Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #228588:
Ak nerozumejú chodci červenej, je takéto riešenie úplne v poriadku a nie je na ňom nič autoslavského. Podstatné je nemať prejdených cohdcov a nie točiť sa na argumente "každý vie, čo je červená".
Reakcia na: Miro #228594:
Je to podobné, ako som videl tuším v Čadci, keď je dopravná značka "Železničné priecestie bez závor" doplnená výrazným nápisom POZOR - BEZ ZÁVOR.
Reakcia na: Ike #228593:
Niektorým to asi nestačí mať napísané v zákone (vyhláške).
Reakcia na: Miro #228591:
Stoj (to je posledný riadok).
Reakcia na: Mhr1 #228585:
Na HLST mali / maju taxisluzby reklamy s cennikom na konkretne trasy do centra / na ASMN / letisko.

Bezny / zahranicny cestujuci neocakava, ze na zavolanie je taxik vyrazne lacnejsi ako ked clovek zoberie prveho v poradi na stanici.

Osobne pouzivam Hopin sukromne aj firemne, co je vhodny kompromis. Cena je vopred +/- znama, taxikari su licencovani, musia sa snazit viac ako kolegovia co uctuju nastupne 50€ a podobne smakocinky. Zaroven je mozne ich hodnotit, takze aj slusnost, ci cistota auta je dolezita.
Reakcia na: Ike #228588:
Počas ktorého signálu?
Reakcia na: Jezo #228584:
Máš pravdu, zrušenie licencii by tiež mohlo pomôcť. Ak by mohol hocijaký voľnotržný taxikár čakať na hocijakom parkovacom mieste okolo, takýto bussines model "podplatíme úradníka, prenájme nám exkluzívny pozemok, obetiam naúčtujeme 5 €/km" by sa pravdepodobne stal neefektívnym.

Vidíš, že ak začneš rozum, dokážeš na to prísť aj sám. 👍
Reakcia na: ceres #228581:
Neviem, kde presne bol nástup, ale buď to bolo na stanovišti prenajatom od mesta, alebo od nemocnice. Takže stačilo by na to myslieť v zmluve o prenájme, lenže ak by bola suma nižšia, nebolo by dosť na vyplatenie príslušného skorumpovaného úradníka.
Reakcia na: TomJ #228583:
Kramare - Budkova mas bezbarierove na ZST Studnicka 😃no zrovno to spojenie je aj tak bezvyznamne kedze na tu Valassku chodi casto len sofer a vzduch.
Samozrejme 32+204 je blbost spajat. Dalsia vec, ze spojenim sa oslabia Kramare o 1 linku,aj ci nova spojena linka bude stacit v dnesnom intervale 204. Klbak v poobednej spicke na 204 kazdych 15 minut je malo uz teraz ked premava este "nespojena".
Reakcia na: ceres #228581:
Nejako to zregulovať musí ísť aj v kapitalizme. Napríklad v niektorých mestách v USA existuje prax, že na letisku je oznam, koľko stojí taxi do centra, príp. ku konkrétnym, významným cieľom v meste. "Flat fare" sa to volá a taxikár nemôže žiadať viac a cestujúci vie vopred, že do mesta je to napr. za 25 USD. A má to aj nalepené na okne, prípadne priamo nastriekané na aute - ak jazdí len túto trasu. Minimálne by u nás mohlo existovať nariadenie o vyvesení ceny za km, za min. státia atď. na viditeľnom mieste (za sklom, na karosérii) aj s uvedením minimálnej veľkosti písma. Pochybujem, že si niekto nastrieka na auto oznam 1 km = 10 €, 1 min. státia = 5 €, veď to by bola podnikateľská samovražda. A tieto praktiky by skončili.
Nedávno som čítal českú štúdiu o rôznych "liečiteľoch", že za absolútne neúčinné praktiky a postupy pýtajú od ľudí obrovské prachy. A zasa: ak majú vyvesenú cenu a čo sa za tú cenu bude s nešťastníkom, ktorý mu sadne na lep, diať - a samozrejme, pokiaľ nedôjde k poškodeniu zdravia - je to netrestateľné. A uzatvárajú to, že podvodníci môžu existovať len tam, kde existujú podvedení, teda tí, čo sa nechajú podviesť. Čiže - nenechajme sa podviesť, pýtajme sa na cenu vopred. Ale mesto by trvaním na výraznom upozornení o tarifách mohlo nám všetkým pomôcť, aby sme sa nestali podvedenými. A zrazu by neboli ani podvodníci...
Reakcia na: ceres #228581:
PREsne ako vravis, zrusenim zlych-zlych licencii by sa toto urcite nestalo! Vsetci vodici by boli opat mili a uzmievavi a vobec by sa nesnazili podvadzat... To ta licencia z nich robi hovada a preto na nu Uber nikdy nemoze pristupit, aby nepokazil svojich vodicov.
Reakcia na: MatejBA #228579:
Ja si tiež myslím, že je to blbosť. Takto aspoň 32 ide zo stanice na čas, po spojení s 204 by už od SAV jazdila nespoľahlivo. A oháňať sa priamym spojením DD z RaMy a TrMy je dosť blbý argument, lebo tá trasá je beztak dosť kľukatá (linkou 4 je to 22 minút, linkou 32+204 by to síce bolo 21, ale len za ideálnej premávky bez zápch). Takže kým nebudú na Šancovej, Pražskej a Limbovej BUS pruhy, tak je to zlý nápad.
Okrem toho, by sa zhoršila obsluha Kramárov, lebo by sa zrušili 4 spoje za hodinu a tiež spojenie Kramáre - Búdková by bolo možné len s bariérovým prestupom na Patrónke.
Reakcia na: trolejbus6207 #228580:
a vieme zverejniť aspoň telefón a e-mail na "tých dvoch exotov" ? .... ak im denne príde 50 "ďakovných" e-mailov, tak sa možno čosi zmení .... alebo im môže denne prísť 50 žiadostí podľa infozákona 😁 😁 😁 😁 😁 😁
Reakcia na: Valec #228568:
Nie, aj keď k ničomu nezákonnému asi nedošlo, v poriadku to nie je a mesto by malo tlačiť na to, aby podobné prakticky neboli možné. Stav v civilizovanom svete je iný. €95 za 13 km je skoro trikrát toľko, čo by 13 km jazda stála v najdrahšom nočnom/sviatkovom tarife v Londýne.
Reakcia na: MatejBA #228579:
Ja fakt neviem, či je to oficiálna predstava DPB, ale tu sa o tom v tomto duchu píše roky a pri neexistencii BUS pruhov to máš úplne jedno, v ktorej zápche autobusy/trolejbusy stoja 😥
Ja som samozrejme za to, aby BUS pruhy boli v širšom centre na každej ceste, kde sú dva pruhy v jednom smere, ale pokiaľ budú za KDI rozhodovať tí dvaja exoti, čo sú tam teraz, toho sa nedožijeme ani náhodou 💀
Reakcia na: trolejbus6207 #228577:
Ja stale nechapem, co ludia maju so spojenim L32 a L204 bez zlepsenia dopravnej situacie na trase (napriklad bus pruhy) - uz teraz meskava L32 az 15 minut v spickach (sokolska/kramare/pri suchom mlyne) a L204 na tom nie je lepsie (Tomasikova/Trnavske myto/Racianske myto/Sancova). To vazne chceme linku, ktorej spolahlivost bude ako Duncove dojmy a domnienky? 🙄
Reakcia na: trolejbus6207 #228577:
samozrejme ako parciálny trolejbus 🙂
Reakcia na: 3533 #228574:
Pri "šikovnosti" DPB so zatrolejovaním Mlynskej doliny veľký kandidát na predĺženú L204 na Dlhé diely 😋

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.