Reakcia na: 810zssk #227979:
Si to nepochopil. Bratislava - Brusel je viac ako 12 hodín. Takže by boli vodiči buď traja, alebo ak by sa niečo possalo, tak zostanú stáť v belgickom poli, lebo veď ten vodič, čo ráno začínal, sa nemôže dotýkať volantu v rozmedzí väčšom ako 12 hodín. ?
Valec
My (ja a Mike) sme pri reorganizácii MHD v PB narazili pri tvorbe turnusov na to, že vodiči chceli mať zachovaný dovtedy existujúci režim, kedy dva dni jazdí od rána do večera a dva dni má voľno. Počas toho voľna sa venovali rodine, záhradke, rybárčeniu.... Takže len veľmi málo turnusov (neviem, či nie len jeden - NP garant) mali striedanie uprostred dňa na trati. O prácu v režime 4+2 alebo 5+2 tam teda nebol záujem.
Inak, ja by som v práci tiež viac preferoval pracovnú dobu 4 dni po 10 hod., príp. 3-4 dni po 12 hod. a a zvyšok voľno. Pri režime 5 dní po 8 hod. zabijem kopu času v práci a cestou z/do práce a voľný čas nemám skoro žiaden.