Splietka na týchto miestach je z dôvodu bezpečnosti - pri ručnom prestavovaní by vodič musel opustiť vozidlo v stúpaní a pri zlom zabrzdení by tak ohrozil cestujúcich aj ostatných účastníkov dopravy. Takto je miesto rozraďovania na rovine.
Inak takéto riešenie nemá žiadne výrazne výhody, na Americkom námestí obzvlášť.
Mal by som otazocku:
Za zastavkou Martinus a tiez hore namestim SNP je splitka. To bol nejaky pokus, alebo z akeho dovodu sa tieto vyhybky nevyuzivaju masovejsie? Napriklad som cakal ze pri rekonstrukcii Spitalskej sa podobne bude riesit vyhybka na Am.namestie/Kriznu
-býva to zapchaté, ale tak na cca 15 - 25 min, takže spomínaných 45 min je mimoriadnosť.
-cca nejakých 20 minút v čase špičky je zapracovaných v grafikone, ostatok sa rieši operatívne.
-prestávky rovnako, viď vyššie.
-serie, ale nič stým neurobí ani vrchnosť. A buď si istý, že tú to serie najviac, lebo náklady...
Dnes stala 65 v kolone na Tuhovskej rovnych 45 minut. To je tam normalne, alebo mimoriadne? Ak normalne - ti vodici kde cerpaju prestavku? A ako zvlada ta linka jazdit podla CP? A to nikoho vo vrchnosti nesere, ze autobus stoji 45 minut niekde v zapche?
Podľa https://www.oebb.at/de/fahrplan/fahrplanbilder.html prišlo k tejto zaujímavej zmene [aj na vlakoch z Bratislavy / do Bratislavy] už od 27. 9. 2018. ZSSK o tom nikde neinformovala. Iba bol v tichosti zmenený cestovný poriadok.
Verím tomu že tí čo v komentároch najviac moralizujú a pohoršujú sa nad zlými, zlými policajtmi, tak to sú práve tí, čo tú nelegálnu skratku najviac využívajú so svojimi osobnými autami. A ver mi, že ich nie je málo. Akurát oni si to nedávajú na internety.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Inak takéto riešenie nemá žiadne výrazne výhody, na Americkom námestí obzvlášť.