavosť, zastávka Šprinclov majer smer Rača má nové nástupište, odkedy presne neviem, ale určite nie dlhšie ako mesiac

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.