Najdrahší je predsa most. Ono asi aj jednokolaj bude stačiť medzi DNV a Marchegom. Stačí tam natiahnuť dráty a v DNV upraviť napájanie niektorých kolají, aby tam mohla prísť loko. aj s čisto Rakúskym napätím. Podobne ako to má Petržalka.
Pre Rexy budú potrebné obojživelné lokomotívy.
Neviem že by sa počítalo zo zahustením taktu cez Hl.st.
Skôr sa bude dať obiehať v takte pomalšie zastávkové vlaky na Rakúskom území.
Čas sa má skrátiť z 66 min. na 40 min. medzi BA a Wien.
Ak sa nemýlim, tak v tomto prípade nastal unikátny prípad, v ktorom my čakáme na Rakúšanov Každopádne Rakúšania pripravujú aj zdvojkoľajnenie s ktorým mi zatiaľ nepočítame. Ono ani ich predstava o organizácii dopravy medzi Viedňou a Bratislavou cez Marchegg po finalizácii zdvojkoľajnenia a elektrifikácie (ich termín je 2024) nie je úplne v súlade s našim stavom infra
Rakušania robia elektrifikáciu po štátnu hranicu. Pripravuje aj ŽSR zvyšok? Aby sa nestalo, že budú chodiť diesle stále celú trasu, prípadne sa bude prepriahať/pripriahať v Marcheggu a DNV
to je ona... myslím že sa to stáva, ak na záver fázy (oranžová) ešte prejde detektorom vozidlo / vozidlá (vojdu sa 2), ktoré následne zastaví(a) pred stop čiarou, a čaká. Ďalšie vozidlo v poradí si ponechá veľkú medzeru a detektor ostane medzi nimi. Už som bol viackrát poklepať vodičom na okienko a vyzval ich aby sa posunuli na detektor, potom sme už zelenú dostal (inak ľavú odbočku preskakuje)
Tá tabuľka pribudla preto, že v blízkej budúcnosti má byť doplnené na vstupe do križovatky od Šancovej návestidlo pre BUS. Chodci, ktorí poznajú signálny plán, sú zvyknutí, že keď už vozidlá idúce od Trnavského mýta dostanú červenú, môžu prejsť do polovice vozovky (na signál "stoj") bez nebezpečia, vtedy ešte cca. 10 sekúnd prechádzajú vozidlá zo Šancovej v smere od Hlavnej stanice, a potom padne zelená pre chodcov.
Ja toto správanie chodcov úplne chápem, ostrovček je naozaj hanebný a dúfajme, že Račianske mýto sa dočká do pár rokov zmien k lepšiemu.
Teraz ale počas týchto 10 aj niečo sekúnd bude mať ešte voľno BUS, preto nebude bezpečné vchádzať do križovatky na signál "stoj".
Časom by tá tabuľka mala zmiznúť.
Vtipné na tom je to, že ten ostrovček je taký malý, že občas sa naň ľudia reálne nezmestia, takže si môžu vybrať, na ktorej vozovke budú čakať na tú zelenú ...
Ak nerozumejú chodci červenej, je takéto riešenie úplne v poriadku a nie je na ňom nič autoslavského. Podstatné je nemať prejdených cohdcov a nie točiť sa na argumente "každý vie, čo je červená".
Na HLST mali / maju taxisluzby reklamy s cennikom na konkretne trasy do centra / na ASMN / letisko.
Bezny / zahranicny cestujuci neocakava, ze na zavolanie je taxik vyrazne lacnejsi ako ked clovek zoberie prveho v poradi na stanici.
Osobne pouzivam Hopin sukromne aj firemne, co je vhodny kompromis. Cena je vopred +/- znama, taxikari su licencovani, musia sa snazit viac ako kolegovia co uctuju nastupne 50€ a podobne smakocinky. Zaroven je mozne ich hodnotit, takze aj slusnost, ci cistota auta je dolezita.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Miro