Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Viem že to je mimo témy ale neviem ako inak by som mohla dať na známosť človeku čo riadi fungovanie MHD ale už mi dosť lezie na nervy to ako mi pred nosom utečie autobus keď prestupujem z autobusu čo ide za ním. Stáva sa to dosť často. Akokeby zabilo tých pár sekúnd šoféra počkať a pozrieť sa do spätného zrkadla či niekto neuteká z druhého autobusu a nemôže za to že ide skôr akoby mal. A super čakaj potom ďalších 10 minút keď je vonku -4. Táto ,, nadväznosť" autobusov ma už raz zničí. Hlavne že týždeň bez áut môžeš jazdiť na vodičák ale načo keď to mhd je aj tak totalne nedomyslene všade meškaš aj keď ideš v dosť veľkom predstihu. Ak mi toto niekto logicky vysvetlí budem vďačná.
https://ekonomika.sme.sk/c/22012813/olano-vyzyva-ministra-dopravy-a-zssk.html

Na jednej strane je maslo na hlave "fóliovnikára", že stav v ZSSK vytrvale ignoruje a rieši si okázalo vlastnú agendu strannícku cez dvojjazyčné tabule, sprzneni 8xx rýchlikov a zavedenie Os vlakov Zvolen-Šahy bez akejkoľvek riadnej prípravy. Apropo, to, že v septembri napíše na ŽSR, že do 5 dní chce GVD na trať 153 nie je príprava ale diletantizmus najhrubšieho zrna. Tá trať je od roku 2003 v režime základnej údržby, na priamych úsekoch je 40 km/h (napr. na úseku pred Hont. Nemcami od Krupiny), na priecestiach 10 km/h, zab.zar. je zastaralé a za 3 mesiace pri podstave traťových robotníkov čaká p. minister čo? Veď hlavná rýchliková trať č. 150 sa minimálne 5 rokov láta, povestné sú pomaly výluky v úseku Kozárovce - Nová Baňa - Žarnovica, pretože minister radšej než na riadnu rekonštrukciu, rozhadzuje na cesty a diaľnice. Otázka znie, že prečo sa robí iba trať 120 a nerieši sa aj ostatná infraštruktúra ako napr. trate 110 a 130 kde z pomedzi staníc na úrovni koridoru spĺňajú parametre iba BA hl.st., Vinohrady, N. Zámky a Štúrovo, či zanedbané trate 140, 150, 160, 170, 188, 190 a 191, ktoré obsluhujú dokonca krajské mestá Nitru a Prešov, pričom ich kapacita je žalostná (1 traťová koľaj je voči Nitre, B. Bystrici a Prešovu výsmech, pretože mešká jeden vlak a mešká následne ďalších 5-7 vlakov po prvom zmeškanom).

Výzva OĽaNO je síce pekná, ale nerozumiem, že prečo nepridali pikantnejšie fakty o tom aká je kvalita opráv v ŽOS Zvolen a Vrútky, že vedúci na prevádzkach s vedomím vedenia ZSSK neraz postavia rušňovodiča, ktorý "robí problémy" pri preberaní HKV odfláknutej oprave mimo tento úkon a pošlú tam poslušného rušňovodiča, ktorý preberie aj svokru od suseda obrazne povedané. Ja som veľmi zvedavý, že či by dokázalo OĽaNO v prípade členstva vo vláde odrezať ŽOSky od štátnych železničných podnikov. Najmä ak v ŽOS Vrútky sa usadila smerácka mafia z Budamaru, pretože Vojto Móric je asi z biznisu mierne unavený ...

Reakcia na: si #228793:
Podľa mňa porovnávať komfortné limity výťahov a mhd je miešanie batatov s maniokmi. Ten výťah jazdí 1D kým autobus 3D. Navyše čas strávený vo výťahu je (okrem ojedinelých prípadov) minimálny.
Reakcia na: si #228793:
U nas v bytovke je "velky vytah" cca 0,8 x 1,95 metra (2 metrova valenda nevlezie) s nosnostou 10 osob. Vcera som bol na Toweri 115 a tam vytah cca 1.6 x 2m s nosnostou 24 osob.

Nosnost u novych / modernizovanych vytahov je dimenzovana tak, ze kolko ludi sa do vytahu zmesti, tolko odvezie. Jedna sa hlavne o bezpecnost pri panike, ked je sanca ze sa do vytahu narve viac ludi nez by bolo vhodne a vytah sa zasekne. Kvoli tomu take predimenzovanie.
Reakcia na: Valec #228778:
Vo výťahu sa držíš tyče nad hlavou, alebo vedľa seba?
Na to ne tiež nejaká plocha potrebná.
Reakcia na: omg123 #228792:
skus vytahy napriklad v ruzinovskej nemocnici, tie maju tak cca 1.5x1.5 metra (t.j. nieco kusok cez 2m2) a ak si dobre spominam tak predpokladaju ze sa do nich dokaze napratat 12 ludi... a uplny ideal je ked z 3 funguje az jeden 😛
Reakcia na: Valec #228778:
ved to vytah ma povedzme 1,40x3 metre a kapacitu napisu ze 15 osob.
Reakcia na: janstár #228775:
ty si este nesiel metrom vsak? nema zakruty, plynule ide?ani vo vlaku si asi este nestal 4 hodiny.
Reakcia na: Joyki #228788:
Za tento bordel je zodpovedný štát, ktorý je zastúpený MDV! A MDV vedie kto? No predsa pán fóliovnikár. Ale seriózne, Ersék je nula, nielenže o železnici vie maximálne, že sú nejaké vlaky a koľajnice, ale ani nerozumie úradnému jazyku na 100%, už aj Danko je od neho lepší a to je čo povedať 😃 Poznám zopár maďarov na železnici, čo by boli 100x lepšími ministrami od Erséka pretože majú zo železnice v sebe všetky potrebné základy. Ersék sa dostal k železnici najbližšie než bol ministrom možno keď si postavil sklenník pri trati 131. Za tento stav v ZSSK je zodpovedený minister a vláda. Ak si nevie minister spraviť poriadok s vedením ZSSK, tak by mal odstúpiť. To, že sú to nominanti SNS je dobrá výhovorka, ale keď sa vie Bugár zdúvať akurát tak keď Danko vycestuje do Ruska, či Fico povie o Sorosovi dačo, tak by sa mohol aj pri iných veciach, ktoré sú rovnako vážne, ak nie vážnejšie ako napr. sväté trio Hlubocký, Martinček, Horný + Kováč a vedúci prevádzok obhajujúci ŽOSky.

Za celé roky som nepočul ani za Dzurindu a ani za Fica, žeby sa otovrene v NRSR povedalo, že ŽOSky treba od štátnych zakázok odstrihnúť a nech padnú na hubu. ŽOSky sú maštale kde by som nedal ani fúrik opraviť. HKV sa odtiaľ vracajú v takom stave, že po prvom zábehu idú na reklamáciu, resp. sú prípady kedy rušňovodiči odmietajú podpísať už len prebratie HKV v ŽOSke kvôli odfláknutej oprave. A opatrenia sú viete aké? Zasraní funkcionárski vo vedení prevádzok robia to, že rušňovodičov, ktorí nepreberajú HKV po odfláknutých opravách proste na tieto preberania neposielajú. Čiže chce to rad radom hĺbkové čístky a doživotné zákazy činnosti na železnici, aby sa nestalo to, že tí donedávna neschopní u ZSSK/Carga zrazu budú akční a schopní aj za dvoch u iného súkromníka a pomáhať vykrádať biznis ZSSK/Carga. Už tu také špedičky a spoločnosti máme a tak to aj vyzerá. Biznis s garanciou štátu - tzv. bezrizikový biznis, ktorý časom aj tak padá na držku.
Reakcia na: Joyki #228788:
V piatok možno pošlú rušňový vlak
Reakcia na: david1 #228787:
No včera boli priamo v zákazníckom centre ZSSK na HLST podané sťažnosti kvôli 2 vozňom. Ich reakcia? Dnes poslali 1 a pol vozňa. 💀 Zajtra už len jeden?
Reakcia na: Joyki #228786:
Tu už prestáva akákoľvek sranda. Pošli foto aspoň na stránku Zomri z tej úžasnej súpravy.
Reakcia na: BigMac #228785:
No dnes poslali len 1 Bdteer + 1 Bds, takze budu musiet otvorit batozinovy priestor, aby sme sa viezli ako Zidia do Osviecimu! Preboha...
Reakcia na: Joyki #228779:
Junáčik! A či mi Ty nevieš, že ZSSK je moderná, dynamicky sa rozvíjajúca firma?
Si ešte nečítal o ich programe? Nevidíš, ako sa każdý deň zpepšuje? Buď rád, že ste sa v SC nepomestili, veď čo keby začalo horieť, čo to trepem, silno kúriť.... To by ste sa potom mohli aj popáliť!
Reakcia na: Valec #228782:
Otazka je skor, co vsetko zapocitavaju do vyuzitelnej plochy vs. miesto kde sa da realne postavit. Tiez som nenasiel ci pri testoch boli sklopne sedadla vyuzite, alebo sa stalo. Ale necital som podrobne cely text, mozno to tam je...
Reakcia na: Ike #228774:
Samozrejme Komenského, ospravedlňujem sa, automatické opravy 😂 #228781 ďakujem za spresnenie.
Reakcia na: dupe #228771:
Inak by ma zaujímalo (a v texte som to nenašiel), čo ovplyvňuje skutočnosť, že pri max. obsaditeľnosti sa na meter štvorcový plochy na státie zmestí od 5,1 až po 8,22 osoby.
Reakcia na: 3533 #228773:
V vsetkych forcity to hlasilo, ja som to vo štvrtok pocul na L4
Reakcia na: 810zssk #228762:
Nie je to celkom tak, dodatočné voľno pre BUS je v čase, keď majú ešte voľno vozidlá idúce od Šancovej v smere na Trnavské mýto. Potom v čase, keď ide smer od Legionárskej na Šancovú, majú voľno chodci.
Dnes na rannom Os vlaku S60 (4606) do Bratislavy boli radené len dva vozne, tam bola hustota 1 os/dm2 😂 jeden cestujúci odpadol z tlačenky, ľudia museli otvoriť dvere na kabínkach Béčiek, aby tam vošli ľudia stáť, lebo v Senci jediná duša nevedela nastúpiť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.