Inak vzhladom na to ze tie vlaky budu pricjadzat plus minus naraz nepovazujem za riesenie zlepsovat tam kapacitu na existujucich linkach lebo vacsinu casu to nebude nutne. Skor by som bol za to aby tam vznikla nejaka "elektrickova 131" ktora by fungovala na tom principe ze operativne po prichode vlakov by vykonala jazdu zo ZST NM po trase L4 po Nam. L. Stura. A mozno podobne nejaka 50ka.
Prosím... Zasa to nešťastné "netankuje". Už som to tu vysvetľoval. Tank = nádrž, tankovať = plniť nádrž. Ak sa ma niečo netýka, ta ma to netanguje (tango, tangere = latinsky dotýkať sa). Aj v geometrii sme mali tangentu = dotyčnicu. Naviac v tejto súvislosti by aj použitie správneho "netanguje" nemalo logiku. Mňa netanguje parkovanie na zastávke, lebo to nerobím. Tých, čo to robia, netanguje zastávka, keďže ju ignorujú, nie parkovanie. Im nevadí/neprekáža parkovanie na zastávke, keďže sú ignoranti. Inak s príspevkami všetkými tu súhlasím. Doteraz som nepochopil, prečo hneď za križovatkou s buspruhom nestoja policajti a nepokutujú tých, čo tade neoprávnene jazdia. V Autoslave by si na seba týmto aj zarobili...
Takže ešte raz: Ostrúhajte sa požívania cudzích termitov, mohli by ste sa skompostovať!
Nie je jazdiť ako jazdiť, zákon umožňuje využívať vyhradený jazdný pruh iným účastníkom „len pri obchádzaní, predchádzaní, odbočovaní, otáčaní, vchádzaní na cestu, alebo ak to dovoľuje dopravná značka alebo ak to vyžadujú mimoriadne okolnosti,...“.
V novej organizacnej MsP, ktora ma platit tusim od maja, ma vzniknut oddelenie kontroly parkovania.
Dufam, ze to na nieco bude. Avsak mam pocit, ze v tomto meste pomozu len pevne zabrany. Na uliciach kde su osadene, problem s parkovanim na chodnikoch proste neexistuje. Samozrejme, ked ich osadia ako maju. Co sa obcas nepodari.
Niekomu sa to mozno nepaci, ale je to najucinnejsi sposob.
Budem volit primatora co slubi 1000 stromov a 20.0000 stlpikov pre Bratislavcanov. ? ? ?
V kazdom pripade MsP nema mozno kontrolovat bus pruh na Prazkej, kedze nie je osadeny znackou - zakaz vjazdu okrem...
Lenže množstvo priestupkov rastie a polícia ich nerieši. Vysiela tak signál, že nelegálne správanie v cestnej premávke je vlastne nepostihnuteľné (okrem rýchlostí). Nie som právnik, ale neplatí náhodou nejaké ustanovenie, že ak nevieš pokutovať všetkých, ktorí konajú nelegálne, nemôžeš nikoho? Myslím, že kedysi v roku 2005 som počul také vyjadrenie mestskáčov, že keď majú v Corse 4 papuče a v zákaze parkuje 6 áut, nemôžu dať pokutu len tým štyrom.
Ak to stále platí (a ak to takto platí) potom mám subjektívny dojem, že väčšina nelegálneho parkovania sa pokutami dnes odstrániť nedá.
Napr. za zastávkou Dubová v smere do mesta vzniká také P+R a každý deň tam parkujú autá v zákaze (je tam značka). Na drzovku. Čím ďalej, tým ich je tam viac. Políciu som volal a nič.
Hovor mi o tom, vsak na Dlhacoch ludi uz pomaly netankuje parkovat na zastavke, na betonovom zaklade kanalizacnej sachty ci na chodniku, na ktory osadili stlpiky, aby na nom neparkovali ?
A vzdy ked volam mestskych, tak prva otazka "Parkuju na trave? Nie? Tak to nemozeme nic urobit" ?
Žiaľ nečinnosť represívnych zložiek. Niekde tam je chyba.
Na jednaj strane Nesrovnal by rád zvyšoval dane a spoplatnil parkovanie, na druhej strane sa tu budujú chodníky v šírke aj 5m pre nikoho, kde nakoniec aj tak vylezú autá a v celom meste sa deje toľko priestupkov, podotýkam, že čoraz drzejších, že by sa ich dôsledným pokutovaním naplnil ďalší štátny rozpočet.
Stačil záznam EČV podobne ako v Británii. A potom automaticky pokuta. Ak sa vodič odvolá, záznam sa preskúma a ak sa zistí, že sa uhýbal sanitke, tak sa mu pokuta odpustí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike