V prvej faze (mozno uz od maja) bude 205 vypravovana s APU, 202 odklonena na Jelacicovu a 212 cez Mickiewiczovu. Tu 202 osobne vnimam ako dost nestastne riesenie.
Logicky chcú mať združenú zastávku. Áno celé Kamenné treba prerobiť a dotiahnuť tam aj trolíky z Prievozskej. Určite nie je potreba tretích kolají pre odbočenia do SNP. Tým pádom by tam bolo miesto aj na klasickú zastávku.
Nejde o to čo si ja myslím. Tak to bolo vždy oficiálne prezentované.
Realita bude určite iná lebo aj dnes už mosty cez Dunaj nestíhajú a bude to ešte horšie.
Ja som vždy tvrdil, že dve električkové linky tam budú málo.
Električky primárne nahrádzajú L95. Čiže prvý plán bol dve linky. Zo zvyškom siete sa tam neplánuje nič robiť. To si mimochodom tvrdil aj ty.
Čo ja viem tak tam mala byť už L6. No nemáme dosť vozov.
Už na začiatku som tvrdil, že nemali vyhadzovať na poslednú chvíľu z projektu dočasné klasické obratisko. Už tam mohla jazdiť.
Dlhšie vozy by sa v BA určite uživili.
V dnešnej dobe keď je problém s vodičmi ešte viac.
No veď tomu by som nerozumel. Igor, nevedel by si to vysvetliť tak nejak jednoducho a polopatisticky? Aby som tie základné rozdiely pochopil. Možno by to uvítali i ďalší, Ďakujem.
Miki, naštuduj si koncepciu AEG GT6M/Solaris Tramino Jena/Braunschweig, Siemens Combino Plus/Avenio. Okrem toho teória je jedna vec a prax iná.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
on-line