Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #22423:
Neviem, či je CNG ... možno je to klimatizácia 😃
Reakcia na: Spectre #22421:
Spravil si mi Vianoce-to je nádhera! 😃 😃 :o) Nie je to úprava na zemný plyn? (usudzujem podľa strechy) ?

....je jedinečný....

;-D
Reakcia na: Vladimír #22420:
Aha, nevedel som, že si na to predné sedadlo tak zaťažený 🙂

Inak čo sa mňa týka, tiež by som tam rád sedel, nakoľko odtiaľ mám perfektný prehľad, čo sa deje vonku mimo bus. Lenže treba sa na to pozerať z praktického hľadiska: Z praktického hľadiska je to sedadlo naprd.
Reakcia na: galiyosha #22418:


IKARUS C83.30G:
Reakcia na: Spectre #22404:
Do CityBusu sa pozerať nemusím, prevážam sa v nich každý deň a práve na TOM sedadle sedávam najčastejšie 🙂 A starý vlčák by mal vlastnou inteligenciou prísť na to, že najpohodlnejšie sú pre neho sedadlá pri druhých dverách. Ak to nepochopí, "naj še žgrape".
Reakcia na: galiyosha #22417:
Ved pohoda, nemas sa za co ospravedlnovat 😃. Ja som Ti len xcel naznacit, ze to nie je uplne tak, ako hovoris 😃. A tiez mas pravdu u 14/5 a 21/2 Tr(M) je to vidiet viac 😃.

A tiez otazka designu je jednak dost irelevantna u MHD a o to viac subjektivna.

Keby bolo po mojom, tak u 21/22 Tr zmenim predne a zadne celo a komplet interier. Ale pohoda 😃. Su dolezitejsie veci aj 😃.
Reakcia na: Spectre #22389:
Sypem si popol na hlavu, o C80 a C83 som vobec nevedel -- znamena to, ze vyroba povodnych Ikarusov (nie modelov Irisbus) teda nezakapala?
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #22405:
V Budapesti som bol a suhlasim, neuvedomil som si to, tym naterom tam tie autobusy vyzerali skutocne pribuznejsie. Moje studovanie pribuznosti Ikarusov teda bolo velmi povrchne a ospravedlnujem sa zan. Na druhu stranu pri tej Skode to priamo bije do oci.

Ja mam hranaty dizajn rad, cize 21Tr sa mi v tom natere, v akom prisiel do BA, paci (ten modro-oranzovo-biely nater -- to je Plzen alebo ktore mesto? -- co je na stranke skodaostrov.cz mi pripada dost otrasny, ale asi je to len sila zvyku). Co sa tyka vnutrajsku 21Tr -- tu mam smolu, ze som sa nim neviezol, a tak to neviem posudit. Ja osobne mam "hranaty" dizajn (v rozumnom prevedeni) rad, a preto sa mi pacia Ikarusy 4xx, a z novych autobusov ma najviac oslovuju MANy. Napriklad taky Solaris sice povazujem za velmi pekny, ale na moj vkus prilis "americky", navyse interier mi pripada miestami az gycovy.
Reakcia na: Jenki #22407:
Asi by se mělo napsat, že u AC nejdou jen tak dát dva motory ale každý by musel mít komplet vlastní regulaci. Pak existuje ještě jedna cesta, kterou kdysi zkoušel nějaký Mercedes nebo kdo - jeden motor, hodně kardanů a diferáků, dvě hnané nápravy:-).
I.
Reakcia na: S499.1023 #22414:
Viem, ze nepletiem 🙂. Mozno som sa blbo vyjadril, ale na mna posobi dost hranato a staromodne a velmi depresivne zvnutra. Nebyt nizkej podlahy, tak mam pocit (vo vnutri), ze som v 70-tych rokoch min. storocia - neviem preco to tak je, ale bohuzial. Urcite menej, ako 14/15TrM, ale ovela viac, ako ine "skrine" MHD - ik4x, solaris a podobne. Ale je to len moj nazor a tyka sa len designu - nicoho ineho a po pravde design, nie je az tak dolezity pre MHD.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #22405:
Aký má 21/22Tr hranatý dyzajn? To si nepletieš so 14/15Tr:-):-):-)?
Reakcia na: fobust #22395:
Lenže keď sa tramvaji šmykne, tak ju to nevyhodí z koľají na chodník...
Reakcia na: PvvS #22390:
Jo, jezděj všechny, akorát nemůžou jezdit moc dlouho, protože se jim přehřívají staťáky:-).
I.
Reakcia na: Spectre #22389:
Človeče, to je už dosť úchylkoidný príspevok...
Reakcia na: PvvS #22386:
Ale prd by to bylo ideální. Střední nápravu mají hnanou Arnhemské a Salzburské Van Hooly a Berkhofy nic moc.
Ideální by bylo nespekulovat a nechat obě nápravy hnané.
I.
Reakcia na: Spectre #22384:
Na tretej. Nie "bude mať" ale proste má.
I.
Reakcia na: Spectre #22378:
To vieš, že existuje. Osobne som sa v nej viezol 21. augusta z Ostrova (resp. Horného Žďáru) do Jáchymova. Ide veľmi pekne ale v zime by som tomu moc neveril.
I.
Reakcia na: fobust #22395:
2 motory tam dát jdou, ale je to k****sky dražší 😞
BA 21Tr AC: No tak co mam infosky predbezne zatial, tak "nasa" 21 je najviac podobna Hradeckej. Rozdiely su zatial v tom, ze to ma klimu (to ste si iste vsimli vsetci), dalej to ma ABS, nejaky iny menic, ci co a este par detailov.
Ked vediet viac, mozem napisat 🙂
Reakcia na: galiyosha #22387:
No ta kontinuita designu medzi ikacmi je. Ono sa len treba poriadne pozerat a vediet, ze 2xx a 4xx co jazdia v BA tak medzi nimi su vyvojove stupne a tam vidis medzi nimi kontinutiu. Ono ju troxu vidis aj pri prvej BA serii - myslim, ze este aj druhej v oknach - tie su identicke skorom, dalej blinkre pri prvej serii a pod., potom keby si si pozrel na webe obrazky skorsich modifikacii ikacov 4xx, alebo xod do budapesti a ten ix modry nater robi svoje a pri starsich a prvych kusoch uvidis podobne a xarakterisiticke znaky s i2xx - napr. svetla na celnej maske, celna maska, okna, tvar blatnikov - etc.. Nie je to mozno az tak ocividne, ako u skody ostrov, ale to je len dobre. Podla mna je 21/22 Tr uz hodne zastarana designovo, aj zvonku, ale najma zvnutra. Staci sa pozriet na ten dnes uz mimo cisto hranaty design, priserne /sede, ci sive/ farby /interier/ - velmi divne tvary vnutornych svetiel, resp. roznych vystraznych a "oznamovacich" svetielok, resp. ich priehladne plastove kryty su priserne.
Proste zvonka ten t-bus este ujde. Predna maska a svetla by mohli aj atraktivnejsie vyzerat. Ale vznutra - ten design (nemyslim usporiadanie sedadiel!) je veeelmi velmi priserny.
Tolko moj nazor.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.