Myslím aj Keby nejakým zázrakom sa našli peniaze na ten tunel Filiálka - Petržalka, tak by do Bratislavy nezacházel žiaden priamy spoj z Pařížského, ale všetko by končilo max. vo Viedni. Súčasné trendy sú predlhé medzinárodné linky/spoje skracovať. Už i z Budapešti do Berlína premáva len jeden spoj EC Hungaria, inak všetko je rozdelené v Prahe. Myslím, okrem toho, aspoň v minulom grafikone to tak bolo, jazdila jedná súprava z Bratislavy až do nemeckého Kielu, po Prahu ako EC Slovenská Strela, od Prahy pod iným názvom.
Aha čiže polemizovanie nad niečim tu je tebou zjavne zakázané. Pridal som sa tentokrát k množstvu príspevkov ktoré videli ďalekú víziu riešenia dopravy, a vyjadril som tam dlhším textom svoj vlastný pohľad, a spomenul som ŽE ZA PREDPOKLADU ŽE BY SA TRVALO NA VÝSTAVBE METRA, a zároveň som ale spomenul že osobne nie som zástancom jeho výstavby, ale zjavne čítaš medzi riadkami len to čo sa ti hodí.
By the way, "moje" metro je megalomanský vlhký sen, ale tunel popod dunaj pre TGV vlaky a podobne srandy je ok? Zaujímavá logika. To by som chcel vidieť či by nám do toho tunela tí parížania poslali to TGV aj častejšie ako raz týždenne. Veď teraz nemáme nič priame ani za Viedeň. Do tej vreckovky sa namiesto plánu na metro mohlo utrieť niečo iné, a na imhd by razom bola konštruktívnejšia diskusia.
keď stojím na zastávke Most SNP (pri Dunaji smerom k Eurovei), neviete, odkiaľ príde autobus 70? Je to taká záhada, lebo je to jeho prvá zastávka a zrejme neprichádza od tých nástupíšť pod mostom.
Tak po tom moste vedla súčasného starého mosta by viedla tretia kolaj pre zlepšenie priepustnosti úseku Hlavná Stanica - Devínská Nová Ves, poprípade, keď by sa už stavalo, tak by sa most mohol poprípade dimenzovať do budúcnosti aj na štvrtú kolaj. Most by bol umiestnený v mieste, kde stál pôvodný do r.1945. Tu ma v tento súvislosti tak napadá, že teoreticky by sa mohla postaviť jeho replika, len neviem či a o kolko by to vyšlo drahšie, retrostavba oblúkového mosta, ale s využitím nových technologií, ako nejakého podla súčasnej architektúry.
K starej Bratislave: Ano, to je pravda, Bratislava bola vtedy v mizernom stave, ešte v 80. rokoch si osobne pamätám niektoré domy priamo na hlavnom námestí rozbité, ale dnes sú už opravené s vysokými cenami na meter štvorcový za prenájom. Všetko sa dá zrenovovať, keby sa chcelo. Otázne je, či by to tak i bolo a či by polovičaté tých domov do nežnej revolúcie nepadla sama od seba. Podobné štvrte v podobném šťávě máme v súčasnosti v Ústí nad Labem - Předlice, Krásné Březno, kde mnoho domov je vybydlených, niektoré s prevalenými stropmi a to za monarchie bolí zámožné štvrte. Aj na tom bratislavskom Podhradí, muselo by sa chcieť, myslím, že aj tam sú doteraz niektoré domy neopravené. Každopádne škoda kedysi krásnej malebnej štvrte, ktorá sa nechala schátrať a potom zbúrať.
Ak si už ukončil svoj megalomanský vlhký sen a výsledok utrel do vreckovky, tak si pozri územný plán mesta, generel dopravy a začni používať to čo by si mal mať v hlave
Asi dva roky. Za ten čas to stihli už tak dva-tri razy na určité obdobie vypnúť a potom po nejakom čase zase zapnúť. Momentálne to fičí od minulého leta, až som prekvapený.
Ūžasných je aj 9 min.z Kamennėho nåm.na Trnavskė mýto. Konkrėtne linka 9 musī väčšinou vynechať svetlå na Trnavskom. Čo si pamätám ešte z čias keď som jazdil tak bohato stačilo 7 min.,po 21h 6 min.
Úžasnė sū aj 3 min.medzi Mraziarenskou a Saleziånmi. Už od leta svetlá na Jegého vychádzajú aj v tomto smere. Linky 8 a 9 buď musia vetrať na Saleziánoch, alebo ostať stáť na predošlej križovatke aj keď majú signál voĺno, alebo ísť z Ružinova o 1 min.neskôr.
A čo akože s tým majú robiť vodiči a dispečéri? Samozrejme že to vodičov serie, grafikonistov to zjavne nezaujīma.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Pe67