Mne pride nasadenie vozna od ZSSK uplne prirodzene, prevadzkovat to Gysevackymi vozidlami by bolo prevadzkovo nezmyselne - prakticky by slo o ostrovnu prevadzku s nutnostou v pripade poruchy/udrzby/atd vlacit to vozidlo cez Parndorf.
Predpokladam ze sprievodca tam nebude, kedze ak to spravne chapem, na useku Rajka - Bratislava aj tak (aspon oficialne) nepracuje.
Urcite to nepisala ona. Odbor pravnych sluzieb to riesi kedze to podla vsetkeho bola ziadost podla 211ky. Ale odpovede pripravuju prislusne oddelenia, pravnici riesia len aby to vybavenie prebehlo podla zakona.
To bude len sprostredkovateľ. Ú nás OPS zbiera info podnety a potom ich rozoposiela kompetentným. Tí zašlú podklady, OPS to dá do zákonom stanovenej formy a ich šéf to podpíše. Po odbornej stránke sa OPS nevyjadruje.
Tak som si to zo srandy skusil prerobit rucne. Pre linku 39 som potreboval 15 minut na upravu cielov a jazd a vyrobil som si 4 sablony na upravu cestakov. Tie treba upravit cca na 370 miestach. Opravim tak 6 za minutu, co je hodina. Cize cca 75 minut roboty to spravit manualne v textaku pre linku 39 pre palubaky. Na zastavkove CP dalsia cca hodina. Lenze ono sa to robi vo softveri, v ktorom to nakreslis samozrejme rychlejsie, takze aj keby to bolo "operativne", tak do piatku pred zacatim vyluky to muselo byt hotove.
Podpísala sa pod to JUDr. Darina Peťovská, odbor právnych služieb a verejného obstarávania.
Či to ale písala ona to neviem, podľa mňa to písal niekto iný a ona z právneho oddelenia to poslala lebo sú podľa zákona o poskytovaní informácií povinný na to odpovedať.
Zaujímavé je, že to v iných mestách po Európe ide bez problémov, len na Slovensku(zámerne hovorím celkovo o Slovensku) lebo to nie je len problém Bratislavy to nejde. Toto je úplný nonsens čo zo seba vypotili.
Podľa mňa ani nepotrebuješ študovať ustanovenia zmluvy na to, aby si ich na niečom chytil.
Kolosálne zavádzajú už len tliachaním o mimoriadnych odklonoch. Keď je raz výluka ohlásená, tak je hádam plánovaná a nie mimoradna. (Či? Nefunguje mi sedliacky rozum?)
No a ak ide o plánovanú zmenu, tak sa nedá vyhovoriť na žiadnu vyššiu moc a minimálne v označovaní autobusových liniek by sa mala dodržať príslušná vyhláška - najmä pasáž že linka musí byť označená cieľom. A nie, keď vopred vieme že pôjde k Avionu, Súhvezdná nie je cieľ, ani keby sa na hlavu postavili.
Ja by som taký výlukový cesťák pre linku 39 mal vo Worde spracovaný za dve hodiny (možno aj menej). Tak nech sa nevyhovárajú, že je to neviem ako náročné. Výlukový CP môže byť kľudne aj improvizovaný, nemusí mať nutne rovnaký formát ako bežný CP, ale hlavne, aby na zastávke visel.
A keď nevedia nahrať do palubákov výlukové CP, tak aspoň mohli dôsledne informovať vodičov, aby si nastavili správny cieľ.
Akou náhradnou súpravou tie vlaky budú vedené? Žeby k nám z Maďarska na S8 prišlo niečo čo sme tu ešte nemali? Skôr však predpokladám, že v skutočnosti to bude taký istý naftový motorák ako dnes, lebo niečo elektrické (napr. Ventus z Gysev) by na elektrinu cez Rusovce neprešiel?
Ozaj ale súprava zložená z elektrickej lokomotívy a vagónov ako na EC cez Štúrovo by mohla ísť cez Rusovce aj administratívne takmer okamžite, nie? Alebo iba naftová lokomotíva s vagónmi by bola možným dočasným riešením? Teda vozeň by stačil iba jeden, ale to by sa zas neoplatilo - lokomotíva iba jeden vozeň ťahať... Už sa v tom strácam. ?
Tipujem, že budú opravovať to o čom som dávnejšie písal v predposlednom odstavci v mojom príspevku #224244
Za takéto veci by im najmä malá hroziť tučnučká pokutička v správnom konaní pre nedodržanie povinností dopravcu. Lenže ak je správny úrad pre cestnú dopravu magistrát alebo krajský úrad, tak vrana vrane oko nevyďobne.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk