Myslím, že už tiež dostali rozum. T5 a T6 v Île-de-France sa schvaľovali ešte začiatkom nultých rokov. STIF z Translohru vraj vôbec nebol nadšený a na T8 si aj presadil klasické električky. Na T6 sa argumentovalo sklonmi, ale aj tie sú tam len okolo 9 promile. Aký bol argument pre Translohr na T5, to už vôbec netuším.
Ak sa nemýlim, všetky odvtedy budované či plánované trate metra a električiek v Paríži/Île-de-France, ktoré nie sú predĺžením už existujúcich liniek na pneumatikách, sú navrhované na klasiku. Prestavby existujúcich tratí na pneu zavrhli už dávno.
Ťukal si do mobilu a nevidel si že tvoj spoj už medzitým obslúžil zastávku, utekal si z druhej strany cesty a zlý, zlý vodič ti zavrel dvere pred nosom, alebo ti nejaký východniar prebral frajerku (frajera)? Prípadne kombinácia týchto možností?
Zamestnávate traktoristov ,vychodniarov a potom to všetko tak aj je ..Autobusár zábuda že on je tam pre cestujúceho a nie naopak...Posratá vychodniarská chátra.....
V tomto konkrétnom prípade nejde o ekoterorizmus ani eurohujerizmus ale o to, že v krajine pána Bibenduma musí podľa možnosti všetko jazdiť na gumových kolesách (viď metro v Paríži, VAL etc.) - až má překvapuje, že TGV nemá gumové kolesá.
Nie som francúzštinár a tie francúzske názvy miest sa mi pletú. Takže som sa samozrejme mohol aj mýliť. Ale zjavne sa tu zhodujeme, že sú to všetko experimentálne nezmysly od ktorých nech nás všetci svätí ochraňujú... ?
v Bratislave treba klasicke elektricky s dlzkou 45m.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran