Reakcia na: toldo #225568:
Áno aj nie - Nepoužilo by sa nástupište tam kde ho viacerí poznajú, ale služobné na 113tej koľaji priamo pod schodami z podchodu - Tam stával služobný motor východného. Teda Vajnory-Sahara-113ta koľaj-A dalej podľa potreby Vmax 30km/h, cez váhu a ostrý obluk za ním na 113tej koľaji (asi 300m) je iba 20km/h. 113ta koľaj navyše disponuje odchodovým návestidlo do rače, čo vysoko uľahčuje situáciu. Akurát jediný perón od Sahary (čo je dosť daľeko) po Raču vyjde len pod tou dlhou lávkou na príchodoch.....Navyše..uprostred jej dĺžky....
Valec
Inak, správe si uviedol počty cestujúcich... ono priemerné využitie toho vlaku bolo naozaj okolo 10 cestujúcich na spoj. A to veľká časť cestujúcich boli zamestnanci depa, nie obyvatelia Východného.
Mimochodom, na tú Rajku máš tiež prieskum využitia, či čerpáš len z toho jedného článku, kde písali o 60% vyťaženosti?