Nielen S55 a S65 aj na zvyšných tratiach po novom budú po jednom..
Kontrola lístkov bude to posledné čo bude trápiť jedného vlakvedúceho.
Revízorov čo kontrolovali sprievodcov zrušili už dávnejšie..
Podľa mojich informácií v Záhorskej Vsi, Vysokej pri Morave ani Lábskom jazere sa nedá kúpiť CL ani za tarifu ZSSK ani za tarifu IDS BK [nákup cez vlastný mobilný internet vlastným zariadením cestujúceho ani predražený SMS lístok nerátam). Majú málo sprievodcov / vlakvedúcich? A teda ako si to predstavujú - ako neoficiálne bezplatnú linku tú S25?
Aktuálna info z Twitteru: "Dňa 05.12.2018 v úseku Zohor-Záhorská Ves-Zohor je zavedená NAD do odvolania. Dôvod: prevádzkové dôvody." NAD ide aj cez Lábske jazero či ako?
Slovak Lines Express na linke do Viedne cez Hainburg bude od 9. 12. 2018 medzi Bratislavou a Viedňou zastavovať iba v Hainburgu - a aj to iba na jednej zastávke "Ungator/B9". http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102806_181209_59331.pdf
Regiojet, zdá sa, že všetky spoje medzi Bratislavou a Viedňou pôjdu iba medzi týmito dvoma mestami (takže už žiadny trik so zvláštnou trasou "Bratislava - Viedeň - Budapešť" - asi nemali dosť cestujúcich medzi Viedňou a Budapešťou). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102828_181223_59332.pdf
Nadväzujem na môj minuloročný príspevok kde som informoval, že knižný CP vlakov stál až 7 € a Slovak Lines bol za 3,90 €.
Dnes som kúpil v Zákazníckom centre ZSSK na Hlavnej stanici knižný CP (na Hodžovom nám. ho zatiaľ nemajú). Zlacnel na 5 €. Naďalej ho neumožňujú platiť platobnou kartou. Tento má oproti minuloročným iný, viac biely papier.
#228552
tie stavy mozu byt viacere - ano, zasah KDI je jednym z nich; zvysne stavy by som nerad rozoberal na verejnom priestore, kedze ide o sucast know-how
o vyznacenej polohe detektora sa uz diskutovalo vela; vseobecne nie je mozne na vozovku malovat cokolvek, co si kto zmysli. zrejme by najprv bolo potrebne rozumne navrhnut symbol, ktory by bol jasny, zretelny, zrozumitelny pre kazdeho a jednoznacny s ohladom na ine znacenie - nasledne ho vlozit do vyhlasky a az potom by sa mohol realizovat;
treba vsak celkovo viac osvety pre motoristov, aby si v mestach na krizovatkach nenechavali velke odstupy, pretoze tak mozu komplikovat dopravu z makroskopickeho hladiska; ono to suvisi celkovo s vyuzitim priestoru na komunikaciach - len jeden priklad za vsetky - ukoncovanie jazdnych pruhov a radenie motoristov pomaly kilometer pred ukoncenim povedzme dvojpruhu, co sposobuje, ze kolona kilometer v jednom pruhu a druhy pruh prazdny;
Naša elektrifikácia jednokoľajky (ten nano úsek) je z hľadiska prípravy ready. Rakúšania takto pred rokom ešte nemali hotové veci a nemali ich preto, pretože s elektrifikáciou riešili aj zdvojkoľajnenie. Ich predstavy po 2024 sú jednoznačné: zrušenie Rexov cez Marchegg, predĺženie slovenských neosobákov do Viedne a rakúskych neosobákov do Bratislavy, čím sa vytvorí prekrytie zabezpečujúce dopravu medzi Viedňou a Bratislavou.
Tých 26 ušetrených minút má byť len vďaka modernizácii, elektrifikácii a čiastočnému zdvojkoľajneniu medzi Marcheggom a Stadlau? Alebo sa to ráta pre vlak, ktorý bude mať aj redukovaný počet zastávok?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1