Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #228407:
Áno je to pár metrov, ale vždy ma štve keď ten trolejbus je na Molecovej prvý.😆 Ale podľa mňa nie je až také ťažké aby pri Vodárenskom múzeu trolejbus proste len otvoril dvere pritom ako čaká na zelenú.
Reakcia na: Petto #228409:
Tak ako ak nezrusia "staru" Molecovu uplne a N34 a 139 budu stat pri Shellke, tak to bude riadny fail 😖
Reakcia na: Public Transport #228404:
Je tam vyjazd z bocnej ulicky + zastavka v zakrute tiez nie je plus. Teraz je to uz viacmenej useless vid to co pise MatejBa. Skor ci bude aj 139 a nocak N34 zastavovat aj na novej zdruzenej Molecke.
Reakcia na: Public Transport #228404:
Kedysi tu bol o tom clanok, ked chceli "zrusit" Molecovu a vychadzalo to, ze na tych semaforoch by trolejbus stravil skoro 50% jazdnej doby, co ma teraz. Okrem toho sa Molecova bude kompletne prestavovat a nie je to taka vzdialenost, aby sa tam oplatilo urobit zastavku.

Plus ak ide clovek na Dlhe Diely, vie prestupit napriklad na Botanickej Zahrade na hrane, kde v spicke chodi L32 uz dost casto 🙂
Reakcia na: Public Transport #228404:
aj mne by to vyhovovalo 😃 často chodím trasu Nové SND-Dlhé Diely 🙂 ale tak tých pár metrov prejdem 😃 😃
31 s cieľom Holíčska je nejaká chyba? videl som cez deň dve s týmto cieľom, máte niekto vysvetlenie? 😃
Len tak rozmýšlam. Prečo by 33 nemohla mať zastávku na obratisku dole pri Vodárenskom múzeu ?
Reakcia na: AndyNO #228401:
Áno, takto by to bolo ideálne, ale po 30-tich rokoch zaužívaného systému nemôžeš čakať, že ľudia bez slova prijmú prestupy na vlak. Aj keď je to 3x rýchlejšie a šikovnejšie, neprijmú to už len z princípu. To ešte bude trvať dlhší čas, kým sacestujúci jednoducho vykašlú na tie priame spoje či linky. To isté platí pre IAD.

A je to takto lepšie, veď by to železnica kapacitne nezvládla (dnešný stav grafikonu), keby šoféri vo veľkom nechali svoje autá doma + väčšina autobusárov by sa natlačila do vlakov. S60 má problém už okolo 5:00 ráno - už v tom čase sú vlaky nepohodlne plné, preto sa zavádza nový REX aj Os v tom čase.
Reakcia na: Joyki #228400:
Zavisi od linky. Ale pri tychto zas plati co pisal AndyNO.
Reakcia na: Joyki #228400:
No veď to...napr. linka 659. Pôvodné spoje nechali a ešte k nim pridali spoje z BA. Namiesto tých spojov z BA mohli zlepšiť interval na úseku SC-Veľké Úľany. Tie spoje z BA idú 76 minút. Ak tam započítaš 30-minútovú kolónu tak máš 106 minút. Za ten čas by si stihol spoje SC-Veľké Úľany(30 min.), Veľké Úľany-SC(30 min.) a SC-Veľké Úľany(30 min.).
Reakcia na: 810zssk #228394:
Tie nové spoje vynechávajú železničné stanice.
Reakcia na: tonicku #228398:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10070/Zlavy#ztp pre ZTP cast.
https://imhd.sk/ba/doc/sk/10070/Zlavy#bezplatna pre dochodcovsku cast, ak mate nad 70 rokov.

V skratke - nad 70 rokov je to zadarmo so SeniorPasom a na ZTP je to 50% zlava, alebo 100% na zony 100 a 101 (Bratislava) ak je trvaly pobyt v Bratislavskom kraji. Presnejsie to je napisane v linkoch co som sem dal.

Snad to pomoze 🙂
dobry vecer,som inval. dochodca,bezplatna služba je alebo nie?dakujem pekne....tono
Reakcia na: Viliam22 #228396:
Neplatí to úplne pre všetky ale o úspešnosti spojenia 7902/7928 by som pochyboval. Jednak ide o odlišné série, jednak sú obidvak kúsky druhé vozy, nebudú mať vysielačku, klimatizáciu, stierače a zvonček budú mať "len aby sa nepovedalo", prepojenie infosystému tiež skôr nebude fungovať ako bude.
Reakcia na: 3pa3ck3 #228389:
Ak si dobre pamatam niekto tu spominal ze nase T6 musia jazdit len tak ako su spriahnute lebo ine spojene voznov by spolu nefungovalo
Tragikomédia "Elektrobus v Moskve" pokračuje v nastúpenom trende - http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/11/12/fiasko-moskevskch-elektrobus-pokrauje
Reakcia na: Joyki #228390:
Hej, len si teraz predstav ze ti ludia z vlaku co vyuzivaju tie pripoje budu na stanici cakat 40 minut na zmeskany autobus ktory sa suchce z bratislavskych zapch. Na co je toto dobre? Co ma potom cestujuci z toho ze isiel vlakom ked aj tak sa ho zapcha dotkne rovnako?

Nehovoriac o tom ze do systemu vracaju bordel a neprehladnost.

V tejto podobe je ten system na zrusenie. Skoda penazi ktore to stoji HMB a MDV.
Reakcia na: Mhr1 #228384:
Ty pracuješ vo firme kde všetky interné rozhodnutia konzultujete na nejakom diskusnom fóre?Pokiaľ by si formuloval otázku k niečomu čo ťa zaujíma , tak by si dostal aj rozumnú odpoveď. Nuž ale keď ty nerozumieš logike pracovníkov DP tak asi akákoľvek aj logická odpoveď by bola zbytočná! Ver tomu že všetko čo si spomenul má jednoduché a logické vysvetlenie.
Reakcia na: Joyki #228390:
Dobre, tak keď si odmyslím tie priame spoje a obchádzanie okresného mesta, stále tam vidím prechádzanie cez 4 zastávky v BA(v podstate 5 ak počítam aj Mliekárenskú) bez zastavenia a to sa už netýka len cestujúcich z regiónu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.