Linka,ktora ma 2/3 trasy mimo vedenie urcite nebude vhodna na parcialne trolejbusy tj. ani 53 ktora este rano.schytava aj zapchy v useku kde by sla na baterky.
No vedel by som si ich predstaviť na 53, aj keď je otázne akú veľkú baterku by reálne potrebovali a či by sa stihla dobiť jazdou pod drôtmi, ktorá by bola zhruba štvrtinová z celkovej trasy (približne 5,4 km pod trolejom a 15,6 km na baterky). A koľko by stálo spraviť napájací bod na obratisku, ktorý by zrejme bol potrebný.
No 15 ks by som určite bral ako náhradu degešov. Tie budú mať v roku 2020 päť rokov, takže už sa budú môcť prekopať na normálne 30 Tr bez agregátu. Pochybujem že by niekto odkúpil tie šerble, možno na UA, ale ani tomu moc neverím. Za ešte väčšie sci-fi považujem prestavbu degešov (+ jedného "normálneho" 30 Tr) na premávku v súpravách 30 Tr + 30 Tr. Osem kapacitných súprav by sa možno aj hodilo, ale to ich bude zasa príliš málo. To by bolo reálnejšie skôr na tej Ukrajine než u nás, na "Západnej Ukrajine".
Nuž bolo by to fajn, ak by sa už o vozokilometre nejednalo. Ale mám obavy, že to tak celkom nie je. Ak by na vzkm nezáležalo, bolo by možné ihneď zameniť víkendovú výpravu medzi e-5 e-9. Dnes sú cez víkend úplne zbytočne na e-5 nasadzované Škodovky, hoci do Rače ide plne nízkopodlažná e-3 a do KV a Dúbravky rovnako plne nízkopodlažná e-4. Pritom do Ružinova len dve nízkopodlažné poradia zo siedmich na e-9! Do očí bijúca nerovnosť. Výmenou by sa dosiahlo, že 6 zo 7 poradí na e-9 by bolo nízkopodlažných (jedna dvojica z Krasňan by asi musela zostať pre výjazd/návrat prvého/posledného spoja) a na e-5 by zostali kompletne krasňanské dvojice. Zachoval by sa pomer výpravy medzi vozovňami. Jediný rozdiel by bol, že namiesto K2S na e-9 by sa vypravovali 2xT na e-5. Ak nezáleží na vzkm, tak prečo sa to neurobí hneď od zajtra? Takže mám obavy, že vzkm sa stále počítajú... Alebo je to inak? Vie to niekto?
Parcialne sola nejako velmi nepotrebujeme. Podla planu dpb su 61 a 205 s klbakmi. K nim by som doplnil uz aj 32, kedze TT Mlynska dolina uz staviame 100 rokov + ma vacsiu cast trasy popod vedenie.
Jáj kamarát keď máš taký dôležitý turnaj prečo nejdeš v predstihu aby sa ti toto nestalo.Nezabúdaj že Bratislava nie je Tokio a doprava je tu nevyspytaťelná, môže sa prihodiť hocičo, porucha,nehoda...Ináč keď je všetko v poriadku nie je dôvod aby MHD nešla presne podľa grafikónu.Ja keď mám niečo dôležité stihnúť a byť presný idem aj o 1/2hod v prestihu a to je jedno či MHD,pešky alebo autom.
Poker je pekná a inteligentná hra tak zapracuj aj na tej dochviľnosti ?
Malé "novinka". DPB vrátil na Facebooku možnosť prispievania návštevníkov na nástenku.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho