9/3 a 9/4 boli spočiatku s K2S preto, lebo bol príkaz, že všetky krasňanské 6+9 majú byť s K2S, bez ohľadu na to, že /3 a /4 robili celý deň L9, okrem jedného spoja L6 poobede, kvôli napojeniu trnávskych deleniek. A to celé vzniklo len preto, že niekto nebol schopný urobiť požadované prejazdy 6+8.
Stacilo im nadat ocividne. Lebo byvali aj celodenky 9/3 a 9/4 s K2S a tie chytali spoje 7:40 z Karlovky a to bola sardinkaren vyborna. Tak potom uz dali na obe sluzby supravy.
Vďaka za odpoveď.
Nemám pocit, že by bola 95-ka slabo vyťažená, bez ohľadu na to, či sú prázdniny alebo nie. Na Farského sa vždy kopili ľudia, nehovoriac o tom, ak pár minút mešká električka... ?
Je tu k tomu správa. Kedže nechceli kvôli slabému vyťaženiu L95 rozbiť interval k električkám tak to vyriešili podobne ako pri L94 v minulosti.
Dali tam kraťase a na L50 klobásy a tam aj patrične oslabili interval. Večer dokonca až na 20 min.
Tento nový "skrátený "nebude tak narvatý ,keď pôjde len do Kvetáku...
No mohli radšej napísať , že prišlo k "optimalizácii" CP....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spacer1